החטא הראשון לצפייה ישירה

הסרט: החטא הראשון לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: לואיס אנטוניו וג'וליה ראסל היו אמורים לחיות את החיים המושלמים, או לפחות רק לואיס אנטוניו אשר קיווה להתחתן עם אשת חלומותיו, ג'וליה שהכיר, בחורה אמריקנית יפה וטובת לב ולא ג'וליה אחרת, מסתורית ובעלת אינספור סודות אשר חטאה את החטא הראשון. יחד עם זאת, לואיס מחליט לבלוע את הרוק בתקווה שהוא יפגוש שוב את ג'וליה המוכרת ולא את ג'וליה אשר גורמת לו להתנהג בצורה נבזית, מרושעת ושפלה ביותר.

סיפורי נרניה 3: המסע בדורך השחר לצפייה ישירה

הסרט: סיפורי נרניה 3: המסע בדורך השחר לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: בסרט זה השלושה יוצאים למסע בעקבות שבעת הלורדים שגורשו מנרניה על ידי המלך מירז האכזר. הרפתקאות מופלאות מחכות להם בלב ים, שעה שהם מפליגים הרחק אל האיים הנידחים שבמזרח, ומעבר להם אל המקום שבו לא ביקר איש לפניהם, אל ממלכתו של האריה האגדי אסלן, שבסוף העולם

אייר פורס 1 לצפייה ישירה

הסרט: אייר פורס 1 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט "אייר פורס 1" בכיכובו של הריסון פורד (הנמלט, אינדיאנה ג'ונס) הוא מותחן פעולה של הבמאי וולפגאנג פיטרסן (טרויה, סערה מושלמת, הסיפור שאינו נגמר). על המטוס השמור ביותר בעולם "אייר פורס 1", של נשיא ארה"ב, משתלטת כנופיית חוטפים ובראשה איגור קורשונוב (גארי אולדמן). כל רצונם הוא לשכנע את נשיא ארה"ב ג`יימס מרשל (פורד) לשחרר את מנהיגם מידי הרוסים. איגור רוצה להחזיר את המלחמה הקרה ולעומתם האמריקאים מתמלאים זיעה קרה... איך ינצל נשיא ארה"ב - האיש החזק ביותר בעולם ?! כשזה תלוי בהריסון פורד, אין מה לדאוג. למרות שאשתו (קרוסון) וביתו (מת`יוס) נמצאים בין בני הערובה, עם סגניתו (גלן קלוז) שתומכת בו מרחוק, יעמדו הנשיא ומטוסו מול החוטפים האכזריים. הריסון פורד בסרט אקשן בבימויו של וולפגאנג פיטרסן (טרויה) שלא מפסיק לרגע ומתח גבוה לכל אורכו, המטוס השמור ביותר בעולם משאיר אותנו פעורי פה ודבוקים לכיסא לאורך שעתיים תמימות.

קו אדום לצפייה ישירה

הסרט: קו אדום לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט מספר על בחור צעיר שנכנס לעסק תחרויות המוטוריות אך הוא לא מבין שמסביב החלום המתוק ישנן המון בעיות הסבובות סביבו.

המרדף לאושר לצפייה ישירה

הסרט: המרדף לאושר לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: בסרט "המרדף לאושר" כריס גארדנר (וויל סמית) הוא איש משפחה המנסה בכל יכולתו לפרנס בכבוד את התא המשפחתי הקטן שלו. אבל לאשתו (טנדי ניוטון) נמאס לשמוע כל הזמן כי אין להם כסף לשלם את החשבונות הבסיסיים ביותר לקיומם. היא נוטשת את הבית ומשאירה לאחריותו את בנם ( ג'יידן כריסטופר סייר סמית). האב המובטל, אינו מזניח לרגע את דאגתו ואהבתו לבנו. מערכת היחסים ביניהם, מעניקה לכריס את האפשרות להירשם כמתלמד בחברת השקעות גדולה, ללא שכר, להתמודד עם קשיים כלכליים, לשוטט לעתים ברחובות עם בנו, ולעתים לישון גם בתחנות רכבת או בתי מחסה, אבל אף לא לרגע לאבד את התקווה לעתיד טוב יותר

ספינת רפאים לצפייה ישירה

הסרט: ספינת רפאים לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סרט אימה מהפנט וגדוש פעלולים. אנשי יחידת חילוץ, שאומנו במיוחד כדי להיחלץ לעזרה בכל מצב, נתקלים פנים אל פנים במשהו שלא ניתן להעלות על הדעת. כאשר הם עולים על סיפונה של ספינת פאר מסתורית, אשר נסחפת על גלי הים, הם נאלצים להתמודד עם מעשי אימה ששום דבר לא הכינם אליהם.

נערות החלומות לצפייה ישירה

הסרט: נערות החלומות לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: ביל קונדון הוא אחד האנשים המוכשרים ביותר בהוליווד. הוא ביים את "קינסי", כתב את התסריט של "שיקגו" וזכה בפרס האוסקר על התסריט של "אלים ומפלצות". עכשיו הוא מגיש את "נערת החלומות" לפי המחזמר המצליח מברודווי. אפי וויט, דינה ג'ונס ולורל רובינסון הן שלוש חברות משיקגו. הן שרות ביחד וקוראות לעצמו "דרים מייט".הן נודדות לניו-יורק כדי להשתתף בתחרות כישרונות. הן מפסידות בתחרות אבל מוצאות לעצמן אמרגן שמסדר להן עבודה כזמרות ליווי. ייקח מעט זמן עד שהן יעמדו בקדמת הבמה ויהפכו לכוכבות בפני עצמן, אך עם הזוהר יגיעו גם התככים והצרות.

ספיי קידס 4 כל הזמן שבעולם לצפייה ישירה

הסרט: ספיי קידס 4 כל הזמן שבעולם 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סרט נוסף של ספיי קידס והפעם ספיי קידס 4 העוקב אחר אם החוזרת לתפקידה הקודם, מרגלת בדימוס, כדי למנוע מנבל רשע לעצור את הזמן.

פרנקנשטיין לצפייה ישירה

הסרט: פרנקנשטיין לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קארסון או'קונור הינה בלשית מצטיינת אשר נתקלת בסדרת רציחות סדרתית אשר מדירה אינספור לילות שינה מעיניה. סדרת רציחות זו גם גורמת לה לפתוח בחקירה מסועפת אשר מובילה אותה כל הדרך לבית של הדוקטור והממציא של פרנקנשטיין, מי שהצליח לשמר את עצמו ואת פרנקנשטיין עצמו באמצעות שיבוט גנטי. כל מה שנותר לקארסון לעשות זה לנסות לנתב את המפלצת של פרנקנשטיין לנתיב של הטוב ולא של הרוע.

ברוכים הבאים לזומבילנד לצפייה ישירה

הסרט: ברוכים הבאים לזומבילנד לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קולומבוס הינו בחור וסטודנט צעיר אשר כל מה שהוא רצה לעשות זה להגיע למשפחה שלו אשר גרה במדינת אוהיו. הוא בטח לא חשב שהוא ימצא את עצמו מוקף בזומבים, ברדנק מטורף וחמוש רובים שהורג כל מה שזז ובשתי אחיות ניורוטיות שכל מה שהן ביקשו לעשות זה להצליח להיכנס לפארק שעשועים שלאחר פלישת הזומבים הפך לפארק ברוכים הבאים לזומבילנד. האם החבורה תצליח לשרוד את פלישת הזומבים?