אומץ תחת אש לצפייה ישירה

הסרט: אומץ תחת אש לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קולונל סרלינג (דנזל וושינגטון, נקמה בוערת) יוצא לחקירה צבאית בעקבות מותה של קפטן קרן וולדן (מג ריאן, יש לך הודעה), האישה הראשונה שמועמדת לקבלת תואר כבוד על מבצע הצלה מרשים של צוות מסוק שהופל מעל עיראק במבצע "סופה במדבר". מסך של שקרים נפרם בחקירה וסרלינג מוצא עצמו מתלבט סביב העניין. עם גלן סקוט (הצוות המובחר), מאט דיימון (זהות כפולה) ביים: אדוארד זוויק (הסמוראי האחרון, גלורי).

באהבה אין חוקים לצפייה ישירה

הסרט: באהבה אין חוקים לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הארי סנבורן (ג'ק ניקולסון) הוא פלייבוי מזדקן, שכובש את לבן של נשים צעירות ממנו משך ארבעים שנותיו האחרונות. הפעם הוא מעלה בחכתו את מרלין (אמנדה פיט), הצעירה ממנו בכמה עשורים, שיכלה בקלות גם להיות בתו. במהלך מה שאמור להיות סופשבוע רומנטי בין השניים בבית החוף של אמה של מרלין, הארי חש בכאבים בחזה ורופא נזעק למקום. עד מהרה, מוצא עצמו הארי מרותק למיטה, נתון לטיפולה של אמה של מרלין, אריקה ברי (דיאן קיטון, שזכתה על תפקידה בסרט בפרס 'גלובוס הזהב'). ברי היא גרושה ניו-יורקית בת גילו של הארי, ולמרות שבתחילה היא מפגינה חוסר שביעות רצון מהצורך לטפל בגבר הזה שהגיע לביתה, השניים מוצאים עצמם מתקרבים אחד לשני בהדרגה, עד שהארי מפתח כאבים מסוג אחר בחזה - רומנטיים. אלא שבשל אופיו ה'פרפרי', הארי מהסס ולא מצליח לגבש את עצמו, ולתוך אותה נקודת היסוס נכנס הרופא הצעיר והמקסים של הארי (קיאנו ריבס) שלא מפחד לנסות ולהתקרב לאריקה המבוגרת ממנו, ולתת לה את החום והאהבה לה היא ראויה.

זרים אינטימיים לצפייה ישירה

הסרט: זרים אינטימיים לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מה אם הייתם מגלים יום אחד שהפסיכיאטר שלכם, אותו אחד שאתם שופכים בפניו את הלב, אינו אלא יועץ מס, שכל קשר בינו לבין נבכי נפשו של האדם הינו מקרי לחלוטין? זה בדיוק מה קורה לאנה, אישה צעירה בעלת חיי נישואין בעייתיים, המגיעה בטעות לדירתו של יועץ המס וויליאם פאבר, ובבלבולה מתחילה לשתפו בכל טלטלות חייה. פאבר, משולהב מסיפוריה ומיופיה של אנה, נזהר שלא להעמידה על טעותה, ובהדרגה מתפתחת ביניהם מערכת יחסים ייחודית ומפתיעה, שרק הטעויות המרעננות של החיים יכולות לזמן.

לצאת מהארון לצפייה ישירה

הסרט: לצאת מהארון לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: רואה חשבון במפעל קונדומים חושש למשרתו. הוא נשמע לעצת שכנו ומעמיד פני הומוסקסואל. השמועה פורצת חיש קל ומסכלת את כוונת מעסיקיו לפטר אותו. יתרה מכך, כל אורח חייו האפרורי זוכה לפתע לפרשנות מפתיעה וצבעונית ומעודד את מכריו לראות בו טיפוס ראוי לאהבה והערצה... פרנסיס וובר חתום על התסריט של "כלוב העליזים", שיצא למסכים כבר לפני עשרים שנה. כאן הוא משתמש באותה תחבולה תסריטאית: היפוך זהויות כדי ליצור שוב קומדיה שבוחנת את ההגדרות החברתיות ותרבותיות של הזהות המינית. לרשותו עומדת ליגת העל של שחקני הקולנוע הצרפתי, המפליאה כדרכה לשחק, והתוצאה מפזזת בחן בין חוסר הבנה אחד למשנהו להנאתם וחיוכם של הצופים.

אי-ג'ינייס לצפייה ישירה

הסרט: אי-ג'ינייס 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סטיב ג'ובס איש חזון יצירתי טכנולוגיים בפשטות האדם הגאון כפי שאנו מכירים אותו. כמו מייסד ומנכ"ל אפל, ג'ובס הוביל את המחשוב האישי לכל העולם, אשר הביא חידושים אשר שינו לחלוטין את אורח חיינו - החל איך אנחנו עושים את העבודה שלנו, על הדרך בה אנו רוצים לצפות בסרטים, להאזין מוסיקה ועוד.איך סטיב ג'ובס שינה את העולם, סרט תיעודי מומלץ מאוד תהנו

להישאר בחיים לצפייה ישירה

הסרט: להישאר בחיים לצפייה ישירה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: אחרי המוות המסתורי של ברוטל, קבוצה של מתבגרים מוצאים משחק בשם "הישאר בחיים", משחק אימה חדש אשר אף אחד מהם לא יודע עליו כלום,והם מתים לשחק במשחק הזה. הקבוצה מתחילה לשחק במשחק ונוצר קשר בין המשחק אליהם. הם מתחילים למות אחד אחרי השני באותה הדרך שהם מתו במשחק עם הדמות שלהם, והקו בין העולם האמיתי לעולם של המשחק נעלם. הקבוצה חייבת למצוא דרך לעצור את זה... בזמן שהם מנסים - להישאר בחיים.

מונטה קרלו לצפייה ישירה

הסרט: מונטה קרלו 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קומדיה רומנטית מבוססת על הספר של ג'ולס באס "צייד הראשים". שבה שלוש נערות נלקחות לחופשה חלומית במונטה קרלו וכל זה בזכות טעות.. בסרט מככבת הלהיט הלטיני החדש בארה"ב, סלינה גומז. הסרט מונטה קרלו מספר על נערה צעירה וחברתה הטובה מטיילות בפאריז, לצערה הרב נמצאת איתן גם אחותה החורגת לעתיד. במהלך הטיול חל בלבול וחושבים שאחת מהבנות היא בת עשירים בריטית מפונקת, הן מוצאות את עצמן במערבולת של תשומת לב, והן נלקחות לחופשה חלומית במונטה קרלו.

מזל קשה לצפייה ישירה

הסרט: מזל קשה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: לאקי הוא סוחר סמים חלקלק וחמקן לשעבר אשר משתחרר מן הכלא לאחר ריצוי מאסר ממושך. לאקי נשבע לעצמו לא לחזור יותר לעולם הפשע והסמים אבל סדרת תקריות עם דמויות מוכרות מעולמו הישן שלו מביאות אותו למצוא מספר מזוודות עמוסות בסמים. לאקי מתלבט קשות אם למכור את הסמים ותוך כדי נכנס להרפתקה מפותלת ואלימה.

גרין זון לצפייה ישירה

הסרט: גרין זון לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מילר הוא בחור צעיר וקצין צבא בכיר בצבא ארצות הברית, צבא אשר שולח אותו למשימה מסווגת ביותר בעירק, משימה שבמהלכה הוא אמור למצוא נשק אשר מיועד להשמדה המונית. אבל מיד לאחר שמילר מגיע לעירק הוא מתחיל להרגיש כי הוא נשלח ממש אל תוך ליבה של קונספירציה עולמית וכי כלל לא בטוח כי הוא נשלחל לעירק על מנת למצוא שם את הנשק המדובר.