שיטה מסוכנת לצפייה ישירה | A Dangerous Method

תקציר לסרט: שיטה מסוכנת 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
סרט על הידידות בין זיגמונד פרויד וקארל יונג, והקרע ביניהם בעקבות כניסתה של סטודנטית-מטופלת מבריקה אל מערכת היחסים. סיפור מראשית ימי הפסיכואנליזה.

סקס דרייב לצפייה ישירה | SEX DRIVE

תקציר לסרט: סקס דרייב 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
איאן (ג'וש צוקרמן), הוא בחור "רב-תאווה" צעיר שהכיר בחורה מיסתורית דרך האינטרנט. היחסים ביניהם ממריאים וכאשר איאן מקבל הצעה ליחסי מין הוא לא יודע את נפשו מרוב אושר. איאן לא ייתן לדבר להפריד ביניהם, אפילו שהיא מתגוררת בצד השני של היבשת. יחד עם חברו הטוב לאנס וידידתו פלישה (אמנדה קרו), יוצא איאן למסע בדרכים לעבר הבחורה המסתורית שתגאל אותו מבתוליו ותשאיר לו חיוך גדול על הפנים.

שודדי הקאריביים 1 2 3 4 צפיה ישירה \ הורדה | Pirates of the Caribbean

תקציר לסרט: שודדי הקאריביים 1 2 3 4 כל הסרטים כל הדיסקים כל הסדרה, לצפייה ישירה \ הורדה :
סיפור הרפתקאות משעשע על פיראטים מרושעים בים הקאריבי, המאפשר לג`וני דפ ("סליפי הולו") להפגין את כל הקסם האישי שלו. העלילה המסחררת מפגישה את וויל טרנר (אורלנדו בלום, "בלאק הוק דאון") הצעיר עם הפיראט ג`ק ספארו (ג`וני דפ). יחדיו עליהם להילחם בכנופיית הפיראטים הנכלוליים המונהגת על ידי קפטן ברבוסה המקולל (ג`פרי ראש, "ניצוצות"). רק כך יוכלו להציל את אליזבת, אהבת חייו של וויל, וגם להתאושש מאובדן האוצר שג`ק חיפש. כנגד כל הסיכויים הם שועטים לעבר עימות מבעית באי המוות. במהלך קרב הסיוף המסוכן וויל וג`ק מעוניינים לתפוס מחדש את ספינת הפנינה השחורה, להציל את הצי הבריטי ולוותר על האוצר כדי להסיר את הקללה מן הפיראטים של הקאריביים. ג`וני דפ ורבים מאנשי הצוות הטכני היו מועמדים לאוסקר.

מת לחיות 1 2 3 4 כל הסרטים כל הסדרה לצפייה ישירה

תקציר לסרט: מת לחיות 1 2 3 4 כל הסרטים כל הסדרה כל הדיסקים, לצפייה ישירה \ הורדה :
מת לחיות 1 מתמקד בג'ון מקליין (וויליס), בלש ניו-יורקי, המגיע בערב חג מולד אחד לבקר את אשתו, הולי (בדליה) שעברה ללוס-אנג'לס כדי להתמקד בקריירה שלה. הוא מגיע למסיבת החג אל "נקטומי פלאזה", בניין משרדים ענק של החברה בה היא עובדת בלב העיר הגדולה, ורגע לפני שהוא מצליח להשלים איתה (או סתם לתפוס מקלחת) משתלטת על הבניין חבורה של טרוריסטים גרמנים, בראשות האנס גרובר (ריקמן), מצויידים בנשק ובאמצעי היי-טק, ולוקחת את כל יושביו כבני ערובה. כולם? לא, מקליין נותר חופשי והוא מסתתר במעלה הבניין ומנהל מלחמת גרילה נועזת של איש אחד נגד הכנופייה, כדי לשחרר את אשתו ואת שאר בני-הערובה. אלא שהתערבות ה-FBI לא עוזרת למלחמתו של השוטר החמקמק. השיטות המיושנות והגישה הממסדית המסכנת את הבניין, טונות של חומר נפץ מוכנים לפעולה. יש גם בוגד אחד בקרב החטופים, הנעליים היחידות קטנות מידי, ולג'ון היו בכלל תכניות אחרות לחג... להיט אקשן מלהיב וסוחף, שלשם שינוי מתרחש כולו בבניין אחד. וויליס מככב בתפקיד שתפור עליו, משלב הומור עם קרבות לחיים ולמוות, רוח החג ניכרת בין היריות והפיצוצים, ושני סרטי המשך על אותו עיקרון כבר הופקו.

30 דקות או פחות לצפייה ישירה | 30 MINUTES OR LESS

תקציר לסרט: 30 דקות או פחות 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
הסרט 30 דקות או פחות מספר על שני פושעים חוטפים שליח פיצה, רותמים פצצה על חזהו ומכריחים אותו לשדוד בנק תוך 30 דקות.

כוחות לצפייה ישירה | POWERS

תקציר לסדרה: כוחות , לצפייה ישירה \ הורדה :
סדרה חדשה בכיכובה של השחקנית הישראלית אלונה טל(הפיגמות,על טבעי)המגלמת את דמותה של זורה בת האלמוות הסדרה עוקבת אחר יחידה משטרתית שחוקרת מקרים בהם מעורבים אנשים בעלי כוחות על. הסדרה כוחות להורדה הסדרה כוחות לצפייה ישירה עונה 1

טיפש, מטורף, מאוהב לצפייה ישירה | CRAZY, STUPID, LOVE

תקציר לסרט: טיפש, מטורף, מאוהב 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
מה קורה כאשר גבר מגלה שאשתו בוגדת בו ולא מעוניינת לחיות איתו יותר? הוא נעזר בידידו הדון ז'ואן כדי ללמוד כיצד להצית מחדש את האהבה ביניהם.

הדרדסים לצפייה ישירה | THE SMURFS

תקציר לסרט: הדרדסים 2011, לצפייה ישירה \ הורדה :
הסרט הדרדסים משנת 2011 הוא בעצם עיבוד קולנועי בתלת מימד לסדרת הטלוויזיה האהובה. כשגרגמל הרשע רודף אחרי הדרדסים הקטנים אל מחוץ לכפר שלהם, הם נופלים מהעולם הקסום שלהם ונוחתים ב...עולם שלנו. ליתר דיוק, באמצע סנטרל פארק בניו יורק. עכשיו, בתפוח הגדול, הם חייבים למצוא דרך לברוח ולחזור לכפר שלהם לפני שגרגמל ימצא אותם.

אימפריית המתנקשים לצפייה ישירה | EMPIRE OF ASSASSINS

תקציר לסרט: אימפריית המתנקשים , לצפייה ישירה \ הורדה :
הסרט אימפריית המתנקשים עוקב אחר אדם אחד היוצא לנקום לאחר שעבר אירוע ששינה לו את החיים והרס את משפחתו. לאחר שנים של הכנה, הוא מחפש את הצדק שלו, בעוד שהם לא יודעים מה הקשר שלהם, לגבי אחיו. כאשר שני אחים אלה שואפים להרוס את כל זכרונותיהם למרות בריתות שנכרתו בדרך אף אחד לא יוכל יעצור אותם עד שהם יודעים את האמת

הרקולס לצפייה ישירה | HERCULES

תקציר לסרט: הרקולס 1997, לצפייה ישירה \ הורדה :
הסרט הרקולס משנת 2005 הוא בעצם עיבוד מבית היוצר של "הולמרק" על העבד אשר זילזל באלוהיו, הגיבור אשר ניצח את האנשים, האיש אשר הפך לאגדה. "הרקולס" זוכת פרס האימי על ההפקה המעולה של רוברט הלמי שבאמתחתו הפקות גדולות כמו "גוליבר" ו"אודיסה". העלילה מרהיבת העין מתמקדת בהרקולס דמות רב העוצמתית אשר כוחו ניתן לו מאביו, אל יווני ועליון בשם זאוס. אחרי שהרקולס הורג את שלושת בניו, הוא נאלץ להציל את עצמו מבין 12 עבדים נועזים אשר נשלחים לחסל אותו, וזה כולל את המפלצת הענקית הידרה, וכן האריה האימתי הימאן.

המכשפות מארץ אוז לצפייה ישירה | THE WITCHES OF OZ

תקציר לסרט: המכשפות מארץ אוז, לצפייה ישירה \ הורדה :
הסרט מספר על סופרת בשם דורתי אשר מתחילה לחשוד שספרייה המצליחים מבוססים על זכרונות הילדות שלה בארץ אוז כעת היא בסיכון לחוות את כל זה מחדש.

אחת שיודעת עונה 5 לצפייה ישירה | GOSSIP GIRL SEASON

תקציר לסדרה: אחת שיודעת עונה 5, לצפייה ישירה \ הורדה :
עונה חמישית לסדרת הנעורים אחת שיודעת מבית היוצר של ג'וש שוורץ ("האו.סי"). חבורת המקובלים באפר-איסט-סייד במנהטן כולה רועשת וגועשת: סרינה ואן דר וודסן (בלייק לייבלי, "אחוות הג'ינס") שבה במפתיע מהפנימיה היוקרתית היישר אל חברתה-יריבתה בלייר וולדרוף (לייטון מיסטר, "ממעמקים"), והיריבות בין שתיהן מככבת בבלוג של "אחת שיודעת", שאיש איננו יודע מי היא, אך דומה שהיא דווקא יודעת הכול על כולם. עוד מככבים בבלוג אחיה של סרינה אריק (קונור פאולו, "לחיות את החיים"), החבר של בלייר נייט (צ'ייס קרופורד, "הכת") וידידו צ'אק . אפילו הוריהם של הבנות והבנים מודעים לקיומו של הבלוג והמהומות שהכתוב בו מעורר. אך מעל לכל נותרת התעלומה בעינה: מיהי אותה "אחת שיודעת" עלומה שהידע אותו היא חולקת עם העולם גורם לפרצי קנאה ומתחים בקרב ילדי העשירים של מנהטן?

2 בחורות מרוששות עונה 1 לצפייה ישירה | 2 BROKE GIRLS

תקציר לסדרה: 2 בחורות מרוששות עונה 1, לצפייה ישירה \ הורדה :
הקומדיה מרוששות עוקבת אחר שני נשים שונות אחת מהשנייה. מקס, ענייה מאז ילדותה וקרוליין, עשירה מלידה שירדה מנכסיה. שתיהן מוצאות את עצמן ממלצרות באותו דיינר וחוברות יחדיו למיזם חדש שישנה את גורלם אם רק יוכלו למצוא 250 אלף דולר להתחיל.

אלקטרה לצפייה ישירה \ הורדה | ELEKTRA

תקציר לסרט: אלקטרה, לצפייה ישירה \ הורדה :
דמותה של "אלקטרה" בגילומה של השחקנית הסקסית ג'ניפר גרנר זכתה לתגובות מאוד טובות בעקבות הופעתה בסרט "דרדוויל", אפילו יותר מגיבור הסרט עצמו, לכן היא חוזרת אלינו בסרט פעולה בכיכובה. מדובר בלוחמת קטלנית וסקסית מרובת חן וכוח מיסטי, שניחנה גם ביכולת לראות את העתיד. בעקבות פציעתה בסרט הקודם, היא ניתקה כל קשר עם העולם. עכשיו היא חוזרת לנקום אבל מגלה שהאנשים שעל הכוונת שלה הם לא האנשים הנכונים ומחליטה להגן עליהם מפני כנופיית נינג'ות רצחניות. אלקטרה תלמד שלפעמים החיים הרבה יותר מורכבים מרע וטוב ושלכל אחד יש היסטוריה אפלה משל עצמו.

הארי פוטר - כל הסרטים 1 2 3 4 5 6 7 כל החלקים כל הדיסקים

תקציר ל: הארי פוטר - כל הסרטים 1 2 3 4 5 6 7 כל החלקים כל הדיסקים, לצפייה ישירה \ הורדה :
ילד בשם הארי גדל בבית דודיו בגלל שהוריו מתו. עד גיל 11 הוא מאמין שהוריו מתו בתאונת דרכים ולא יודע להסביר איך תמיד קורים דברים מוזרים לידו. בגיל 11 בא לביתו ענק בשם האגריד ואומר לו שהוא קוסם והוא צריך לבוא לבית ספר לקוסמים. הוא עוזב את בית דודיו ועובר להוגוורטס בית הספר לקוסמים. הוא מגלה דברים בקשר למשפחתו ולרוצח שלהם, הלורד וולדמורט.