מחסן 13 עונה 3 פרק 12 לצפייה ישירה

הסרט: מחסן 13 עונה 3 פרק 12 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: לאחר שהצילו דיפלומט בינלאומי בוושינגטון הבירה, צמד סוכנים סמויים מוצבים מחדש באיזור חסוי בדרום דקוטה שמכיל חפצים על-טבעיים שממשלת ארה"ב אספה במהלך השנים. משימתם החדשה: להחזיר מספר מהחפצים שנעלמו ולחקור חפצים חדשים.

גלי עונה 3 פרק 8 לצפייה ישירה

הסרט: גלי עונה 3 פרק 8 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: דרמה מוסיקלית העוקבת אחר מורה תיכון המנסה להחזיר את מקהלת תיכון "מק'ינלי היי" לגדולתה. מר שוסטר מחפש אחר כשרונות בבית הספר ומנסה לעורר השראה בקרב התלמידים על מנת שיצטרפו למועדון הזמר (Glee באנגלית). במהרה מגלה שוסטר כי כשרונות רבים אין בבית הספר, וכי חברי התזמורת יצטרכו לעבוד קשה על מנת להגיע לתחרות הגדולה מכולן - התחרות הארצית, ולהתמודד עם אויבים מבחוץ ומבית.

ילדה חדשה עונה 1 פרק 8 לצפייה ישירה

הסרט: ילדה חדשה עונה 1 פרק 8 לצפייה ישירה 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: ג'סיקה דיי (זואי דשאנל, "500 ימים של סאמר"), צעירה מהממת ביופיה בשנות ה-20 לחייה שלאחר משבר אישי קשה עוברת להתגורר בדירת שותפים עם שלושה בחורים צעירים: ניק המחושב והשקול, קואוץ' המאמן השרירן והקשוח ושמידט הפלרטטן. קבוצת הבחורים יחד עם חברתה הטובה של ג'סיקה, סיס, ינסו ללמדה אודות החיים, אהבה ובעיקר על עצמה בעוד שהם מנסים ללמוד את הדברים בעצמם.

90210 עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה

הסרט: 90210 עונה 4 פרק 12 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסדרה המצליחה שזכתה לנתוני צפייה גבוהים במיוחד בעולם חוזרת לעונה רביעית נוספת. בעונה זו ג'אני ג'ארת שגילמה את קלי בתפקיד אורח מהעונה הראשונה לא תשתתף ובנוסף השחקן רוב אסטרס שמגלם את אבי מנהל התיכון ואבי המשפחה מהעונות הקודמות פורש מהסדרה. הצטרפו אלינו לעונה חדשה ומרתקת של אחת הסדרות המצליחות בעולם - 90210 עונה 4.

מסלול לאהבה לצפייה ישירה

הסרט: מסלול לאהבה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: בחורה ממעמד הפועלים מתחילה לעבוד באתר סקי יוקרתי, מתאהבת בבן של הבוס (צאק מהסדרה אחת שיודעת)ומגלה שהיא בכלל אשפית סנואובורד. עם מראה מצודד וייחודי, מבטא בריטי סקסי ומחוספס ושאיפות פומביות להפוך להיות באטמן הבא,

עספור עונה 2 פרק 14 לצפייה ישירה

הסרט: עספור עונה 2 פרק 14 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: עספור עונה 2 יצא לדרך, אחת ההצלחות הגדולות של העשור האחרון, אשר צולמה ברובה באירופה. בעונה השנייה ייצאו מוטי קצר וניוטון לחפש את איציק, שנעלם בסוף העונה הקודמת באופן מסתורי. בנוסף למוטי קצר ניוטון ואיציק וכל שאר הכוכבים מהעונה הקודמת יצטרפו לעספור 2 גם שחקנים חדשים כגון: גל גדות מצטרפת בתפקיד קיקה, מוכרת בקופי-שופ באמסטרדם, אור גרוסמן מגלמת את ענהאל, המרותקת לכיסא גלגלים, יוסף סוויד בתפקיד ג’וני, מטייל ישראלי מדרום אמריקה, זוהר ליבה מגלם את חוויאר, שוטר ספרדי שהחבורה פוגשת בו ובאשתו אאוחנייה בחיפושיה אחר איציק, ודינה סנדרסון כתמר, מטיילת ישראלית שנקלעת למפגש עם החבורה. עספור 2 פרק 14 לצפייה ישירה

היער הרדוף לצפייה ישירה

הסרט: היער הרדוף לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: שון הוא בחור צעיר וסקרן אשר יוצא ביחד עם ג'וש ופליפ, שני חבריו הטובים ביותר ליער אינדיאני עתיק, יער אשר אגדה עירונית מספרת עליו כי הוא מקולל בקללה עתיקה ומוקף בשטח קבורה מפחיד ומצמרר. והשלושה אכן מוצאים את העץ אבל אז הם הקללה מתעוררת לחיים ו'שואבת' אותם ישר אל תוך תקופה אפלה בחייו של שבט אינדיאני אשר בא במגע עם קללות, מכשפות, רציחות מסתוריות ומה לא.