על טבעי עונה 7 לצפייה ישירה

עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה והאהובה על טבעי עונה 7 לצפייה ישירה | Supernatural לצפייה ישירה, הסדרה על טבעי חוזרת לעונה 7 עלילת הסדרה עוקבת אחר האחים סם ודין אשר עוסקים בהגנה על בני האדם מכל מי תופעות על טבעיות,שדים,מפלצות ואפילו מלאכים לעיתים גם מעצמם Supernatural . כאן ניתן לצפות בצפייה ישירה או להוריד להורדה את כל הפרקים של כל העונה של הסדרה.

הבושם סיפורו של רוצח לצפייה ישירה

הסרט: הבושם סיפורו של רוצח לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הבמאי טום טיקוור ("Run לולה Run") מעבד למסך את רב המכר של פאטריק זוסקינד (שנחשב עד כה לבלתי ניתן לויזואליזציה), על ז'אן באפטיסט גרנוויל, יתום בן המאה ה-18, שמפתח חוש ריח מפותח ביותר המוביל אותו לייצור של בשמים. האובססיה שלו למצוא את הניחוח האולטימטיבי מובילה אותו לדרך אפלה מאוד שמסתיימת באלימות. הפקה אפית, בעלת חזון ויזואלי מרשים - הסרט הגרמני היקר ביותר נכון ל-2006.

בובי Z לצפייה ישירה

הסרט: בובי Z לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: חייל מארינס לשעבר מסתבך עד מעל ראשו במהלך המאסר הממושך שלו ועומד בפני סכנת מוות אם ישוחרר מבידודו. סוכן משטרתי מציע לו עסקה שיכולה להציל אותו מהמצב המטריד הזה – להתחזות לבובי Z. , פלייבוי וסוחר סמים מפורסם שנעלם כמה שנים קודם לכן. התוכנית יוצאת לפועל אבל מסתבכת, והאסיר המשוחרר מוצא עצמו בורח בלוויית בנו בן ה-6 של בובי, מפני מאפיונר מקסיקני מסוכן, סוכנים פדראליים וכנופיה של אופנוענים.

בית הזכרונות לצפייה ישירה

הסרט: בית הזכרונות לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סיפור מרגש על קבלה והשלמה שביים השחקן דייויד דוכובני, המוכר לנו מ"תיקים באפלה" ו"קליפורניקיישן", שגם מככב בסרט. טום וורשאו, אמן אמריקאי החי בפריז מגולל באוזניי אשתו הטרייה את סיפור ילדותו בניו יורק. בתור ילד טומי גדל לאם אלמנה המלאה ברגשות אשם ובידידות קרובה לפפאס, גבר הסובל מפיגור שכלי שעבד כשרת בית הספר הקתולי בו למד. בדרכו הוא חלף על פני בית כלא לנשים שם התיידד עם אסירה "ליידי" ברנדט, בשיחות מבעד לחלונה בבית הכלא. אהבה ראשונה וחברויות גדולות מהחיים היוו מערכות היחסים אשר חברו להשפיע על התבגרותו ועל אופיו של האיש, הבעל והאמן, טום וורשאו.

הדוד פי לצפייה ישירה

הסרט: הדוד פי לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הראפר המפורסם פי. מילר (מאסטר פי) מוצא את עצמו נמשך לכיוונים שונים - קריירת הראפ שלו, העסק ששווה מיליונים וארוסתו שאותה הוא מעריץ. כאשר אחותו נעשית חולה, סדר העדיפות שלו משתנה וכעת הוא נאלץ לדאוג לשלושת ילדיה השובבים, שמגלים להפתעתם שדודם הוא בעצם הראפר המפורסם.

שומר חוק לצפייה ישירה

הסרט: שומר חוק לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: שומר חוק הוא קומדיית פעולה שנרשמה בדפי ההיסטוריה כסרט האירי המצליח כלכלית אי פעם מחוץ למולדתו. הסרט משתייך למסורת עשירה של קומדיות פעולה על זיווגים בלתי אפשריים בין שוטרים, דבר שכבר ראינו, בין השאר, ב"נשק קטלני". הפעם, כיאה למולדתו של "שומר חוק", זה קורה עם ניחוח אירי: וכך, גיבורה של הקומדיה הוא שוטר תושב אירלנד בשם בויל (ברנדן גילסון, מבכירי השחקנים באירלנד), שידוע בנטייתו לווכחנות, בשיטותיו הלא שגרתיות ובחוצפה הממזרית הכללית שלו. אופיו של בויל עומד למבחן בשעה שהוא נאלץ לשתף פעולה עם אוורט (דון צ'ידל), סוכן FBI שאוהב תכלס ודוגרי, ושונא כשמתווכחים איתו, משתטים איתו או בכלל הולכים בדרך אחרת משלו. האם בכל זאת יצליחו השניים למצוא את עמק השווה, ולהשלים זה את זה כך שיוכלו להילחם בסוחרי הסמים, הרוצחים ושאר הפושעים שעומדים מולם?

חצות בפריז 2011 לצפייה ישירה

הסרט: חצות בפריז לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט חצות בפריז הוא סרט הפתיחה של פסטיבל קאן 2011. קומדיה רומנטית על כוחה של האהבה המתרחשת כולה בעיר האורות. סיפורם של זוג צעיר שעומד להתחתן בסתיו ושל משפחה שנוסעת לפריז בענייני עסקים. לכולם נדמה כי הכל בפריז יפה יותר וכי החיים בעיר הכי רומנטית בעולם הם חלום אחד ארוך ומתמשך. כל אחד בדרכו, יגלה את קסם האהבה המכשף והמיוחד של פריז האחרת – פריז של אחרי חצות.

נייטרו לצפייה ישירה

הסרט: נייטרו לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מקס הוא בחור צעיר אשר נשוי לאליס, בחורה צעירה ויפהפייה בת גילו ואבא לילד קטן וחמוד. אבל החיים של המשפחה המאושרת משתנים לאחר שמקס מגלה כי אליס חולה בליבה במחלה נדירה אשר דורשת השתלה של לב חדש. אבל בימינו קשה מאוד להשיג לב חדש - עובדה זו גורמת למקס להפוך את זהותו ולחזור לחיי ועולם הפשע אשר פעם היו חלק בלתי נפרד ממנו ומחייו - וזאת על מנת להשיג את הלב לו אשתו זקוקה כל כך.

חיים טובים יותר לצפייה ישירה

הסרט: חיים טובים יותר לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קרלוס גלינדו הינו גנן אשר חי את רוב חיים באזורי הפחונים של לוס אנג'לס, היכן שהדברים הרעים באמת קורים. ואילו לואיס הינו הבן היחיד של קרלוס, מי שמתכנן להעניק ללואיס את כל ההזדמנויות בחיים, את אלו שהוא לעולם לא קיבל, וזאת על מנת שאולי הוא יזכה בחיים טובים יותר. אבל מהם חיים טובים יותר בלוס אנג'לס, עיר החטאים, הפשע והסמים הגדולה ביותר בעולם?

איפיגניה לצפייה ישירה

הסרט: איפיגניה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: איפיגניה הינה שמה של הבת היחידה וקורבן יווני מיתולוגי של המלך אגממנון, מפקד יווני צבאי בכיר. צבא יוון בדיוק עמד להשיט ספינת משט ענקית בחוף הים התיכון אבל מכיוון שרוחות לא נשבו בים, הספינה לא הצליחה להפליג. כתוצאה מכך כל צוות הספינה מוצא את עצמו בלי אוכל ומים. עובדה זו גורמת לאגממנון לצאת ולחפש עבורם אוכל, מה שמוביל אותו להרוג צבי נדיר וקדוש. ועל ההרג הזה אגממנון יהיה צריך להקריב את ביתו לאלים היווניים.

פיניאס ופרב לצפייה ישירה

הסרט: פיניאס ופרב לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: פיניאס ופרב סוף סוף מצליחים לגלות כי פרי הינו סוכן סמוי, מה שהופך לסיוט הגדול ביותר עלי אדמות עבור פרי. אבל זה עוד כלום לעומת מה שהשלישייה הולכת לגלות במהלך המסע הדו - מימדי שהיא הולכת לחוות, כי ד"ר דופנשמירץ המפורסם הינו רשע ומרושע אשר מתכנן תחבולה זדונית ביותר נגד האנושות.