מטען הכאב לצפייה ישירה

הסרט: מטען הכאב לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: תיאור עז של חיילי עילית בעלי אחד התפקידים המסוכנים בעולם, פירוק פצצות בלהט הקרב! כאשר סמל חדש בשם ג ‘יימס, משתלט על צוות חבלנים מאומן מאוד באמצע קרב אלים, הוא מפתיע את שני פקודיו כשבפזיזות הוא שולח אותם למשחק קטלני של לחימה בשטח בנוי. ג’יימס מתייחס למוות באדישות, ופקודיו נאבקים להחזיר את השפיות למפקדם החדש והמטורף. בעיר משתולל כאוס ואופיו האמיתי של ג’יימס ייחשף בצורה שתשנה כל אחד לתמיד. הסרט זכה בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר של שנת 2010

האמת המכוערת לצפייה ישירה

הסרט: האמת המכוערת לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מפיקת תוכנית בוקר רומנטית ומאתגרת[הייגל] ללא רצונה מסוכסכת בסדרת משימות שערורייתיות ע”י הכתב השובניסטי שלה, בכדי להוכיח את התאוריות שלו על יחסים ולעזור לה למצוא אהבה. התכסיסים החכמים שלו מובילים לתוצאה לא צפויה.

ללא עקבות לצפייה ישירה

הסרט: ללא עקבות לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: ג'ניפר מארס, היא סוכנת FBI מבריקה המתמחה בפשעי אינטרנט. היא נקלעת למצב מסוכן כשרוצח סידרתי בעל אתר אינטרנט שבו הוא מבצע מעשי אלימות כואבים בשידור חי, משחק איתה בחתול ועכבר. יצר המציצנות חזק וככל שנכנסים יותר אנשים לאתר ככה הקורבן מת מהר יותר. סרט אינטנסיבי מלא בסצנות פעולה סוחפות. "ללא עקבות" מביא לצופה גם מסר על החברה של היום - מה גורם לנו להימשך ל"רוע" במדיות השונות.

חיילים היינו לצפייה ישירה

הסרט: חיילים היינו לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: בשנת 1965, 400 חיילים אמריקאיים נפלו למארב בעמק לה דרנג (הידוע בכינויו עמק המוות) באחד הקרבות העקובים ביותר מדם של מלחמת ויאטנם. חיילים היינו הוא סרט אפי המשחזר את הקרב, האסטרטגיות, המכשולים והאובדן בחיי החיילים שנלחמו. הסרט מתמקד בקולונל שהוביל את המתקפה, האל מור (גיבסון) ובג'וזף גאלאוויי, עיתונאי שהתלווה אל הכוח (פפר). כמו גם בחיילים נוספים שהשתתפו בקרב (קיניר, אליוט). הסרט שונה מסרטי מלחמת ויאטנם שנעשו לפניו בכך שהוא מראה גם את נקודת המבט של הצבא הצפון ויאטנמי ושל מפקדם, הגנרל נגויין הו אן (דונג).

מעבר לים לצפייה ישירה

הסרט: מעבר לים לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מדובר בביוגרפיה קולנועית של הזמר והשחקן בובי דרין, אחד הכוכבים הגדולים של שנות השישים שמת בתחילת שנות השבעים אחרי ניתוח לב פתוח. הסרט עוקב אחרי יחסיו עם אשתו, השחקנית ההוליוודית, סנדרה די שנחשבה ל"מאמי" של אמריקה

רודף צדק לצפייה ישירה 2011

הסרט: רודף צדק לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט רודף צדק מספר על חייו של וויל מתהפכים כאשר אישתו, לורה מותקפת באכזריות לילה אחד בדרכה הביתה. בעודו מטפל בה בבית החולים ניגש אליו אדם זר, סימון, ומציג את עצמו כחלק מארגון "אזרחים מחפשי צדק" אשר יכולים לסייע לו, לטענתו, באיתור הפושעים, ובנקמה בהם. מזועזע וכעוס מהתקיפה מחליט וויל- אדם מוסרי ושומר חוק - להיעזר בשירותיו של סיימון שמבטיח לטפל בתוקף של אישתו תמורת טובה שיצטרך וויל להחזיר לו בעתיד. אך כשוויל ולורה חוזרים הביתה ומתחילים לשקםסרטים להורדה ולצפייה ישירה

זכרי אותי לנצח לצפייה ישירה

הסרט: זכרי אותי לנצח לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: טיילר ואלי הינם שני בחורים צעירים אשר מתאהבים אחד בשני אהבה ממבט ראשון. אבל טיילר ואלי מגיעים משני רקעים משפחתיים שונים לחלוטין – ההורים של טיילר התגרשו לאחר התאבדותו של אח של טיילר ואילו אמא של אלי נרצחה באכזריות כאשר הייתה נערה. עובדות עגומות אלו גורמות לטיילר ולאלי לחיות חיים ייחודיים אבל גם משונים ביותר.

מילף לצפייה ישירה

הסרט: מילף לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מילף הוא סיפורם של חבורת חנונים כל אמריקנית אשר כלל לא מצליחה לתקשר - לא מילולית ולא מינית עם בחורות בנות גילם. אבל חיי האהבה והרומנטיקה של אותם בחורים צעירים משתנים לאחר שהם מגלים את הפוטנציאל האדיר אשר טמון בנשים מבוגרות ולא נשואות.

רק האמת לצפייה ישירה

הסרט: רק האמת לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: רייצ'ל ארמסטרונג הינה עיתונאית צעירה ומלאת תעוזה אשר עובדת בוושינגטון הבירה, היכן שהיא מצליחה לחשוף סקנדל פוליטי אדיר אשר לו אחראי פטון דובוואיס, פוליטיקאי משופשף ורב עוצמה. אבל במהרה רייצ'ל מקבלת אינספור איומים על חייה ואפילו התראה מפני מאסר בבית סוהר - מה שעדיין לא גורם לה למסור את המקור שמסר לה את המידע.

פעילות על טבעית 3 | Paranormal Activity 3

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, פעילות על טבעית 3 | Paranormal Activity 3, את החלק השלישי בסדרת פעילות על טבעית מביימים אריאל שולמן והנרי ג'וסט, שביימו את הסרט הדוקומנטרי המסקרן "קאטפיש" שעוסק בפייסבוק. כמו הסרט המקורי אורן פלי שיצא בשנת 2007, גם פעילות על טבעית 3 צולם בתקציב מינימלי ובצורה של סרט דוקומנטרי. הפעם, הסרט יבחן את ימי הילדות ומה הוביל לתקריות הסרט הראשון עבור קייטי וכריסטי.