האנטומיה של גריי עונה 8 כל הפרקים של העונה

האנטומיה של גריי
עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה האנטומיה של גריי - עונה 8 - כל הפרקים כל העונה לצפייה ישירה.. תכירו את מרדית' (אלן פומפאו) מתמחה סטז'רית שנה ראשונה בתחום הכירורגיה בבית החולים שבסיאטל, אתמול היא וחבריה היו סטודנטים חברתה כריסטינה יאנג, איזי סטיבנס, ג'ורג' אומא'לי ואלכס קרב. היום הם רופאים בעולם שיכול להביא משמעות אדירה למשפט "חיים או מוות", כולם מנסים לשלב את חייהם הפרטיים לבין חייהם המקצועים-רופאים. חמשת המתמחים נאבקים ליצור חיים לעצמם בעולם תובעני, מתחרה, מתיש. השאיפה של מרדית' עומדת במבחן עקב סודות: אימה, מנתחת בעל שם עולמי, נאבקת במחלה קשה וביינתיים היא קושרת רומן בלתי אפשרי עם המנתח דר שפרד (פטריק דמפסי) שובר הלבבות. אבל הכל משתבש...

איך פגשתי את אמכם עונה 7 כל הפרקים של העונה

עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה איך פגשתי את אמכם עונה 7, קומדיה המספרת על חייו של טד (ג'וש רדנור), ועל איך הוא התאהב בחייו. עלילת הסדרה שמסופרת מפיו של טד בשנת 2030 לילדיו כיצד הכיר את אימא שלהם. הסדרה מתחילה בשנת 2005 כאשר חברו של טד, מרשל (ג'ייסון סיגל), מציע נישואים לחברתו מזה זמן מה לילי (אליסון הניגאן), העובדת כגננת. בעקבות החתונה, טד מחליט לקחת את עצמו בידיים ולחפש אהבת אמת, בחיפוש אחר הנפש התאומה שלו, הוא נעזר בבארני (ניל פטריק האריס) חברו בעל הדעות המטורפות. כשטד פוגש את רובין (קובי סמלדרס), הוא משוכנע שהיא אהבת חייו, אך נראה כי הגורל מתכנן בשבילו משהו אחר.

ג'וני אינגליש 2 לצפייה ישירה | Johnny English Reborn

תקציר לסרט, ג'וני אינגליש 2 (2011), רואן אטקינסון חוזר לתפקידו כג'וני אינגליש, הצוחק בפני הסכנה. לאחר שהצליח לסכל מזימה של קבוצת מתנקשים הרוצים לחסל מנהיג ולזרוע כאוס. הוא נעלם מעל פני האדמה, אנשיו מנסים למצוא אותו בשל איום חדש שקם והפעם נגד ראש ממשלה הסיני, כשהעולם זקוק לג'וני בפעם נוספת הוא מגיע להציל את המצב.

מונטה קרלו לצפייה ישירה | Monte Carlo

מונטה קרלו
תקציר לסרט, מונטה קרלו (2011), נערה צעירה וחברתה הטובה מטיילות בפאריז, לצערה הרב נמצאת איתן גם אחותה החורגת לעתיד. במהלך הטיול חל בלבול וחושבים שאחת מהבנות היא בת עשירים בריטית מפונקת, הן מוצאות את עצמן במערבולת של תשומת לב, והן נלקחות לחופשה חלומית במונטה קרלו.

כלבים בחלל עברית לצפייה ישירה | Space Dogs

Space Dogs - פרטי סרט : כלבים בחלל עברית
תקציר לסרט, כלבים בחלל עברית 2011, לבלקה, כלבת קרקס מפורסמת שכובשת לבבות, נמאס להיות באור הזרקורים. היא רוצה יותר משמעות בחייה מאשר להיות סתם כלבת שעשועים. סטרלקה, היא כלבת רחוב שובבה ומחוספסת, שגדלה והתחנכה ברחוב אבל אף פעם לא התאימה לשם. כבר נמאס לה לשוטט ברחובות ולחפש אוכל. יום אחד הן מוצאות אחת את השניה והחברות שלהן מרקיעה לשחקים... הן לוקחות אותנו איתן להיות צוות מנצח לניווט בחלל!

ספיי קידס 4 לצפייה ישירה | Spy Kids 4

Spy Kids 4 - פרטי סרט : ספיי קידס 4: כל הזמן שבעולם
תקציר לסרט, ספיי קידס 4: כל הזמן שבעולם 2011, על פניו, מריסה קורטז וילסון יכולה לומר שיש לה הכל. היא נשואה לכתב טלוויזיה רודף מרגלים מפורסמים, תינוק חדש וזוג תאומים חורגים. אבל המציאות היא אחרת. הניסיון להיות אמא לרבקה וססיל שלא ממש רוצים אותה בסביבה, הוא האתגר הכי קשה שלה. בנוסף, בעלה וילבור, לא יזהה מרגל אפילו אם הוא היה חי עם אחד, מה שבעצם קורה – כי מריסה היא סוכנת סמויה לשעבר. הצרות מתחילות כאשר שומר הזמן המטורף מאיים להשתלט על העולם והיא נדרשת להתייצב בסוכנות שלה, ביתם של גדולי המרגלים של כל הזמנים, וכעת גם מקום משכנם של מרגלים ילדים. כשסוף העולם מתקרב, רבקה וססיל נשאבים לאקשן ונאלצים לשתף פעולה עם אמם החורגת, שלהפתעתם ידועה כאחת המרגלות הטובות בעולם. עם מעט עזרה מגיבורי העבר, כרמן וג'וני קורטז שמביאים עמם כמה גאדג'טים מגניבים, הצוות הזה עוד עשוי להפתיע בניסיונם להציל את העולם ובדרך גם את הקן המשפחתי שלהם.

מסלול לאהבה לצפייה ישירה | Chalet Girl

Chalet Girl - פרטי סרט : מסלול לאהבה
תקציר לסרט, מסלול לאהבה 2011, קים- טומבוי יפיפייה, הייתה אומנם אלופת סקייטבורד לזמן קצר, אך כיום היא עובדת זוטרה ברשת המבורגרים. כאשר היא זוכה במשרה נחשקת של מארחת בבקתת נופש הסמוכה לאתר סקי באוסטריה, היא מחליטה לקפוץ על ההזדמנות ולפתוח דף חדש בחייה. למרות שהרושם הראשוני שלה מהאנשים העשירים והבחורות הסנוביות שבסביבתה החדשה הוא שלילי, היא לומדת עם הזמן להכירם לעומק ולפתח עימם קשרי ידידות. בדרך, היא אף הופכת לגולשת סנובורד מחוננת, וזוכה בהערכתם של גולשים ותיקים ממנה. בעידודם של חבריה החדשים היא נרשמת לתחרות סנובורד שנתית בה ניתן למנצח פרס כספי גדול. התחרות הקרבה, כמו גם סיפור אהבה שנרקם בינה לבין בחור עשיר ומאורס, מעוררים אצלה מחדש את משקעי העבר...

הגשרים של מחוז מדיסון לצפייה ישירה

תקציר לסרט, הגשרים של מחוז מדיסון , כאשר פרנצ'סקה ג'והנסון מתה,ילדיה מופתעים מבקשתה להישרף ושאפרה יפוזר מעל גשר מקומיבמקום להיקבר ליד בעלה. ההפתעה הופכת לשוק לאחר שהם קוראיםאת יומנה הסודי של אימם ומגלים כי ניהלה רומן עם צלם לפני שנים רבותאשר הגיע לאזור לכמה ימים.הסרט הזה ישנה את הדרך בה אתן חיותויגרום לכן לחשוב שהחלומות שלכן למעשהגם כן חשובים.

הקוביה (קיוב) לצפייה ישירה | Cube

קיוב
תקציר לסרט, הקוביה (קיוב) | Cube, חבורת אנשים מתעוררים בתוך קוביה ענקית - הם לא נפגשו קודם מעולם, אף אחד מהם לא יודע איך הגיע לשם ואין להם שום מושג מה זה בכלל "שם" או "פה", דבר אחד מתברר להם - רק ביחד הם יצליחו לצאת מתוך הכלא הענק והמסתורי, רק אם ינצלו את יכולתו של כל אחד מהם יוכלו להתמודד עם המכשולים ששמה בפניהם הקוביה...

מפגשים מהסוג השלישי לצפייה ישירה

מפגשים מהסוג השלישי
תקציר לסרט, מפגשים מהסוג השלישי, פנטזיית מדע בדיוני קלאסית של סטיבן שפילברג, על הפגישה הראשונה של האנושות עם חיים מכוכב אחר. איש פשוט הופך אובססיבי לאזור מבודד ומרוחק, בעקבות אותות שהוא מרגיש ממקורות זרים. לתחושות אלו שותפים עוד קבוצת אנשים וכמה מדענים, המתאספים למשמע צלילים מהפנטים באותו אזור והעתידים לפענח את אחת החידות הגדלות של המין האנושי. צילום מדהים וזוכה אוסקר, מוזיקה מאת ג'ון ויליאמס הקבוע של שפילברג משלימים הופעה מוצלחת של דרייפוס ותפקיד מפתיע של הבמאי הצרפתי פרנסואה טריפו באחד מסרטי הז'אנר הטובים ביותר של שפילברג.

מטריקס לצפייה ישירה | The Matrix

תקציר לסרט, מטריקס לצפייה ישירה | The Matrix, סרט מדע בדיוני מרהיב המשלב פעולה וקרבות מגע וירטואוזיים עם רעיון פילוסופי מרתק. קיאנו ריבס מגלם מומחה למחשבים שחייו משתנים בן רגע לאחר שקבוצה אלמונית ומחתרתית מחליטה שהוא האחד - ניאו, שיציל את העולם. מרגע זה נציגי השלטון מנסים לחסלו. בהמשך הוא מגלה כי העולם בו אנו חיים אינו אלא תוכנת מחשב המופעלת ע"י מכונות אינטליגנטיות. אמנם זה לא "בלידראנר" של שנות התשעים כפי שטענו המעריצים, אך האחים לארי ואנדי וואשובסקי ("קשורות") יצרו כאן את אחד מסרטי המד"ב המרתקים של העשור.

נערה עם קעקוע דרקון | The Girl with the Dragon Tattoo

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, נערה עם קעקוע דרקון | The Girl with the Dragon Tattoo, עיבוד הוליוודי לספרו של סטיג לרסון, נערה עם קעקוע דרקון. בשנת 1966, נעלמה הרייט ונגר בת ה-16. כמעט ארבעים שנה לאחר מכן, שוכר דודה את שירותיו של העיתונאי החוקר מיקאל בלומקוויסט, על מנת שינסה לאתר אותה, או לפחות לגלות מה עלה בגורלה. בלומקוויסט וחקירתו הופכים להיות מושא המציצנות של האקרית בעלת עבר אפל, שחודרת למחשב שלו, לנימי הנימים של חדר סודותיו.

שרלוק הולמס 2 | Sherlock Holmes: A Game of Shadows

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, שרלוק הולמס 2 | Sherlock Holmes: A Game of Shadows , תקציר: בסרט שרלוק הולמס 2, הולמס ויד ימינו ווטסון מאחדים כוחות על מנת להערים והביא למפלתו של אוייבם המושבע, פרופסור מוריארטי.לצד רוברט דאוני ג'וניור כהולמס, ג'וד לאו כווטסון ורייצ'ל מקאדמס כאיריין אדלר, מככבת נבחרת חדשה של שחקנים: ג'ארד האריס ("מד מן") כאויבו המושבע של הולמס פרופ' מוריארטי, הקומיקאי סטיבן פריי כמייקרופט הולמס, אחיו הבכור של שרלוק (אותו תיאר הבלש בסיפורים כמוכשר אף יותר ממנו בהיקשים לוגים מהירים) ונעמי ראפאס ("נערה עם קעקוע דרקון") המגלמת צועניה מגדת עתידות.

שעת האופל | The Darkest Hour

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, שעת האופל | The Darkest Hour, תקציר: קבוצה של צעירים אמריקאים מגיעים למוסקבה במטרה לנפוש ומוצאים את עצמם נאבקים על חייהם לאחר פלישת חייזרים בסרט שעת האופל.

החבובות - הסרט | THE MUPPETS

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, החבובות - הסרט | THE MUPPETS, בזמן חופשה בלוס אנג'לס, וולטר, המעריץ הכי גדול בעולם של החבובות, וחבריו גארי (ג'ייסון סיגל) ומארי (איימי אדמס) מסמולטאון מגלים תכנית נבזית של איל הנפט טקס ריצ'מן (כריס קופר) למחוק את תיאטרון החבובות מעל פני הקרקע למען קידוחי הנפט שלו. כדי לביים את הטלתרום הכי גדול מאז ומעולם, כדי להשיג את 10 מיליוני הדולר הדרושים להצלת המקום, וולטר, מארי וגארי עוזרים לקרמיט לאחד את החבובות, שמצאו בינתיים עיסוקים אחרים בחייהם: פוזי מופיע בקזינו, מיס פיגי היא עורכת ווג הצרפתי למידות גדולות, חיה בסדנה לעצבים, וגונזו הוא כנראה האינסטלטור הכי מבוקש בעולם.

אנונימי | Anonymous

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, אנונימי | Anonymous, אנונימי מתרחש על רקע שנות מלכותה של המלכה אליזבת הראשונה, ובמרכזו השאלה היא: קיים או לא קיים? מי באמת יצר את גוף העבודות עליהן חתום וויליאם שייקספיר? מומחים דנו, ספרים נכתבו, ומלומדים הקדישו את חייהם כדי להוכיח או להכחיש את מעורבותו של שייקספיר בכתיבת עבודות הספרות הגדולות ביותר של הספרות האנגלית."אנונימי" נותנת פתרון מאד מעניין ואמין, ומערבת את כל חצר המלכות הבריטי, דרך השערוריות, קנוניות, חדרי המיטות וממזרים שמגיעים עד למלכה אליזבת הראשונה בעצמה. מי היה מאמין שהחמדנות לכתר הבריטי תעבור דרך במת התיאטרון ומחזות כמו "ריצ'ארד השלישי" או "ליידי מקבת" או "רומיאו וג'וליה" נועדו כדי להשפיע על גורל, אז, המעצמה הגדולה בעולם.

ג'ק וג'יל | Jack And Jill

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, ג'ק וג'יל | Jack And Jill, ג'ק וג'יל הוא סרט קומדיה המתאר את ג'ק סדלסטיין (אדם סנדלר), מנהל משרד פרסום מצליח שחי בלוס אנג'לס עם אשתו היפהפייה ארין (קייטי הולמס) וילדים. המשפחה המאושרת מבקרת כל שנה בחג ההודיה אצל תאומתו הזהה של ג'ק, ג'יל (אדם סנדלר). התלותיות של ג'יל והתנהגותה הפסיבית-אגרסיבית מוציאה את ג'ק מדעתו, והופכת את חייו השלווים של ג'ק לסיוט אמיתי.

דמדומים 4 - שחר מפציע | The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, דמדומים 4 - שחר מפציע | The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 , בחלק הרביעי בסדרת דמדומים, דמדומים 4 - שחר מפציע, בלה האנושית (קריסטן סטוארט) נישאת לערפד אדוארד (רוברט פטינסון). בינתיים שבט הזאבים ושבט הערפדים מנסים להתקרב לזוג הטרי ולמנוע את לידתה של הבת שתהווה איומים חדשים בהיותה חצי אדם וחצי ערפד.

בני אלמוות | Immortals

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, בני אלמוות | Immortals, ידנים לאחר ניצחון האלים על הטיטאנים, רוע חדש מאיים על הארץ כאשר המלך היפריון (מיקי רורק) מכריז מלחמה נגד האנושות. מצויד בצבא של חיילים צמאי דם, היפריון זרע הרס ביוון תוך חיפושים אחר קשת אפירוס האגדית, נשק בעל כוחות עוצמתיים. רק מי שמחזיק בקשת יכול לשחרר את הטיטאנים הכלואים עמוק בתוך הר טרטרוס, צמאים לנקמה. אם הקשת תגיע לידיו של המלך, היא תחריב את האנושות ותשמיד את האלים, אך החוק הקדום אוסר על האלים להתערב בסכסוכים של בני אנוש. הם נשארים מחוסרי יכולת לעצור את היפריון עד שאיכר בשם תזאוס (הנרי קביל) מתגלה כתקוותם היחידה.

דרייב לצפייה ישירה | Drive

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, דרייב | Drive, הסרט דרייב הוא זוכה פרס הבימוי – פסטיבל קאן 2011. נהג פעלולים בהוליווד, זאב בודד, שבעבר שימש גם כנהג שודים שכיר בעולם התחתון. הוא מוצא עצמו כמטרה של אחד האנשים הכי מסוכנים במאפיה של לוס אנג'לס, לאחר שהסכים לעזור לאסיר משוחרר, שהוא גם בן הזוג של שכנתו היפהפייה. העסק רק הולך ומסתבך והרגשות לשכנה הולכים ומתחזקים. הדרך היחידה שיכולה לשמור עליו ולהציל את חייו – היא שהוא פשוט ימשיך לעשות את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – לנהוג.

הרפתקאות טינטין | THE ADVENTURES OF TINTIN: SECRET OF THE UNICORN

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, הרפתקאות טינטין | THE ADVENTURES OF TINTIN: SECRET OF THE UNICORN, סרטי פארמאונט וסרטי קולומביה מציגים סרט תלת ממדי חדש בטכנולוגית לכידת תנועה בבימויו של סטיבן שפילברג. ג'יימי בל (בילי אליוט, התנגדות) מדובב את טינטין, עיתונאי אמיץ צעיר שהמרדף הלא פוסק שלו אחרי סיפור טוב מוביל אותו לעולם מלא הרפתקאות סוערות, ודניאל קרייג מדובב את רד רקהאם הנבזי.מבוסס על סדרת הספרים הרפתקאות טינטין מאת ארז'ה.

יומן הרום | The Rum Diary

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, יומן הרום | The Rum Diary, בסרט יומן הרום, פול קמפ (ג'וני דפ), גרוש, אלכוהליסט ועיתונאי פרילנסי מוצא את עצמו בנקודת מפנה קריטית בחיים שלו. הוא עובד בסן חואן בפוארטו ריקו בכתיבה לעיתון עלוב, שותה כמויות עצומות של רום ומתנסה בחומרים אחרים עם חברו החדש בוב סלה. פול נאלץ להתמודד עם אתגרים שונים בעודו מנסה לסלול דרך בטוחה יותר עבורו בעוד הוא מוקף נשמות תועות שמובילות את עצמן להרס עצמי.

פריחה מאוחרת | Late Bloomers

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, פריחה מאוחרת | Late Bloomers, בסרט פריחה מאוחרת אדם ומארי הם זוג מקסים ואוהב שצלח את כל העליות והמורדות של חיי נישואים שנמשכו 30 שנה. יום אחד הם מגלים, לתדהמתם הרבה - שהם הולכים ומזדקנים. שניהם מנסים להתמודד עם ה"עניין" כל אחד בדרך שלו, דבר שמוביל לעיתים לסיטואציות מצחיקות, אולם תגובותיהם ההפוכות לחלק מהמצבים גורמות בסופו של דבר לפרידתם. חבריהם המשותפים ובני המשפחה מנסים להערים עליהם בכל דרך אפשרית כדי להשיב אותם האחד לשנייה, אולם לא כדאי פשוט לסמוך על כך שהחיים והאהבה הגדולה יישרו את ההדורים ביניהם?

לוחם | Warrior

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, לוחם | Warrior, נרדף על ידי עבר טראגי, הנחת לשעבר טומי קונלון (טום הארדי) חוזר הביתה בפעם הראשונה מזה ארבע עשרה שנה על מנת לגייס את עזרתו של אביו באימונים ל"ספארטה" – תחרות אומנויות הלחימה החשובה בעולם.בתור לוחם מבטיח בעבר, טומי מפלס את דרכו לכיוון הזכיה באליפות בעוד שאחיו, ברנדן (ג'ואל אדגרטון), לוחם לשעבר שהפך למורה, חוזר לזירה במהלך נואש כדי להציל את משפחתו מקריסה כלכלית. הצלחתו הבלתי צפויה של ברנדן האנדרדוג מציבה אותו במסלול התנגשות עם אחיו טומי ולבסוף על שני האחים להתעמת זה מול זה בשיא בלתי נשכח.

התפשטות | Contagion

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, התפשטות | Contagion, תקציר - מותחן המתאר התפשטות של מחלה שעוברת דרך מגע והופכת למגפה קטלנית ברמה בינלאומית.

פוטלוס | Footloose

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, פוטלוס | Footloose, תקציר: גם בגרסה המחודשת של פוטלוס כמו בסרט המקורי, ילד עירוני בשם רן מקורמק עובר לעיירה המיושנת בומונט, ומורד נגד החוק החדש שלה האוסר ריקודים למוזיקת רוק.

השוטר | The Policeman

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, השוטר | The Policeman, תקציר: השוטר, ירון, ניצב בלב קבוצת שוטרי עלית, לוחמי היחידה למלחמה בטרור. הוא וחבריו הם האקדח שמכוונת המדינה אל אויביה. ירון סוגד לקבוצה, לאחוות הגברים, לגופו השרירי, ליופיו.ירון, נרגש, אשתו נמצאת בהריון מתקדם, בכל רגע הוא יכול להפוך לאבא. מפגש עם קבוצה רדיקלית, אלימה, יוצאת דופן, יעמת אותו עם מלחמת המעמדות של החברה הישראלית, כמו גם עם המלחמה הפנימית בתוך נפשו שלו.

חמישים חמישים | 50/50

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, חמישים חמישים | 50/50, בהשראת אירועים אמיתיים, 50/50 הוא סיפור על חברות, אהבה, הישרדות ומציאת הומור במקומות לא צפויים. ג'וזף גורדון לוויט וסת' רוגן מגלמים חברים הכי טובים שחייהם משתנים בעקבות אבחון מחלת הסרטן. 50/50 הוא סיפור על מסעו של בחור בדרך להחלמתו, מסע שלעיתים יכול להיות גם משעשע. עיקר הסרט מבוסס על התמודדותו של וויל עם מחלת הסרטן והוא מזכיר לנו שחברות ואהבה, לא משנה באיזו סיטואציות מוזרות בחיים אנחנו נתקלים – הם הגורמים הכי חשובים ומשמעותיים בדרך לריפוי.

סיפורו של דולפין | Dolphin Tale

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, סיפורו של דולפין | Dolphin Tale, תקציר: סיפורו של דולפין הוא סיפור ידידות בין נער צעיר לדולפין שזנבו נחתך בגלל מלכודת סרטנים.

משחקי שלטון | The Ides of March

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, משחקי שלטון | The Ides of March , תקציר: סטיבן מאייר (ריאן גוסלינג) זוכה להצצה לעולם הפוליטיקה האכזרי של אמריקה כאשר נשכר לשמש כדוברו של מושל (ג'ורג' קלוני) המתחרה על הזכות להיות המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב בסרט משחקי שלטון.

פרינג' עונה 4 כל הפרקים של העונה

עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה פרינג' עונה 4, מהיוצר של "פליסיטי", "זהות בדויה" ו-"אבודים". "Fringe" הינה סדרת דרמה/מתח הסובבת סביב מדען; ד"ר וולטר בישופ (ג'ון נובל), בנו פיטר (ג'ושוע ג'קסון) וסוכנת FBI (אנה טורב) שמאחדת ביניהם, סגנון הסדרה נוטה לכיוון סדרות כמו "תיקים באפלה ו-"אזור הדימדומים". גם כאן, כמו ב"תיקים באפלה" נלחמים שלושת הגיבורים באוסף תופעות על-טבעיות שמאיימות על החברה והסביבה שחלקן נוצרו בעקבות טכנולוגיות שפותחו בעבר ע"י ד"ר בישופ. הבוס של כוח המשימה הוא הסוכן פיליפ ברוילס (לאנס רדיק הזכור לטוב כמפקד של היחידה בסדרה "הסמויה").

צ'אק עונה 5 כל הפרקים של העונה

עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה צ'אק עונה 5, צ'אק הוא חנון מחשבים שמקבל יום אחד הודעת דואר אלקטרוני מחבר ותיק, כשהוא פותח אותה מתברר שמאגר מידע שכולל את סודותיה הכמוסים ביותר של ארה"ב הוכנס איכשהו לתוך מוחו. עכשיו הוא מגויס ע"י שני סוכנים מה-NSA וה-CIA על מנת לנצל את המידע שבמוחו לצרכים פטריוטיים. בדרך, הוא נדלק על סוכנת ה-CIA היפהפיה, שרה, ומנסה לשרוד בין חייו הכפולים כסוכן ממשלתי לחנון, כשברקע יש את אחותו האוהבת שמנסה לעזור לו למצוא כלה ואת חברו הטוב מורגן שלידו הוא נראה קצת פחות חנון.

המפץ הגדול עונה 5 כל הפרקים של העונה

עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה המפץ הגדול עונה 5, מהיוצרים של "בנות גילמור" ו-"שני גברים וחצי" מגיעה קומדיה חדשה המגוללת את סיפורם של שני גאונים שלא בדיוק חזקים בכל הקשור למין השני והשכנה הסקסית החדשה שלהם שפותחת בפניהם את העולם האמיתי שנמצא מעבר לדלת המעבדה שלהם.

דקסטר עונה 6 כל הפרקים של העונה

עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה דקסטר עונה 6, העונה הראשונה מבוססת על הסיפור מאת ג'ף לינדסיי "דקסטר חולם חלומות אפלים", והעונה השנייה על "דקסטר משחק משחקים מסוכנים". במשך היום, דקסטר הוא עובד מסור ושמח במעבדת מחלק הפשע במשטרת מיאמי, אבל מתחת לכיסוי מסתתרת האמת. למעשה, דקסטר הוא רוצח פסיכופת ממושמע, והוא משביע את תאוותו לדם בלילות ע"י רציחה בזהירות של רוצחים סדרתיים שהוא מאתר במשך היום..

החוב | The Debt

הסרט החדש שרק בקרוב יוצא לקולנוע לצפייה ישירה להורדה, החוב | The Debt, הסיפור מתחיל ב-1997 כשחדשות מסעירות מגיעות לסוכני המוסד בדימוס רייצ'ל (הלן מירן) וסטפן (טום ווילקינסון) בנוגע לקולגה שלהם לשעבר דיוויד (קיארן הינדס). זה כבר כמה עשורים שמדינת ישראל מוקירה את שלושתם על המשימה הסודית בה השתתפו ב-1965-1966, כשאיתרו במזרח ברלין את פושע המלחמה הנאצי דיטר ווגל, הרופא הנורא מבירקנאו. בעוד שרייצ'ל מצאה עצמה נאבקת ברגשות רומנטיים במהלך המשימה, הרשת סביב ווגל התהדקה כשהשתמשו בה כפיתיון.תחת סיכון גדול ובמחיר אישי לא מבוטל, המשימה של הצוות הושלמה, או שלא? המתח הנבנה בסרט מתפרש על שתי תקופות זמן וכולל אקשן מקפיץ וגילויים מפתיעים המביאים את רייצ'ל לקחת את העניינים לידיים שלה.

ילדה חדשה עונה 1 כל הפרקים של העונה

הסדרה ילדה חדשה עוקבת אחר ג'סיקה דיי (זואי דשאנל, "500 ימים של סאמר"), צעירה מהממת ביופיה בשנות ה-20 לחייה שלאחר משבר אישי קשה בחייה עוברת להתגורר בדירת שותפים עם שלושה בחורים צעירים: ניק המחושב והשקול, קואוץ' המאמן השרירן והקשוח ושמידט הפלרטטן. קבוצת הבחורים יחד עם חברתה הטובה של ג'סיקה, סיס, ינסו ללמדה אודות החיים, אהבה ובעיקר על עצמה בעוד שהם מנסים ללמוד את הדברים בעצמם.

רובוט משטרה | Robotropolis


רובוט משטרה › תקציר:
קבוצה של עיתונאים הם מכסים את חשיפת מתקן חדש זה נשמר לחלוטין על ידי טיפוס רובוט. כאשר אחד הרובוטים הולך להשתולל, כתבים מוצאים את עצמם לא רק דיווח על תקלה, אבל נלחמים על חייהם.

איזור 51 | Area 51


איזור 51 › תקציר:
אזרחי אמריקה הפעילו לחץ על הממשלה, חיל האויר החליט לתת לשני כתבים ידועים גישה מצומצמת לבסיס הכי סודי עלי אדמות. אך כאשר אחד מ"חברי" הבסיס ששוהים שם תקופה לא מבוטלת מחליט לנצל את האירוע ומשחרר עצמו לחופשי ואת שאר חבריו החוצנים, איזור 51 הופך מאיזור שמור לאיזור של בלגן ואימה.