צ'אק עונה 5 פרק 5 לצפייה ישירה

הסרט: צ'אק עונה 5 פרק 5 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה צ'אק עונה 5, צ'אק הוא חנון מחשבים שמקבל יום אחד הודעת דואר אלקטרוני מחבר ותיק, כשהוא פותח אותה מתברר שמאגר מידע שכולל את סודותיה הכמוסים ביותר של ארה"ב הוכנס איכשהו לתוך מוחו. עכשיו הוא מגויס ע"י שני סוכנים מה-NSA וה-CIA על מנת לנצל את המידע שבמוחו לצרכים פטריוטיים. בדרך, הוא נדלק על סוכנת ה-CIA היפהפיה, שרה, ומנסה לשרוד בין חייו הכפולים כסוכן ממשלתי לחנון, כשברקע יש את אחותו האוהבת שמנסה לעזור לו למצוא כלה ואת חברו הטוב מורגן שלידו הוא נראה קצת פחות חנון.

3:10 ליומה לצפייה ישירה

הסרט: 3:10 ליומה 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: עיבוד מחודש למערבון הפופולרי משנת 1957 הנושא את אותו השם. דן אוונס (כריסטיאן בייל) הוא אזרח שומר חוק והגון שעבר לא מזמן עם משפחתו הצעירה לחווה שקטה באריזונה, אותה קנה באמצעות הפיצוי הכספי שקיבל בעקבות פציעה שנגרמה לו במהלך שירותו הצבאי. לצערו של אוואנס החווה מתגלה כלא רווחית. בצורת קשה פגעה בכל היבול השנתי ואם לא יתרחש נס בזמן הקרוב הוא יאבד את החווה. כאשר ביירון מקאלרוי (פיטר פונדה) לוכד את בן וויד (ראסל קרואו) במהלך שוד אלים, הוא שוכר מתנדבים (בתשלום) שיעזרו לו להחזיק בוויד עד להגעת הרכבת המשוריינת שתוביל את הפושע לכלא. אוונס רואה בדבר כהזדמנות להציל את החווה שלו ומחליט להצטרף לצוות המיוחד. אך בן וויד אינו פושע רגיל: והוא שואף לברוח בהזדמנות הראשונה שתזדמן לו.

הימלטות מושלמת לצפייה ישירה

הסרט: הימלטות מושלמת 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קליף (סטיב זאן) וסידני (מילה ג'ובוביץ') הם זוג צעיר אשר מבלה את הירח דבש שלהם באחד האיים המורחקים והנידחים של הוואי, הטיול הוא רגלי על טרמילים וארוך במיוחד, הם מאמינים שהם מצאו את גן העדן שלהם. כאשר הם חולפים על פני קבוצה של מטיילים מפחידה במיוחד, ותוך כדי כך נודע לזוג על הרצח של זוג טרי אשר אירע באי, הם מתחילים לשאול את עצמם האם הם צריכים להישאר או לברוח מכאן. קליף וסידני פוגשים את קייל (כריס המסוורת) וג'ינה (קייל סאנצ'ס) זוג נוסף ומצטרפים אליהם למסע, ודברים מתחילים ללכת בכיוון המחריד ביותר, כאשר הם נמצאים במקום נידח והרחק ממישהו שיכול להצילם, אף אחד לא יכול לסמוך על אף אחד מלבד עצמו, גן העדן הופך לגיהנום עלי אדמות, הקרב על ההישרדות מתחיל!.

אומץ אמיתי לצפייה ישירה

הסרט: אומץ אמיתי 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט עוסק בילדה בת 14 בשם מאטי רוז, אשר יוצאת בעקבות טום צ'ני רוצח שכיר שרצח את אביה. שהיא שוכרת את המרשל הקשוח ביותר שהיא מצליחה למצוא כדי שיוכל לעזור לה למצוא את רוצח אביה, אדם עם "אומץ אמיתי" רובן קוגבורן שידוע בכינויו "רוסטר". מאטי מתעקשת ללוות את קוגבורן, שנוהג לשתות, להתבטל, ובאפן כללי לא מאפשר לה בהתנהגות שלו לבטוח בו. כנגד הרצון שלו מאטי מצטרפת אליו והם יוצאים בעקבות רוצח אביה למישורים בחיפוש אחריו. מצט… [קרא עוד...]רף אליהם גשש טקסני בשם לה'בוף, שמחפש את צ'ני מסיבותיו האישיות. השלישייה הבלתי רגילה נתקלת בסכנות והפתעות במסע שלהם. והאומץ של כל אחד מהם יעלה למבחן במסע.הפקתם של סטיבן ספילברג, ג'ואל ואיתן כהן וסקוט רודין ("גרינברג").

הנוסע לצפייה ישירה

הסרט: הנוסע 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מקס חי את חייו השגרתיים בשקט ובשלווה. הוא נהג מונית במשך שתיים עשרה שנה. עשרות פנים נכנסות ויוצאות מהמונית שלו במשך היממה. הוא אף פעם לא זוכר מי הם האנשים הללו ולאן הם רצו לנסוע, אך את הלילה שבו וינסנט נכנס למונית שלו הוא לעולם לא יישכח. וינסנט נשכר על ידי המאפיה לחסל ארבעה עדים מרכזיים במשפט ועליו לבצע את המשימה תוך לילה אחד. מקס עושה את הטעות של חייו כאשר הוא מסכים להיות הנהג של וינסנט במשך הלילה. הוא מוצא את עצמו נרדף על ידי משטרת לוס אנג'לס והאף.בי.אי ומאוים על ידי וינסנט. מותחן פעולה אלים ואפל בכיכובו של הילד הרע החדש של הוליווד, טום קרוז.

האמיצה לצפייה ישירה

הסרט: האמיצה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: אריקה ביין היא שדרנית רדיו בניו יורק מרוצה מחייה ומאוהבת בארוסה. הכול נלקח ממנה כאשר תקיפה אכזרית מותירה אותה פצועה קשה ואת ארוסה מת. אריקה אינה מסוגלת לעבור לסדר היום ומתחילה לשוטט ברחובות העיר בלילות, בכדי לאתר את האיש האחראי למעשה. רדיפתה הנואשאת אחר צדק מעוררת את תשומת לבו של הציבור, העיר כולה מרותקת למעלליה האנונימיים. בעוד משטרת ניו יורק עושה כל שבידה למצוא את הנאשם ובלש עיקש נושף בעורפה, עליה להחליט האם מסע הנקמה הוא אכן הנתיב הנכון, או שהיא הופכת לדבר שנגדו היא יצאה למסע.

גלי עונה 3 פרק 7 לצפייה ישירה

הסרט: גלי עונה 3 פרק 7 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: Glee מבית היוצר של ראיין מרפי שאחראי גם על הסדרות ניפ טאק ופופולרי. Glee היא סדרה מוסיקלית קומית שספרת את סיפורו של מורה בתיכון שמטרתו היא להביא את המועדון מקינלי היי לתחרות הגדול בעולם. מדובר במשימה לא פשוטה והאמת שכולם חושבים שהשתגע אך הוא בשלו רוצה להוכיח לכולם שהם טועים. גליי היא סדרה בסגנון הייסקול מיוזיקל משודרג. מדובר בקומדיה מוזיקלית לנוער כמו שהאמריקנים יודעים. הדרה גורמת להתמכרות קשה ובעיקר עושה טוב על הנשמה. עלילת הסדרה מספרת על מורה חתיך לספרדית, וויל שוסטר עם שאיפות להגיע לברודווי. וויל מגלה שלא פשוט להקים מועדון. למרות שמנהל בית הספר ומאמנת המעודדות מתנגדים לו וויל מצליח לצרף לנבחרת כמה כישרונות מהתלמידים הדחויים של בית הספר. העלילה אינה הצד החזק שלGlee . העלילה אופיינית לסדרות תיכון אמריקניות וגם הדמויות. אבל בכל זאת מדובר בסדרה שעושה טוב או כמו שאומרים "עם אנרגיות חיוביות". אין ספק שאחרי צפייה בפרק אחד או שניים מבינים מיד איך Gleeכבשה את גלובוס הזהב.

איש משפחה עונה 10 פרק 8 לצפייה ישירה

הסרט: איש משפחה עונה 10 פרק 8 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: איש משפחה היא סדרת אנימציה אמריקאית המתמקדת במשפחת גריפין חיה בעיירה 'קוהוג'. המשפחה מכילה את פיטר, אב המשפחה, לויס אשתו, שלושת ילדיהם- מג, כריס וסטואי, והכלב בריאן. התוכנית מאופיינת בהפוגות קצרות ואבסורדיות, הכוללות התייחסויות לתרבות פופולרית ופלאשבקים לנקודות שונות בהיסטוריה, בגאוגרפיה ובמציאות עצמה, שמערבות את הדמויות ואת מעשיהן המגוחכים.

דקסטר עונה 6 פרק 10 לצפייה ישירה

הסרט: דקסטר עונה 6 פרק 10 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: במשך היום, דקסטר הוא עובד מסור ושמח במעבדת מחלק הפשע במשטרת מיאמי, אבל מתחת לכיסוי מסתתרת האמת. למעשה, דקסטר הוא רוצח פסיכופת ממושמע, והוא משביע את תאוותו לדם בלילות ע"י רציחה בזהירות של רוצחים סדרתיים שהוא מאתר במשך היום.

האוס עונה 8 פרק 8 לצפייה ישירה

הסרט: האוס עונה 8 פרק 8 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סדרת דרמה המגוללת את סיפורו של ד``ר גרגורי האוס (השחקן יו לורי), רופא שחצן ויהיר שאיננו בן-אדם חביב במיוחד, העומד בראש צוות רופאים (השחקנים עומר אפס, ג'סי ספנסר וג'ניפר מוריסון) המתמחים באבחנות רפואיות מסובכות ולא שגרתיות. על אף אישיותו הבעייתית ומעוררת הסלידה והזלזול שהוא מפגין כלפי החולים ועמיתיו לצוות, הוא נחשב למומחה מהשורה הראשונה וזוכה להערכה מקצועית רבה. ``האוס``, סדרת דרמה שזוכה בארה``ב לאחוזי צפייה גבוהים. הסדרה היא אחת מהסדרות המצליחות ביותר בארה``ב בשנת הטלוויזיה הנוכחית. בימים אלו החלו שידורי העונה הרביעית בארה"ב.הסדרה זכתה עד כה ב-17 פרסים, הבולטים ביניהם הם: פרס האמי - עבור כתיבה ופרס גלובוס הזהב - עבור שחקן הדרמה הטוב ביותר (יו לורי).

המשרד עונה 8 פרק 9 לצפייה ישירה

הסרט: המשרד עונה 8 פרק 9 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: אחת הסדרות הקומיות הטובות ביותר שמשודרות כיום בארה"ב. זוהי גרסה אמריקאית לסדרת הלהיט של ה-BBC באותו השם. מדובר בקומדיית מקום העבודה האולטימטיבית – סדרה חכמה ושנונה, שכל מי שעבד אי פעם במשרד יכול להזדהות איתה בקלות ולראות את עצמו וחבריו לעבודה בסיטואציות המתוארות בפרקיה. הסדרה מתארת את הווי היום-יום במשרד קטן ואופייני, מבעד לעיניים של צוות שבא לעשות סרט תיעודי על המקום: הבוס (סטיב קארל, "בתול בן 40") שמתאמץ מאוד להיות מגניב וכייפי (אבל כולם לועגים לו ושונאים אותו); האהבות והרומנים בין העובדים; ההתעללויות ומעשי הקונדס כלפי העובדים המעצבנים; השעמום והשגרה השוחקת; והרבה משחקי כבוד ופוליטיקות פנימיות קטנוניות, של חבורת אנשים שצריכים להסתדר ביחד במשך יום שלם, אבל לא כל כך סובלים זה את זה ואת העבודה שלהם.

csi : ניו יורק עונה 8 פרק 9 לצפייה ישירה

הסרט: csi : ניו יורק עונה 8 פרק 9 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: "זירת הפשע - ניו יורק", (סי-אס-איי הכחולה), סדרת-בת של "זירת הפשע CSI" (הצהובה) וסדרה אחות ל"זירת הפשע - מיאמי" (האדומה). הצוות הניו-יורקי של חוקרי הזיהוי הפלילי מורכב ממדענים שהם גם בני אדם, כמובן, ולכל אחד מהם אופי ורקע ומצוקות וייחוד. מק טיילור המפקד, שקול ומופנם ואיש מקצוע בכל רמ"ח אבריו. השחקן גרי סיניס מגלם אותו באיפוק הראוי לו. סטלה בונסרה, עמיתה וגם ידידה של מק, מנסה להוציא אותו מתוך השריון שבו התעטף מאז נהרגה אישתו בפיגוע של 11 בספטמבר. גם לבלשית בונסרה סיפור קשה, סיפור של יתמות, שהיא חושפת בשיחה עם נער שאביו נרצח. דני ואיידן, צמד חמד, באים מרקע של השכונות הפחות טובות של ניו יורק. מבטאם מסגיר אותם, ולפעמים הם מסגירים גם את קשריהם ה"אפלים" עם הפלאנטות שמחוץ למנהטן. הבלש פלאק, בנו של שוטר ניו יורקי ותיק, מלווה את צוות המז"פ ואינו חוסך את שבט לשונו החדה מהחשודים. גיבורה נוספת של הסדרה היא הרכבת התחתית, שדומה כי אין סרט אחד על ניו יורק שמרגיש שלם בלעדיה. היא מככבת בכמה פרקים ויש לה קיום כמעט אנושי. תחנותיה משמשות למדידת מרחקים וזמנים, גופות מתגלות במנהרותיה, עובדיה מוכנים להקריב את עצמם למענה, ואנו לומדים אפילו איזה סוג של זרם חשמלי זורם בעורקיה.