פגוש את הפוקרס הקטנים לצפייה ישירה

הסרט: פגוש את הפוקרס לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סרט המשך שלישי לקומדיה המצליחה בכול הזמנים "פגוש את ההורים". חלפו עשר שנים, נולדו כבר שני ילדים למשפחת פוקרס, שתי המשפחות שלא ממש מסתדרות אחת עם השנייה, מתאחדות לכבוד חג המולד ותינוק שלישי הנמצא בדרך.

אוליבר טוויסט לצפייה ישירה

הסרט: אוליבר טוויסט לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: עיבוד מחודש לקלאסיקה של דיקנס. הסיפור על "אוליבר טוויסט" ילד יתום אשר סבל קשות בבית היתומים בו גדל המנוהל ע"י אדון בומבל האיום, באחד מפרברי לונדון. הוא לא הסתדר עם איש ולכן ברח לו לעיר הגדולה אל לונדון. בודד וחסר פרוטה הסתובב לו ברחובות עד אשר נימצא ע"י ילדי בית מחסה הנשלט ע"י אדון פאגין הזקן (בן קינגסלי), אשר מלמד את הנערים הצעירים כיצד לגנוב ובתמורה נותן להם אוכל ומקום לישון. הוא עצמו דואג לרמות את הנערים ולקחת מהם את כל השלל. סיפור גניבה הזוי בחנות ספרים בלונדון, משפט עלוב, ורחמים של האדון הניגנב מיסטר בראונלו , הם ההתחלה של סדרת הרפתקאות אשר יובילו את אוליבר - לבסוף לדעת מיהו באמת ומיהי אימו שמתה, ואולי לחיים טובים יותר.

בית ספר לנוכלים לצפייה ישירה

הסרט: בית ספר לנוכלים לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קומדיה מטורפת של הבמאי טוד פיליפס ("סטרסקי והאץ", "רוד טריפ"). ג'ון הדר החנון מ"נפוליאון דינימיט" מגלם בחור ביישן הלוקח שיעורים בכיתה סודית האמורה לחולל פלאים לבטחון העצמי. הבעיות מתחילות כאשר המורה שלו בכיכובו של בילי בוב ת'ורנטון ("מונסטור בול") מנסה לגנוב לו את הבחורה שהוא רוצה. שחקנים: בילי בוב תורנטון, ג'ון הידר, ג'אסינדה בארנט, מייקל קלארק דאנקן, שרה סילברמן, דיוויד קרוס, מאט וולש.

המתקמבקים *לא מצונזר* תרגום מובנה

הסרט: המתקמבקים *לא מצונזר* לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: פארודיה על סרטי ספורט כדוגמת "ג'רי מגווייר", "המאמן קרטר", "דודג'בול", "לזכור את הטיטאנים" ו"רוקי". למבו פילדס (דייוויד קושנר) ידוע כמאמן הביש-מזל ביותר בכל ההיסטוריה של הספורט. לאחר שאולץ לצאת לפנסיה מוקדמת, הוא מקבל הזדמנות אחרונה לגדולה. למרבה הצער, זה לא הולך להיות קל כי פילדס נשכר לאמן קבוצת פוטבול מכללות מטורפת וחסרת כישרון לגמרי (רוברט ריצ'ארד, נורין דה וולף, מתיו לורנס, מרטין ספניירס) עם לוח תורנויות מגוחך ותוצאות גרועות אפילו יותר. חמוש בעיקרונות מוטלים בספק, ושחקנים חלשים, המאמן פילדס מבטיח לשנות את העניינים עם הקבוצה הזאת של טירונים כושלים ולגרום לבלתי אפשרי להתגשם - להוביל אותם לפחות לניצחון יחיד. אדם ג'יי אפשטיין ואנדרו ג'ייקובסון (התסריטאים של "קטע מהסרטים") אחראים על התסריט, וטום בריידי ("חתיכה בהפתעה") על הבימוי.

כוכב הקופים – המרד 2011 לצפייה ישירה

הסרט: כוכב הקופים – המרד 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: עלילת הסרט מתרחשת בימנו בסן פרנסיסקו ארה"ב. מדען צעיר אשר אביו חולה באלצהיימר מנסה למצוא תרופה למחלה על ידי ניסויי הנדסה גנטית על קופים. הוא לוקח את אחד הקופים שקיבלו את התרופה לביתו וקורא לו בשם "סיזר" כדי להגן עליו ממוות. לאחר שהוא נכלא במתקן לקופים הוא מארגן את כל הקופים למרד בבני האדם, והקופים בעלי האינטיליגנציה יוצאת הדופן יוצאים למהפכה.

הוד מעלתך 2011 לצפייה ישירה

הסרט: הוד מעלתך 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: לאורך ההיסטוריה של סיפורי האגדות, אבירים הצילו בגבורה עלמות במצוקה , גברו על דרקונים, והביסו את הרשע. אבל מאחורי הרבה גיבורים ישנו אח לא יוצלח שמנסה לא לעמוד בדרכם של הדרקונים, או בדרכם של הרעים או צרות באופן כללי. דני מקברייד וג’יימס פרנקו יוצאים ביחד למסע בעולם אגדי של הסרט “הוד מעלתך”. שני הנסיכים יוצאים להציל את אדמתם ואת ארוסתו של הנסיך לפני שממלכתם תיהרס.

הצד שלו הצד שלה לצפייה ישירה

הסרט: הצד שלו הצד שלה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: שני השחקנים המצליחים והמעולים ווינס ווהן וג'ניפר אניסטון מככבים בהצד שלו, הצד שלה, קומדיה רומנטית מצחיקה ומשעשעת ביותר. הסרט הצד שלו, הצד שלה עוקב אחר דמויותיהם של גרי וברוק, שני בחורים צעירים וחברים לשעבר אשר מחליטים להיפרד אחד מן השני אבל לא להיפרד מן הדירה המפוארת שלהם - מה שמוביל למאבק מכוער ונבזי ביותר על זכות המגורים בדירה ולפרידה רומנטית קשה פי כמה. הסרט הצד שלו, הצד שלה יצא בשנת 2006.