בית החלומות (2011) לצפייה ישירה | Dream House

בית החלומות
תקציר לסרט, בית החלומות (2011), צפייה ישירה בסרט כאן - טריילר: יש האומרים שלבתים יש זיכרונות. עבור אדם אחד, הבית הוא המקום שיירצח כדי לשכוח. המו"ל המצליח וויל אטנטון (דניאל קרייג) עוזב את עבודתו בניו יורק כדי לעבור עם אשתו ליבי (רייצ'ל וייס) ועם שתי בנותיו לעיירה משונה בצפון ארה"ב. אך כשהם מסתגלים לאורח חייהם החדש, הם מגלים שביתם המושלם היה זירת רצח של אמא וילדיה, ושכל העיירה מאמינה שאת המעשה ביצע הבעל שנותר בחיים. כשוויל חוקר את המקרה, הוא מקבל כיוון לחקירה מאן פטרסון (נעמי ווטס), שכנה שהייתה ידידת המשפחה שנהרגה. וויל ואן חוברים יחד כדי לפתור את התעלומה, והם מגלים שגורלו הטראגי של האדם האחרון שעזב את בית החלומות של וויל זהה לגורלו של הבא שייכנס לבית.

חיים בהחלפה לצפייה ישירה | The Change Up

חיים בהחלפה
תקציר לסרט, חיים בהחלפה 2011, קומדיה מבית היוצר של הבימאי דויד דובקין ("בדרך לחתונה עוצרים בוגאס"), שני חברים המחליפים באמצעות כישוף ומילות קסם "הלואי והיה לי את החיים שלך",את חייהם ודמויותיהם ועכשיו כל אחד חיי את חייו של השני.....

אני עבד לצפייה ישירה | I Am Slave

I Am Slave
תקציר לסרט, אני עבד 2010, מבוסס על סיפור אמיתי שמתרחש בלונדון ומתרכז בחייה של אישה הנלחמת להשיג את חירותה. תהנו!

Care Bears Share Bear Shines Movie 2011

תקציר לסרט, Care Bears Share Bear Shines Movie - בקרוב!

סימן בלתי נראה לצפייה ישירה | An Invisible Sign

סימן בלתי נראה
תקציר לסרט, סימן בלתי נראה 2010, ונה גריי צעירה כבת עשרים, שאביה בילדותה הפך לחולה, מצאה מפלט בעולם המתמטיקה. ומשגדלה,מלמדת את מה שנתן לה את הכוח להמשיך- חשבון וכעת עוזרת לתלמידיה להבין שיש פתרון למצוקתם יפנו למה שהציל אותה.

Megamind The Button Of Doom watch online

Megamind: The Button of Doom
תקציר לסרט ההמשך של הסרט המצליח מגה מוח, מגה מוח הכפתור של האבדון 2011, For their first day on the job as the new protectors of Metro City, Megamind and Minion are selling off the gadgets from their evil lair. But when one seemingly harmless "button" unleashes the gigantic robot MEGA-MEGAmind, the duo will have to resort their old tricks to restore order in this all-new action-comedy from

הבית המדמם 2011 לצפייה ישירה | The Bleeding House

תקציר לסרט, הבית המדמם 2011, תקציר באנגלית: A stranger with mysterious intentions comes to stay the night at a secluded country home, but what he finds inside is a family torn apart by a violent past and a secret more deadly than he expected. בחסות IMDB.

חטיפה לצפייה ישירה | Abduction

חטיפה
תקציר לסרט, חטיפה 2011, מאז שהוא זוכר את עצמו, לניית'ן פרייס (טיילור לאוטנר, "דימדומים") הייתה ההרגשה שהוא חי חיים של מישהו אחר. כשהוא נתקל בתמונה שלו בתור ילד קטן באתר לאנשים נעדרים, כל פחדיו מתממשים: הוא מבין שהוריו הם לא באמת הוריו וכל חייו הם שקר, שמרופדים בזהירות על מנת להחביא משהו מסתורי ומסוכן משהוא אי פעם דמיין.
בדיוק שהוא מתחיל להרכיב את הפאזל של זהותו האמיתית, ניית'ן נהיה מטרה על-ידי קבוצת מתנקשים מיומנים, מה שמכריח אותו לרוץ לאדם היחיד עליו הוא סומך, השכנה שלו, קארן (לילי קולינס, "המאמין"). כל שנייה חשובה כשניית'ן וקארן מנסים להימלט מצבא של סוכנים פדראליים ומתנקשים מיומנים, ניית'ן מבין שהדרך היחידה בה ישרוד ויפתור את התעלומה היא להפסיק לברוח ולקחת את העניינים לידיים.

Flypaper 2011 לצפייה ישירה

תקציר לסרט, Flypaper 2011, A man caught in the middle of two simultaneous robberies at the same bank desperately tries to protect the teller with whom he's secretly in love. תקציר בחסות IMDB

גרין לנטרן לצפייה ישירה | Green Lantern

תקציר לסרט, גרין לנטרן 2011, הסרט מבוסס על דמות מעולם הקומיקס של חברת DC. האל ג'ורדן הוא טייס חיל האוויר האמריקאי אשר הופך לגיבור על בעזרת טבעת המעניקה לו כוחות על טבעיים. הוא מצטרף למסדר הנאבק בכוחות הרוע, ביניהם דוקטור הקטור המונד, מדען המקבל כוחות על והופך ליריבו של ג'ורדן.

על גופתה המתה לצפייה ישירה | Over Her Dead Body

על גופתה המתה
תקציר לסרט, על גופתה המתה 2008, קייט (אווה לונגוריה, "עקרות בית נואשות") והנרי (פול ראד, "בתול בן 40") היו אמורים להתחתן ולחיות באושר. למרבה הצער, קייט פוגשת בסיום טראגי כשתגליף קרח שהוכן בעבורה ע"י פסל (סטיבן רוט, "דודג'בול") נופל עליה והורג אותה. אחותו של הנרי, קלואי (לינדסי סלואן, "סברינה המכשפה הצעירה") משכנעת אותו ללכת למדיום בשם אשלי (לייק בל, "ממעמקים") שתוכל לעזור לו להתגבר על מותה של קייט, אך ככל שהזמן עובר הנרי ואשלי מתאהבים. זה מאוד מצער בשביל אשלי, שאפילו שקייט כבר מתה, היא מסרבת להמשיך הלאה בחייה ולקבל את העובדה שהנרי המשיך הלאה.

Turnout לצפייה ישירה

תקציר לסרט, Turnout 2011, Based on an original screenplay by Director Lee Sales and actors Francis Pope and George Russo, Turnout is set in Hoxton, East London where all 3 grew up. Our story follows George and Sophie, they're saving money to go on their first holiday together, the deposit is paid, and they have two weeks left to pay the outstanding balance of £2,000. תקציר מהאתר IMDB

מר פופר והפינגווינים לצפייה ישירה | Mr. Popper's Penguins

מר פופר והפינגווינים
תקציר לסרט, מר פופר והפינגווינים 2011, הסרט מציג את סיפורו של מר פופר (ג'ים קארי), איש עסקים רב השפעה מניו יורק שלהפתעתו יורש שישה פינגווינים ומוצא את חייו משתנים מן הקצה אל הקצה. לטפל בחיות האלה זה לא נושא פשוט, והוא במהרה נתקל בקשיים בבית ובעבודה. אבל תוך כדי כך הוא מבין את הערך האמיתי של משפחה וחברות - אנושית ולא אנושית.

הרקדן האחרון של מאו להורדה

תקציר לסרט, הרקדן האחרון של מאו 2010, סיפורו האמיתי ומעורר ההשראה של לי שונסין, המבוסס על פי רב המכר האוטוביוגרפי שלו.לי שונסין נולד למשפחה ענייה בפרבר שנדונג שבסין. בגיל 11 הוא נבחר ע"י יועציה של אשת המושל מאו צה טון, להירשם לאקדמיית הריקוד היוקרתית של בייג'ין – מקום בו מתאמנים בריקוד למשך 16 שעות ביום.הסרט נפתח כאשר שנות שלטונו של מאו קרבות לקיצן ולי מצטרף לבית ספר לבלט אמריקאי במסגרת חילופי תלמידים בין סין לארה"ב. במהלך שהותו בארה"ב מגלה לי גם את יכולותיו המדהימות בתור רקדן קלאסי, וגם את התרמית שעומדת מאחורי השלטון הקומוניסטי הדיקטטורי של מאו בסין. הוא מתאהב ברקדנית אמריקאית בשם אליזבת מאקי. חשדונתה של הממשלה הסינית ורצונו של לי להישאר בארה"ב הובילו את לי לעמוד במרכז תקרית בינלאומית מתוקשרת בין ארה"ב לסין, בין המזרח למערב.