ג'ף דאנהם: בלאגן בשליטה 2011 לצפייה ישירה

הסרט: ג'ף דאנהם: בלאגן בשליטה 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: ג'ף דאנהם חוזר במופע סטנדאפ חדש וקורע מצחוק, יחד עם שלל דמויותיו האהובות והמוכרות: אחמד הטרוריסט המת, וולטר, חלפיניו על מקל, פינאט, ועוד שתי דמויות חדשות ומצחיקות.

מכוניות 2 לצפייה ישירה

הסרט: מכוניות 2 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מכונית המרוצים מס' 1 בעולם ספידי מקווין וחברו הטוב, רכב הגרר, מייטר לוקחים את החברות שלהם למקומות חדשים ומרגשים כשהם יוצאים לחו"ל כדי להתחרות בתחרות הגרנד פרי העולמית הראשון שתקבע מיהי מכונית המירוץ הכי מהירה בעולם. אבל הדרך לאליפות רצופה בורות, מעקפים והפתעות משעשעות כשמייטר נקלע להרפתקה מסקרנת משלו: ריגול בינלאומי. מייטר קרוע בין העזרה ללייטנינג מקווין במירוץ החשוב לבין תפקידו במשימת ריגול סודית. המסע מלא האקשן של מייטר מוביל אותו אל מרדף מלא פיצוצים ברחובות יפן ואירופה.

תמונה מושלמת לצפייה ישירה

הסרט: תמונה מושלמת לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קייט מוסלי מגלה שכדי לקבל קידום בעבודה עליה למצוא בעל, ומהר. לאחר שהיא "שוכרת" את שירותיו של ניק (מוהר) היא מגלה שמצד שני היא יכולה לקבל את אהבתו של סם (בייקון) העובד איתה. הדילמה של קייט חייבת להיפתר: סם העשיר וחהלקלק או ניק הפשוט והאמיתי. סיפוא אהבה לא מקורי אך משמח כתמיד.

בלשית בסטייל לצפייה ישירה

הסרט: בלשית בסטייל לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: תכירו את אמנדה פירס, בחורה עם חיים כמעט מושלמים: עבודה נהדרת, דירה מקסימה ו-3 שותפות דוגמניות. רק דבר אחד חסר: אהבה. כשאמנדה פוגשת את ג'ים ווינסטון היא חושבת שסוף סוף הגיע האחד אבל הכל משתבש כאשר היא חושדת שהוא רוצח של בחורה נעדרת.

לירות מיד לצפייה ישירה

הסרט: לירות מיד לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סרט זה מתאר את התקפת הטרוריסטים בלונדון ברכבת התחתית, השוטר שחוקר הוא מוסלמי אשר נקרע באמונתו והקונפליקט לעצור את ההתקפה של בני אמונתו.

פרימן לצפייה ישירה

הסרט: פרימן לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: אמו או'הארה היתה עדה לרצח שביצע יו רוצח בשרות המאפיה הסינית. מפגש כזה פרושו ששעותיה ספורות. אבל המפגש בינה לרוצח המכונה "פרימן" מוליד התפתחות שונה לחלוטין, את המוות הצפוי מחליפה אהבה עזה. עיבוד מערבי לסידרת קומיקס "מאנגה" יפנית, אחת הפופולריות ביותר ביפן "פרימן הבוכה, הוליד סרט שכולו אקשן פנטסטי על פי מיטב המסורת של סרטי הלחימה היפניים והונג קונגיים.

הרץ העירוני 2011 לצפייה ישירה

הסרט: הרץ העירוני 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: עם פצצה מתקתקת נעול על צווארו, גזעים freerunner צעירים נגד השעון וכל סוגי הרעים כדי להגיע מקצה אחד של העיר לקצה השני כדי להציל את עצמו ואת חברתו.

אימה בשחקים לצפייה ישירה

הסרט: אימה בשחקים 2010 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט אימה בשחקים הינו סרט אימה אווירי מהפנט ועוצר נשימה. אימה בשחקים מגולל את טיסת האימה של חמישה חברים כאשר ביניהם נמצאת טייסת מתחילה בשם שרה. החמישה עולים על טיסה תמימה לכאורה ולאחר כמה זמן של טיסה מסתבכים בסערת ענק אשר הופכת את הטיסה שלהם לטיסה מהגיהנום ולטיסה אשר גורמת להם לעשות הכול, או לפחות לנסות הכול, על מנת לשרוד - האם הם יצליחו לדרוך שוב על הקרקע? הסרט אימה בשחקים יצא בשנת 2010.

קר עד העצם לצפייה ישירה

הסרט: קר עד העצם 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: נערה טובה ותמימה כמו רי לא הייתה אמורה לעבור את ההרפתקה הנוראית הזו כמו שהיא עברה בסרט הדרמה המצמרר קר עד העצם, אבל לרוע מזלה היא עברה אותו. רי עומדת במרכז הסרט קר עד העצם, היכן שהיא מקבלה הודעה כי עליה לפנות את הבית שלה בעקבות חובות שאביה הנרקומן שנעלם השאיר אחריה. רי מחליטה לעשות הכול על מנת לשמור על הבית ועל המשפחה שלה - אפילו לסכן את החיים שלה במציאת האמת על אביה והמעשים הנוראיים שהוא עשה. הסרט קר עד העצם יצא בשנת 2010 וזכה להצלחה ענקית בכל העולם.

דלתות הברזל לצפייה ישירה

הסרט: דלתות הברזל 2010 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: בחור צעיר מוצא את עצמו כלוא במקום סגור לחלוטין ללא יציאה. והדבר היחיד שנמצא בחדר הזה, זה דלת ברזל סגורה וארון ברזל. סרט המראה מה בן אדם יעשה רק בשביל להמשיך את חייו.

לוק, סטוק ושני קנים מעשנים לצפייה ישירה

הסרט: לוק, סטוק ושני קנים מעשנים לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: טום, סופ, אדי ובייקון, הינם ארבע פושעים זוטרים מלונדון אשר מחזיקים בעבודות יום שגרתיות ועבודות מלוכלכות בערב. אבל החיים שלהם מסתבכים לאחר שמשחק קלפים אשר עבורו הם הקריבו את כל החסכונות שלהם מסתבך וזאת לאחר שטום, מומחה הקלפים של החבורה מפסיד בו סכום כסף גדול בהרבה ממה שיש להם. מאותו רגע ואילך יש להם שבוע ימים להחזיר את כל הסכום ואם לא, יש להם כבר עסק עם הקצב הארי... מה הרביעייה תעשה?

הנבואה לצפייה ישירה | Knowing

הסרט: הנבואה 2009 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קבוצת ילדים מתבקשת בבית הספר לצייר איך לדעתם יראה העתיד ואירועים שיתרחשו בו. לאחר שהילדים מציירים את המחשבותיהם, הציורים נסגרים ונקברים ב"קפסולת זמן". 50 שנה מאוחר יותר, קבוצת ילדים ביחד עם הוריהם פותחים את קפסולת הזמן וכל ילד מקבל ציור, וכותב האם העתיד נראה כפי שמצוייר והאם האירוע המצוייר התרחש. טד (ניקולס קייג'), הוא מורה, אבא לילד בכיתה שפותחת את קפסולת הזמן. כל הילדים מקבלים ציורים, ואילו בנו של טד מקבל דף מלא במספרים. טד מנסה לנתח ולפענח את המספרים הרשומים, ומגיע למסקנה כי בדף מצויינים תאריכים של אסונות ומספר ההרוגים המדוייק בכל אסון, והאסון הבא מתרחש למחרת. איך עוצרים את האסונות מלהתרחש? ומה קורה כשנגמרים כל המספרים?