מיליארד סיבות לשוד לצפייה ישירה | Tower Heist

תקציר לסרט: מיליארד סיבות לשוד 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
קבוצה של גברים ממעמד הבינוני שעבדו קשה כל חייהם מגלים שהם נפלו קורבן לאיש עסקים עשיר שחיסל את כל חסכונותיהם. נואשים הם מחליטים לעשות מעשה ולהחזיר לעצמם את ממונם בשוד בגורד שחקים שבו מתגוררים עשירי העיר.

השקט שבאהבה לצפייה ישירה | Silence of Love

תקציר לסרט: השקט שבאהבה 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
אלסנדרו כבר לא מחפש אהבה, הוא מחפש שקט. לאחר מות אישתו הוא מעביר את חייו בין עבודתו כמורה למוסיקה, התנדבות בבתי חולים, ושירה במקהלת חובבים. במקביל הוא מנסה לשמור על בתו - בעיצומם של משברי ההתבגרות של גיל 15, ולא להשתגע מאחיו - אנרכיסט חביב שברח מאיטליה "כל עוד ברלוסקוני מנהל שם את העניינים". אלא שהחיים גדולים גם מכמיהתו של אלסנדרו לשקט. בתו המתבגרת מגלה לראשונה את האהבה, אחיו המטורף מתכנן מהפכות, מנהלת בית הספר שבו הוא מרצה מתאהבת בו בפראות, וכאשר אחת החולות אליה הוא קשור נפטרת, נכנסת לחייו במפתיע גם בתה השברירית.

חשופות הסרט לצפייה ישירה | The Whistleblower

תקציר לסרט: חשופות 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
מבוסס על אירוע אמיתי. סיפורה של קתרין בולקווואק, שוטרת ממדינת נברסקה בארה"ב אשר שירתה כנציגת האו"ם בבוסניה לאחר המלחמה. בזמן התאקלמותה במדינה השסועה, היא החלה להבחין בסימנים של תעשייה סודית ומחתרתית של סחר בנשים. היא מוצאת אישה שהצליחה להימלט ובעזרתה היא מבינה כמה כסף מגלגלת אותה תעשייה. ראיות שהיא אוספת מובילות אותה לתגלית המזעזעת שהאחראים לתופעה אינם רק הפטרונים הבוסנים אלא גם מי שעומד בראש הארגון אותו היא משרתת.

היצור לצפייה ישירה | The Thing

תקציר לסרט: היצור 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
משלחת מדענים הנמצאת באנטרקטיקה חושפת חללית מה שמוביל למאבק כוחות בין החוקרים על הדרך שיש להתייחס לתגלית. מהר מאד המאבק הבין אישי הופך למאבק השרדות כאשר חייזר רצחני מתעורר מתרדמת ארוכה.

החפרפרת לצפייה ישירה | Tinker Tailor Soldier Spy

תקציר לסרט: החפרפרת 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
מבוסס על רב מכר של ג'ון לה-קרה. בימי המלחמה הקרה,ג'ורג' סמיילי, מרגל ותיק, נאלץ לשוב מפרישה כדי לחשוף סוכן רוסי שחדר לדרגים גבוהים בתוך ארגון הביון הבריטי ה - MI6.

מאניבול לצפייה ישירה | Moneyball

תקציר לסרט: מאניבול 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
סיפור ניסיונו המוצלח של מנהל קבוצת הבייסבול אוקלנד אס, בילי בין, לגבש את קבוצתו ע"י הסתייעות בניתוחים כלכליים ממוחשבים.

כשתקראי בשמך לצפייה ישירה | Under the Hawthorne Tree

תקציר לסרט: כשתקראי בשמך 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
שנות ה- 70 בסין הקומוניסטית. בתו של אסיר פוליטי נשלחת ללימודים בכפר, מתאהבת בבנו של בכיר המפלגה הקומוניסטית ובין השניים מתפתחת אהבה גדולה אך בלתי ממומשת.

The Big Year לצפייה ישירה

תקציר לסרט: The Big Year 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
שלושה צפרים נלהבים מתחרים מי יזהה ראשון את הציפורים הנדירות ביותר בצפון אמריקה במסגרת אירוע שנתי יוקרתי.

יומן הרום לצפייה ישירה | The Rum Diary

תקציר לסרט: יומן הרום 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
פול קמפ הוא עיתונאי עצמאי אשר מוצא עצמו בנקודת מפנה קריטית בחייו בעת כתיבה לעיתון עלוב באיים הקריביים. פול נאלץ להתמודד עם אתגרים שונים בעודו מנסה לסלול דרך בטוחה עבורו בהיותו מוקף בקבוצה של נשמות תועות בעלות הרס עצמי

בן של אף אחד לצפייה ישירה | The Son of No One

תקציר לסרט: בן של אף אחד 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
שוטר ניו יורקי, הידוע בכינוי מילק, שמוצא עצמו מתעמת עם סוד מן הילדות. הסרט מזגזג בין ילדותו של מילק ב-1986, ובין חייו כאיש חוק בניו יורק שלאחר פיגועי ה-9/11. בתקופה זו, חי מילק בפרבר ניו יורקי שקט עם רעייתו. אך בשובו לשכונת המצוקה שבה חי בנעוריו, זיכרונות הילדות שלו רודפים אותו ומתגלה לנו כי הוא היה מעורב במותם של שני נרקומנים ששהו במקום. סנפורד, הבלש שהיה אחראי לחקירת מקרי המוות הללו בזמנו וסייע לטייח אותם כדי להגן על עתידו של מילק. הוא הצליח בכך במשך שני עשורים, אבל כל זה משתמש בשעה שעיתונאית חוקרת מקבלת כמה מכתבים בעילום שם המרמזים על מה שבאמת קרה. האם הדבר יוביל לחשיפת הטיוח וכיצד הגילויים מן העבר ישפיעו על ההווה והעתיד של מילק וסנפורד?

חוף מבטחים לצפייה ישירה | Le Havre

תקציר לסרט: חוף מבטחים 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
"חוף מבטחים", על שמה של עיירת החוף הצרפתית שבה מתרחשת העלילה, הוא סרטו של הבמאי הפיני המוערך אקי קאוריסמקי ("איש ללא עבר"). סיפורו של מרסל - סופר בעבר ומצחצח נעליים בהווה שהגורל מביאו לתת מקלט לנער אפריקאי פליט במסע להתאחד עם אימו שבלונדון, ולנסות לעזור לו, אל מול הקשיחות הקרה של משטרת ההגירה.

הרוע שבפנים לצפייה ישירה | Insidious

תקציר לסרט: הרוע שבפנים 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
היוצרים של "המסור" ו"פעילות על טבעית" מציגים בפניכם מותחן אימה המספר את סיפורה של משפחה העוברת לבית חדש ורדוף רוחות. ההתרחשויות המוזרות בבית מביאות את הבן הקטן במשפחה ליפול למשכב. ההורים, מפוחדים מהמתרחש וחרדים לגורלם של בנם, יוצאים למאבק ברוחות המרושעות, ונחשפים בדרך לתגלית מפתיעה...