פפארצ'י לצפייה ישירה

הסרט: פפארצ'י לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: בו (קול האוזר) הוא כוכב קולנוע שסוף סוף הצליח, אך להצלחה יש מחיר... צלם עקשן רקס (טום סיזמור) נכנס לחייו, צלם פפראצי, והוא יעשה את הכל בכדי להשיג את כספו, מהתמונות ומהעבודה שהוא מבצע, אפילו אם ישיג אותו במרמה. הוא לא יפסיק לרגע, וינצל את בו עד הפרוטה האחרונה. אך כאשר משפחתו מקבלת פרסום לא רצוי מבחינתו, בו יוצא למאבק ברקס ועוזריו הצלמים. רקס לא נשאר חייב, מה שמוביל ערב אחד לתאונת דרכים טראגית. בו יוצא לנקום בכל אלו אשר מיררו את חייו, והפכו אותם לגיהנום עלי אדמות.

הרוס על אמא לצפייה ישירה

הסרט: הרוס על אמא לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: ג'פרי מנוס (ג'ון הדר) בן ה-29 הוא טיפוס מוזר. הוא מתלבש מוזר, מסתפר מוזר ועובד במקום עבודה מוזר. בנוסף לכל, הוא עדיין גר עם אימא שלו. כאשר אימו של ג'פרי, גן (דיאן קיטון) פוגשת ומתאהבת במרט (ג'ף דניאלס), מדריך למוטיבציה במקצועו, חייו הנוחים של ג'פרי מאיימים להשתנות. עכשיו כשמרט חי איתם באותו הבית, ג'פרי חייב לעשות משהו שיגרום לו להסתלק מחייו ונעזר בנורה (אנה פאריס), זמרת אקצנטרית שמאוהבת בו.

חבטת חמור לצפייה ישירה

הסרט: חבטת חמור לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: אחרי פגישה במועדון לילה באתר נופש, שבעה צעירים מחליטים לחגוג ביאכטה מפוארת באמצע האוקיינוס. אך כשאחד מהם מת בתאונה מוזרה האחרים מתווכחים לגבי מה לעשות, מה שמוביל לקרב הישרדות אכזרי.

סטטוס: ידידים לצפייה ישירה

הסרט: סטטוס: ידידים לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט סטטוס ידידים מספר על ג'ורג', נער בודד שצלח את התיכון עד השנה האחרונה מבלי לעבוד יותר מדי, מתיידד עם סאלי, נערה פופולארית אך מורכבת הרואה בו נפש תאומה.

חיים בהחלפה לצפייה ישירה

הסרט: חיים בהחלפה 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מיץ' הוא הרווק האולטימטיבי שמדי ערב שוכב עם בחורה אחרת. דייב הוא גבר נשוי עם שני ילדים ועבודה משרדית. ערב אחד אחרי בילוי בבר הם מתוודים אחד בפני השני על כך שכל אחד מהם רוצה לחיות את חייו של האחר. בבוקר הם מתעוררים ומגלים שהאחד קם בגופו של השני. עכשיו הם צריכים להתמודד עם השינוי.

אל סיד לצפייה ישירה

הסרט: אל סיד לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: אל סיד מסריט את הסיפור המופלא אשר מאחורי אגדת אל סיד המופלאה ואת סיפורו של רודריגו, בחור ספרדי צעיר בעל קשרים במשפחת המלוכה ומי שחוזה מראש את התהפוכה אשר הולכת לעבור המלוכה הספרדית כתוצאה מגורמים עוינים אשר משתלטים עליה ואף מגלים אותו מספרד לאירופה. אבל לאחר שרודריגו שומע כי בן המלך וחברו הטוב ביותר נרצח על ידי המהפכנים הוא מחליט לחזור לספרד ולהילחם על המדינה שלו ועל תקינותה

רצח סטייל הוליווד לצפייה ישירה

הסרט: רצח סטייל הוליווד לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסמל הוותיק ג'ו גליוואן והבלש הצעיר ליי. סיי. קלדן הינם בני זוג משטרתיים חדשים אשר נאלצים לחקור פרשיית רצח מסתורית ביותר בהוליווד. וזאת לאחר שמפקח המשטרה שלהם בטוח כי הם יהיו הצמד המושלם לגלות מיהו האחראי לרצח האכזרי של להקת ראפ מצליחה בהוליווד - מה השניים יגלו? והאם הם יצליחו לגשר על כל הפערים שביניהם בדרך?