עשינו עסק לצפייה ישירה

הסרט: עשינו עסק 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מהמר לשעבר (ברט ריינולדס) מחליט ללמד חובב הימורים צעיר שזה עתה סיים קולג' כמה דברים על משחקי קלפים, זאת בתנאי שהוא מסכים להישמע להוראותיו ולהתחלק עימו ברווחים. לאחר שזכה בכמה משחקים ואף התאהב בבחורה שפגש בבר (שאנון אליזבת "אמריקן פאי"), משתנה מזלו של הצעיר והוא מחליט לבטל את עסקת חלוקת הרווחים ולפטר את מורו. אך אז נכונה לו הפתעה.

יצאת נסיך לצפייה ישירה

הסרט: יצאת נסיך 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: פייג' היא תלמידה במכינה לבית לבית הספר לרפואה מתאהבת באדי נסיך דני המורד במוסכמותבמוסכמות ובהוריו ועובר להתגורר בארה"ב. שניהם מגיעים מעולמות שונים לגמרי, אבל האהבה והמשיכה גוברות על הכל באגדה מודרנית וסיפור אהבה מהסרטים.

אנשים חכמים לצפייה ישירה

הסרט: אנשים חכמים 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: פרופסור לורנס וות'רהולד עושה את המוות לסטודנטים שלו מאז נפטרה אשתו האהובה. גם בתו, נערה צעירה ושנונה, סובלת מחוסר הסבלנות שלו. לאחר תאונה וזעזוע מוח קשה מוצא עצמו לורנס אדם חדש. הוא מתאהב ברופאה המטפלת בו - סטודנטית שלו לשעבר, ומנסה לכבוש את ליבה. הרופאה מצידה מתקשה לשים מאחוריה את העבר המשותף שלהם ולהתמסר לו. חייו של לורנס מתערערים אף יותר כאשר אחיו הלא יוצלח מגיע לביקור פתאומי.

בלאקת'ורן 2011 לצפייה ישירה

הסרט: בלאקת'ורן 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: בלאקת'ורן הוא בוץ' קאסידי, הבוקר הידוע לשמצה ואחד מן הבוקרים המפורסמים ביותר בעולם ומי שחי כעת בבוליביה, הרחק מן בית הילדות שלו שבמערב הפרוע בארצות הברית. ומכיוון שבלאקת'ורן יודע כי ימיו על כדור הארץ ספורים, הוא מחליט לצאת למסע בחזרה לבית הילדות שלו. לפיכך, הוא מאחד כוחות עם שודד צעיר ומלא יומרות וביחד הם יוצאים למסע של חיים ומוות כאשר אינספור פושעים ואנשי חוק רודפים אחריהם.

4.3.2.1 לצפייה ישירה

הסרט: 4.3.2.1 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: כשג'ו נלכדת בשוד מרכולית, חבריה יוצאים לדרכם שלהם: קסנדרה יוצאת לניו יורק כדי לפגוש את החבר האינטרנטי שלה, קריס יוצאת למסע שחרור האישה ושנון (אופיליה לוביבונד)נמצאת בדרכה לפגוש את הבורא. אולם, הגורל יפגיש את העולמות הנפרדים שלהן עם גנבי יהלומים. 4 הבחורות יעברו 3 ימים שהן לא ישכחו ב-2 ערים שונות.

ג'. אדגר 2011 לצפייה ישירה

הסרט: ג'. אדגר 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: ליאונרדו די קפריו מכבב בסרטו של קלינט איסטווד המביא את הביוגרפיה של מי שהיה החזית של אכיפת החוק באמריקה במשך כמעט 50 שנים. ג'. אדגר הובר היה דמות מרתיעה אך אהובה, מושמצת אך גם נערצת. אבל מאחורי דלתות סגורות, הוא שמר סודות שבסופו של דבר יהרסו את תדמיתו, את הקריירה שלו ואת חייו.

דקסטר עונה 6 פרק 9 לצפייה ישירה

הסרט: דקסטר עונה 6 פרק 9 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: במשך היום, דקסטר הוא עובד מסור ושמח במעבדת מחלק הפשע במשטרת מיאמי, אבל מתחת לכיסוי מסתתרת האמת. למעשה, דקסטר הוא רוצח פסיכופת ממושמע, והוא משביע את תאוותו לדם בלילות ע"י רציחה בזהירות של רוצחים סדרתיים שהוא מאתר במשך היום.

ת'זיזו ת'רגליים 2 לצפייה ישירה

הסרט: ת'זיזו ת'רגליים 2 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: לממבל יש בעיה - בנו אריק שמסרב לרקוד פוגש פינגווין שמסוגל לעוף. אבל צרות הרבה יותר גדולות אורבות לאומת הפינגווינים, וממבל צריך לגרום לכולם להתאחד.

חוות נמלים עונה 1 פרק 1+2 לצפייה ישירה

הסרט: חוות נמלים 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: צינה ספרקס גאונית מוזיקלית,מתקבלת לתוכנית למחוננים שנקראת "קידום כישרונות טבעיים" בתיכון המקומי יחד עם חבריה לתוכנית היא נאלצת לנווט במסדרונות בית ספר חדש המלא בילדים גדולים יותר שלא מחבבים קופצי כיתות חדשים

ילדה חדשה עונה 1 פרק 7 לצפייה ישירה

הסרט: ילדה חדשה עונה 1 פרק 7 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסדרה ילדה חדשה עוקבת אחר ג'סיקה דיי (זואי דשאנל, "500 ימים של סאמר"), צעירה מהממת ביופיה בשנות ה-20 לחייה שלאחר משבר אישי קשה בחייה עוברת להתגורר בדירת שותפים עם שלושה בחורים צעירים: ניק המחושב והשקול, קואוץ' המאמן השרירן והקשוח ושמידט הפלרטטן. קבוצת הבחורים יחד עם חברתה הטובה של ג'סיקה, סיס, ינסו ללמדה אודות החיים, אהבה ובעיקר על עצמה בעוד שהם מנסים ללמוד את הדברים בעצמם.