הארי פוטר - כל הסרטים 1 2 3 4 5 6 7 כל החלקים כל הדיסקים

תקציר ל: הארי פוטר - כל הסרטים 1 2 3 4 5 6 7 כל החלקים כל הדיסקים, לצפייה ישירה \ הורדה :
ילד בשם הארי גדל בבית דודיו בגלל שהוריו מתו. עד גיל 11 הוא מאמין שהוריו מתו בתאונת דרכים ולא יודע להסביר איך תמיד קורים דברים מוזרים לידו. בגיל 11 בא לביתו ענק בשם האגריד ואומר לו שהוא קוסם והוא צריך לבוא לבית ספר לקוסמים. הוא עוזב את בית דודיו ועובר להוגוורטס בית הספר לקוסמים. הוא מגלה דברים בקשר למשפחתו ולרוצח שלהם, הלורד וולדמורט.

צפה עכשיו ב הארי פוטר כל הסרטים:

הארי פוטר 1
ילד בשם הארי גדל בבית דודיו בגלל שהוריו מתו. עד גיל 11 הוא מאמין שהוריו מתו בתאונת דרכים ולא יודע להסביר איך תמיד קורים דברים מוזרים לידו. בגיל 11 בא לביתו ענק בשם האגריד ואומר לו שהוא קוסם והוא צריך לבוא לבית ספר לקוסמים. הוא עוזב את בית דודיו ועובר להוגוורטס בית הספר לקוסמים. הוא מגלה דברים בקשר למשפחתו ולרוצח שלהם, הלורד וולדמורט.

צפייה ישירה-מדובב
צפייה ישירה-מתורגם
הורדה-מתורגם

הארי פוטר 2 וחדר הסודות

לאחר הרפתקאותיו השנה הראשונה שלו בהוגוורטס הארי מחכה לחזור לשם לשנה שנייה, אבל לביתו מגיע יצור קטן בשם דובי ואומר לו לא לחזור להוגוורטס. הארי מסרב ודובי משתמש בקסם ומאשימים את הארי. עכשיו הדוד של הארי יודע שאסור לו להשתמש בקסם מחוץ לבית הספר והוא כולא אותו בחדר שלו ולא רוצה לתת לו ללכת לבית ספר. חברו של הארי, רון וויזלי, מגיע ומחלץ אותו. אך כשהם מגיעים להוגוורטס הארי מבין את האזהרה של דובי, תלמידים בבית הספר מותקפים ובית הספר תחת סכנת סגירה.

צפייה ישירה-מדובב
צפייה ישירה-מתורגם-ללא 72 דקות ובמהירות
הורדה-מתורגם
חלק 1
חלק 2
או
חלק 1
חלק 2

הארי פוטר 3 והאסיר מאזקבאן

אסיר מאוד מסוכן ברח מכלא הקוסמים, אזקבאן. השומרים על אזקבאן, הסוהרסנים, מסתובבים ברחובות. הארי נמצא שוב בבית דודיו ואחות דודו באה לבקר, הארי מתעצבן על הדרך שבה היא דיברה על אביו ומנפח אותה. הוא בורח מהבית ועולה על אוטובוס הקסמים, האוטונוס. לפני שהוא מגיע להוגוורטס הוא מגלה שהאסיר הזה,סיריוס בלק, הוא זה שהסגיר את הוריו ללורד וולדמורט. כשהארי פוגש לראשונה סוהרסן (ברכבת להוגוורטס) הוא מתעלף, וכך כל פעם. לכן הוא פונה למורה שלו להתגוננות מפני כוחות האופל, רמוס לופין, כדי שילמד אותו להתגונן מפני סוהרסנים.

צפייה ישירה-מתורגם-ללא 72 דקות ובמהירות
הורדה

הארי פוטר 4 וגביעה האש

השנה, ביה"ס הוגוורטס לוקח חלק באירוע אגדי - טורניר הקוסמים המשולש, שבו שלושה תלמידים משלושה בתי ספר לקוסמים באירופה יתחרו בשלוש משימות קשות על ניצחון בטורניר. הארי, שבהפתעה נבחר למתמודד הרביעי למרות שהגבלת הגיל לא מאפשרת לו זאת, משתתף במשימות ומתחרה על הניצחון בטורניר בניסיון לפענח מי האדם שגרם לכניסתו לטורניר המסוכן. בסיום השלב האחרון בטורניר, העלילה מסתבכת עוד יותר כאשר וולדמורט חוזר לתחייה לעיניי הארי, ולאחר מכן נלחם בו.

צפייה ישירה-מתורגם-ללא 72 דקות ובמהירות
הורדה
יתווסף בקרוב

הארי פוטר 5 ומסדר עוף החול

עכשיו כשהארי יודע שוולדמורט חזר, הוא רוצה להיחם. מסדר עוף החול מוקם מחדש. אבל יש צרות בהוגוורטס. העוזרת של שר הקסמים, אמברידג`, מגיעה להוגוורטס כדי לפקח על המורים וללמד התגוננות מפני כוחות האופל. אמברידג` גורמת לפיטוריו של דמבלדור, ומתמנה למנהלת הוגוורטס. הארי מוביל את המרד באמברידג`, עד שהוא מגלה שוולדמורט מענה את סיריוס.


צפייה ישירה-מתורגם-ללא 72 דקות ובמהירות
הורדה


הארי פוטר 6 והנסיך חצוי הדם
מחוזקים על ידי חזרתו של לורד וולדרמורט, אוכלי המוות זורעים הרס בעולם והוגוורטס הוא כבר לא המקום הבטוח שפעם היה. הארי חושש שסכנות חדשות אורבות במצודה, אבל לדמבלדור חשוב יותר להכין אותו לקרב המכריע. הוא צריך שהארי יעזור לו לגלות את המפתח לשחרור ההגנות של וולדרמורט – מידע חשוב הידוע רק לפרופסור לשיקויים, הוראס סלאגהורן. בינתיים, ההורמונים של תלמידי גיל ההתבגרות מתחילים להשתולל בגופם. החברות של הארי עם ג'יני וויזלי מעמיקה, אבל החבר שלה, דין תומאס ניצב כמכשול גם לרון והרמיוני (בנפרד) יש הסתבכויות רומנטיות משלהם. האהבה באוויר אבל הטרגדיה עוד בוא תבוא וייתכן שהוגוורטס כבר לעולם לא יהיה אותו מקום כשהיה. לקראת סוף הסרט הארי ופרופסור דמבלדור יוצאים למסע הצייד הראשון אחרי ההורקרוקסים שמכילים את נשמתו של הלורד וולדמורט במטרה להשמידם. לאחר סיום המסע המפרך, נכנסו להוגוורטס אוכלי המוות בינהם סוורוס סנייפ בעזרתו של דראקו מאלפוי ורצחו את דמבלדור.

צפייה ישירה-מתורגם
הורדה


הארי פוטר 7 ואוצרות המוות חלק 1 


"הארי פוטר ואוצרות המוות" מתחיל כשהארי, רון והרמיוני יוצאים למשימה המסוכנת שלהם, למצוא ולהשמיד את ההורקרוקסים – המפתח לחיי הנצח של וולדמורט. לבדם, ללא הנחייה או הגנה של הפרופסורים שלהם, שלושת החברים חייבים כעת לסמוך אחד על השני יותר מאי פעם. אך בדרך מחכים להם כוחות אפלים המאיימים לחטוף ולהרוג אותם. בינתיים, הוגוורטס הפך למקום מאוד מסוכן עבור כל מי שהוא אויב של הלורד וולדמורט. המלחמה הארוכה שכולם חששו מפניה החלה ואוכלי המוות של וולדמורט השתלטו על משרד הקסמים וגם על הוגוורטס, כשהם מטילים אימה וכולאים כל מי שרק מעז להתנגד להם. אבל את הפרס היקר מפז עבור וולדמורט הם עדיין מחפשים: הארי פוטר. הנבחר הפך להיות הנרדף בעוד שנתיניו של וולדמורט קיבלו הוראה להביאו... בחיים. תקוותו היחידה של הארי היא למצוא את ההורקרוקסים לפני שוולדמורט יעשה זאת. אך בעוד הוא מחפש אחר רמזים, הוא חושף אגדה עתיקה וכמעט נשכחת – אוצרות המוות. אוצרות המוות הם שלושה פריטים: שרביט הסמבוק, אבן האוב, וגלימת ההיעלמות. שלושתם יוכלו להעניק למי שיחזיק בשלושתם את הכוח להיות בן על מוות. הארי פוטר מתקרב יותר ויותר אל המשימה אליה הוא התכונן מהיום הראשון בו פסע אל הוגוורטס: הקרב הסופי מול וולדמורט.

צפייה ישירה-מתורגם
הורדה


הארי פוטר 7 ואוצרות המוות חלק 2
הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 2 הוא הסרט השני והאחרון המבוסס על הספר האחרון בסדרת הארי פוטר. בסרט זה מגיע המאבק של הארי פוטר ולורד וולדמורט לשיא של חיים ומוות. אדון האופל ותומכיו מתחזקים לאחר מות דמבלדור והם מפילים את משרד הקסמים ומשתלטים על הוגוורטס. הארי יוצא עם רון והרמיוני למסע לחיפוש והשמדת ההורוקרוקסים שנותרו. הכל יתגלה בחלק האפל, המסתורי והמפתיע ביותר בסדרה - הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני.

צפייה ישירה-מתורגם ללא בעיית 72 דקות
או
או
או

הורדה
http://www.wupload.com/file/63473991

4 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

נשמח מאוד אם תשאירו לנו תגובה יפה באתר, כמו כן ניתן לבקש בקשות בתגובות..
תהנו!

הארי פוטר - כל הסרטים 1 2 3 4 5 6 7 כל החלקים כל הדיסקים
הארי פוטר - כל הסרטים 1 2 3 4 5 6 7 כל החלקים כל הדיסקים ~ צפייה ישירה | להורדה

הארי פוטר - כל הסרטים 1 2 3 4 5 6 7 כל החלקים כל הדיסקים, הארי פוטר - כל הסרטים 1 2 3 4 5 6 7 כל החלקים כל הדיסקים לצפייה ישירה, צפייה בהארי פוטר - כל הסרטים 1 2 3 4 5 6 7 כל החלקים כל הדיסקים, הורדת הארי פוטר - כל הסרטים 1 2 3 4 5 6 7 כל החלקים כל הדיסקים, הארי פוטר - כל הסרטים 1 2 3 4 5 6 7 כל החלקים כל הדיסקים בלעדי, הארי פוטר - כל הסרטים 1 2 3 4 5 6 7 כל החלקים כל הדיסקים חדש, הסרט הארי פוטר - כל הסרטים 1 2 3 4 5 6 7 כל החלקים כל הדיסקים, להורדה, לצפייה ישירה, סרטים להורדה, סרטים לצפייה ישירה