ספיידרמן 3 לצפייה ישירה

הסרט: ספיידרמן 3 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: "ספיידרמן 3" מביא לשיא את סיפוריהן של הדמויות שהכרנו בשני הסרטים הקודמים, ומאחד מחדש את צוות השחקנים והיוצרים של שני שוברי הקופות הראשונים, וכמוהם מבוסס על סדרת חוברות הקומיקס המיתולוגית של מארוול. בסרט השלישי פיטר פרקר (טובי מגווייר) מצליח סוף סוף למצוא את האיזון בין מסירותו לאהובתו מרי ג'יין (קירסטן דנסט) לבין חובותיו כגיבור על. אבל, ענני סערה מתאספים באופק. החליפה המפורסמת של ספיידרמן משתנה לפתע, הופכת לשחורה משחור, מגבירה את כוחותיו ואף משנה אותו עצמו. תחת השפעת החליפה השחורה פיטר הופך ליהיר ובטוח יתר על המידה, ומתחיל להזניח את אלה היקרים לו מכל. כששני הנבלים, סנדמן (תומס היידן צ'רצ') ווונום (טופר גרייס) צוברים כוח אדיר ומתכננים נקמה, הקרב הגדול ביותר של פיטר פרקר יהיה בתוך תוכו. ספיידרמן יצטרך לגלות בעצמו מחדש את החמלה שעשתה אותו למי שהוא: גיבור.

טקן לצפייה ישירה

הסרט: טקן לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סרט אקשן עתידני המבוסס על המשחק ששבר שיאי מכירות בחברת Namco היפנית. שני חברי ילדות נכנסים לתחרות אומנויות לחימה. בעוד הם מתקדמים בה, השניים מגלים סוד אשר שוכן בתוך אירגון ה Tekken המיסתורי המנסה להשתלט על כח נסתר ששוכן באחד מהם

תיאוריית הכאוס לצפייה ישירה

הסרט: תיאוריית הכאוס לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: עוקב אחר שני שוטרים, האחד טירון שיין דקר (ראיין פיליפ) והשני ותיק ומומחה, קוונין קונרס (ג'ייסון סטאטם) במשימה לעלות על עקבותיהם של שודדי בנקים מומחים בהנהגתו של לורנס (ווסלי סנייפס). המשימה שלהם היא לפתור את התעלומה של חמשת שודדי הבנקים אשר הצליחו לברוח מן הבנק בזמן הפריצה בשעות שהבנק עדיין עובד, כאשר הם מוקפים בכוחות המיוחדים של המשטרה.

חברים בחלל לצפייה ישירה

הסרט: חברים בחלל לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: חברת ההפקה וולט דיסני לוקחת אותנו לסרט חדש אשר מבוסס על טיול לחלל שעדיין אף אחד לא היה בו, עם קצת עזרה מחברים הכלבים יוצאים למסע ראשון אי פעם לחלל ולירח.

חלומו של דולפין לצפייה ישירה

הסרט: חלומו של דולפין לצפייה ישירה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: דניאל, דולפין צעיר ועקשן, חולם לשחות בגלים הגדולים שמחוץ ללגונה הקטנה שבה הוא חי. לילה אחד, ולדניאל ניתנת הזדמנות פז להגשים את חלומו.

ליל הכרישים 2011 לצפייה ישירה

הסרט: ליל הכרישים 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט ליל הכרישים מספר מה קורה בסוף שבוע בבית אגם שבמפרץ לואיזיאנה ההופך לסיוט עבור שבעה נופשים כשהם הופכים למטרה של כריש

כמו משוגעים לצפייה ישירה

הסרט: כמו משוגעים לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט כמו משוגעים הוא סיפור אהבה פיזי ורגשי, הבמאי דרק דורמוס מצייר בדיוק איך האהבה הראשונה שלך היא מרגשת, חייתית וגם הרסנית. כאשר אנה, סטודנטית בריטית מתאהבת בג'יקוב, סטודנט אמריקאי הם מתחילים במסע שמשנה את חייהם ומלא תשוקה עד אשר אנה מפרה את משך הזמן שהותר לה בוויזה שקיבלה לשהות בארצות הברית. הסיפור עוקב איך הזוג מתמודד עם השינוי של להיות ביחד ואז להיות פרודים אחד מהשני.

זמנים מודרנים לצפייה ישירה

הסרט: זמנים מודרנים לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: צ'ארלי צ'אפלין הוא עובד מפעל אשר מנסה להתאים את עצמו בכל דרך אפשרית למהפיכה התעשייתית. יחד עם זאת, מיד הוא גם מבין את המשמעות האמיתית של המהפכה אשר הביאה עמה גם את המעמד הבורגני הצבוע. אותו עובד מפעל הולך לעשות הכל על מנת לא להישאר מאחור ולהיות מנוצל על ידי המערכת - מה שאומר כי הוא הולך לשחק בכל דרך אפשרית עם החלקים והכפתורים אשר מניעים קדימה את המפעל והחברה שבה הוא חי.

היפיפיה הנרדמת 2011 לצפייה ישירה

הסרט: היפיפיה הנרדמת לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: לוסי הינה בחורה צעירה, סטודנטית מצטיינת לאומנות ובחורה הרפתקנית יתר על המידה אשר מחליטה להיות היפיפיה הנרדמת של גברים עשירים ומשועממים. וזאת לאחר שהיא מאפשרת לכל אותם גברים לצלם אותה ערומה ובזמן שהיא ישנה. ועל אף שהמחשבות שלה תמימות ביותר בעניין זה, היא נשאבת אל תוך עולם אפל, רשע ובעל ערכים מעוותים.

קונאן הברברי לצפייה ישירה

הסרט: קונאן הברברי לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קונאן סימריאן הוא קונאן הברברי, אחד מהלוחמים הברברים המפורסמים והטובים ביותר בעולם. אבל לאחר שאביו של קונאן נרצח באכזריות וביחד איתו כל הכפר שלו נשרף, קונאן מחליט לצאת לנקמה עקובה מדם, מה שמוציא אותו לאינספור הרפתקאות ברחבי ממלכת הייבוריה, היכן שהוא ינסה למצוא את האחראי לאסון אשר הומט עליו.

אחת אפס אפס עונה 1 לצפייה ישירה

עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה והאהובה אחת אפס אפס עונה 1 לצפייה ישירה לצפייה ישירה, אחת אפס אפס היא סדרת משטרה מלאת אקשן. במרכזה עומד השוטר אריק ארבל בכיכובו של עמוס תמם. עוד משחקים בסדרה ריקי בליך, גולן אזולאי והנרי דוד . כאן ניתן לצפות בצפייה ישירה או להוריד להורדה את כל הפרקים של כל העונה של הסדרה.

איך פגשתי את אמא עונה 7 לצפייה ישירה

עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה והאהובה איך פגשתי את אמא עונה 7 לצפייה ישירה |HOW I MET YOUR MOTHER S07 לצפייה ישירה, הסדרה הכי מצחיקה בטלוויזיה חוזרת ל עונה 7 , איך פגשתי את אמא היא קומדיה המספרת על חייו של טד (ג'וש רדנור), ועל איך הוא התאהב בחייו. עלילת הסדרה שמסופרת מפיו של טד בשנת 2030 לילדיו כיצד הכיר את אימא שלהם. הסדרה מתחילה בשנת 2005, כאשר חברו של טד, מרשל (ג'ייסון סיגל), מציע נישואים לחברתו מזה זמן מה לילי (אליסון הניגאן), העובדת כגננת.. כאן ניתן לצפות בצפייה ישירה או להוריד להורדה את כל הפרקים של כל העונה של הסדרה.

טרה נובה עונה 1 לצפייה ישירה

עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה והאהובה טרה נובה עונה 1 לצפייה ישירה | TERRA NOVA לצפייה ישירה, הסדרה החדשה "טרה נובה" היא הפקת ענק, מבית היוצר של סטיבן ספילברג עלילת הסדרה מתרחשת בשנת 2149. העולם גוסס. כדור הארץ מפותח מדי ומאוכלס מדי. מרבית הצמחים ובעלי החיים נכחדו, עתידו של המין האנושי מוטל בספק, והתקווה היחידה להישרדותו נמצאת בעבר הרחוק מאוד. כשמדענים מגלים שבר בזמן, שמאפשר ליצור פורטל להיסטוריה הפרימיטיבית, נולד הרעיון האמיץ להקים מחדש את האנושות, בעבר. הזדמנות שניה לבניית הציוויליזציה. כאן ניתן לצפות בצפייה ישירה או להוריד להורדה את כל הפרקים של כל העונה של הסדרה.

ניקיטה עונה 2 לצפייה ישירה

עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה והאהובה ניקיטה עונה 2 לצפייה ישירה | NIKITA SEASON 2 לצפייה ישירה, הסדרה נקיטה חוזרת לעונה שנייה .הסיפור מתרכז במחלקה סודית פיקציונלית של הCIA, הידועה כ"דיוייז'ן", אשר מאמן רוצחים צעירים. המחלקה בד"כ בוחרת צעירים עם עבר בעייתי, בד"כ בכלא, ובד"כ מאלה שאמורים לצאת להורג. אחרי שהמחלקה זיהתה מועמדים מבטיחים, הם מזייפים להם את מותם, ומציעים להם חיים חדשים. המגוייסים החדשים צריכים ללמוד לשלוט ברגשותהם שלהם כדי להפוך לרוצחים מיומנים. הסדרה ממשיכה את העלילה מהעונה הקודמת ומתרכזת בקרע בין ניקיטה לאלכס בת חסותה. כאן ניתן לצפות בצפייה ישירה או להוריד להורדה את כל הפרקים של כל העונה של הסדרה.