משפחת סימפסון עונה 23 פרק 9 לצפייה ישירה

הסרט: משפחת סימפסון עונה 23 פרק 9 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסדרה הכי מצליחה עד היום ברשת FOX האמריקאית. התחילה בתור סרטונים של דקה בתוכנית בשם "מופע של טרייסי אולמן". כעבור זמן מסויים, היוצרים החליטו שהסדרה כן יכולה להצליח בעצמה. ומה שהם עשו - הם התחילו את הסדרה המצוירת הכי ארוכה בכל הזמנים. המשפחה, שהיא משפחה חצי נורמאלית, חייה בעיר הבדיונית ספרינגפילד. הומר, האב השתיין השמן שאוהב דונאטס, הוא לא בדיוק אב השנה. לעומתו, מארג', האם, היא כן אם טובה שהדבר שהכי מעניין אותה זה לקנות ולדאוג לילדים. והילדים: בארט, הילד הבעייתי של המשפחה, תמיד מסתבך בצרות, ליסה הבת החכמה של המשפחה שהיא תמיד רוצה ללכת למוזאונים ולקרוא ספרים וגם לנגן בסקסופון שלה, ויש את מאגי. מאגי היא תינוקת רגילה וממוצעת - או ככה זה נראה... כך הסדרה מתקיימת, עם עוד שלל דמויות נחמדות וחביבות שהן עוזרות להם בכל פרק בהרפתקה חדשה

אבא אמריקאי עונה 8 פרק 7 לצפייה ישירה

הסרט: אבא אמריקאי עונה 8 פרק 7 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סת' מקפרלן, שיצר את הסדרה המצוירת "איש משפחה", חוזר בסדרת אנימציה חדשה. סטן סמית' הוא סוכן סי.איי.איי עם פתיל קצר בכל הנוגע לשמירת בטחון המדינה מפני הטרור. לסטן יש אישה וילדים, אך גם עוד שני חברי משפחה יוצאי דופן (או לא. שום דבר כבר לא יפתיע אתכם אם כבר צפיתם ב-"איש משפחה"). הראשון הוא רוג'ר, חייזר ציני שאותו הציל סטן מאזור 51, שאינו מרוצה מהעובדה שאסור לו לצאת מהבית, והשני הוא קלאוס, דג זהב שטוף זימה דובר גרמנית, תוצאה של ניסוי של ה-סי.איי.איי שהשתבש, מאוד השתבש. סת' מקפרליין כבר הראה לנו את חזונו הפרוע בסדרה "איש משפחה" והסדרה הזו בוודאי מעוררת ציפיות גבוהות במיוחד בקרב מעריצי הסדרה.

איש משפחה עונה 10 פרק 9 לצפייה ישירה

הסרט: איש משפחה עונה 10 פרק 9 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: "איש משפחה" היא סדרת אנימציה אמריקאית המתמקדת במשפחת גריפין חיה בעיירה 'קוהוג'. המשפחה מכילה את פיטר, אב המשפחה, לויס אשתו, שלושת ילדיהם- מג, כריס וסטואי, והכלב בריאן. התוכנית מאופיינת בהפוגות קצרות ואבסורדיות, הכוללות התייחסויות לתרבות פופולרית ופלאשבקים לנקודות שונות בהיסטוריה, בגאוגרפיה ובמציאות עצמה, שמערבות את הדמויות ואת מעשיהן המגוחכים.

דקסטר עונה 6 פרק 11 לצפייה ישירה

הסרט: דקסטר עונה 6 פרק 11 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: במשך היום, דקסטר הוא עובד מסור ושמח במעבדת מחלק הפשע במשטרת מיאמי, אבל מתחת לכיסוי מסתתרת האמת. למעשה, דקסטר הוא רוצח פסיכופת ממושמע, והוא משביע את תאוותו לדם בלילות ע"י רציחה בזהירות של רוצחים סדרתיים שהוא מאתר במשך היום.

המנטליסט עונה 4 פרק 9 לצפייה ישירה

הסרט: המנטליסט עונה 4 פרק 9 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסדרה "המנטליסט" מספרת את סיפורו של פטריק ג'יין (סיימון בייקר, "סקס ומוות 101") אשר מועסק כבלש עצמאי העובד עם לשכת החקירות של קליפורניה. הוא הביא את כישורי התצפית שלו לרמה כמעט מושלמת ומסייע ל-CBI (לשכה מרכזית לחקירות) בפתירת פשעים. הצוות איתו עובד כולל את הסוכנת הבכירה, טריסה ליסבון (רובין טאני, "נמלטים"), הסוכנים קימבל צ'ו (טים קאנג, "רמבו 4") ו-ווין ריגסבי (אויין יאומן, "טרויה") והטירונית גרייס ואן פלט (אמנדה ריגטי, "ה-או.סי").

2 בחורות מרוששות עונה 1 פרק 11 לצפייה ישירה

הסרט: 2 בחורות מרוששות עונה 1 פרק 11 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הקומדיה מרוששות עוקבת אחר שני נשים שונות אחת מהשנייה. מקס, ענייה מאז ילדותה וקרוליין, עשירה מלידה שירדה מנכסיה. שתיהן מוצאות את עצמן ממלצרות באותו דיינר וחוברות יחדיו למיזם חדש שישנה את גורלם אם רק יוכלו למצוא 250 אלף דולר להתחיל.

הוואי 5-0 עונה 2 פרק 11 לצפייה ישירה

הסרט: הוואי 5-0 עונה 2 פרק 11 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: "הוואי פייב-0" הינה גירסא חדשה לסדרה "הוואי 5-O" הותיקה משנות השבעים אודות יחידת עילית פדראלית שמשימתה היא לחסל את הפשיעה ברחבי האיים שטופי השמש של מדינת הוואי.בכיכובם של: אלכס או'לקואולין ("שעות אפלות", "תוכנית גיבוי"), סקוט קאן (סקוט מהעונה האחרונה של "הפמליה"), דניאל קי קים ("אבודים"), גרייס פארק ("בטלסטאר גלקטיקה"), טיירן מנינג, ג'ין סמארט ("סמנתה מי?") ומאסי אוקה ("גיבורים").

שני גברים וחצי עונה 9 פרק 11 לצפייה ישירה

הסרט: שני גברים וחצי עונה 9 פרק 11 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: עונה 9 בסדרה שני גברים וחצי ללא השחקן צארלי שין רווק הולל המצוייד במיטב הקלישאות: בית על החוף, יגואר ונשים כמו גרביים, הוא עובד כמלחין ג`ינגלים לפרסומות ונהנה מהחיים. אחיו אלן (ג'ון קרייר) הוא נשוי מרובע ולחוץ שמוצא את עצמו יום אחד עומד בפני גירושים ועובר עם הבן שלו ג`ייק (שמעריץ את הדוד שלו) לגור עם אחיו. הסיטואציות הקומיות נובעות מהתנגשות העולמות והערכים של האחים - האח השמרן והמגונן על בנו מול הרווק המשתולל והמשטרלל. בין הדמויות בסדרה: אמם האנוכית והמפלצתית אוולין .ג'ודית (מרין הינקל) אשתו לשעבר של אלן, מנהלת משק הבית ברטה ורוז (מלני לינסקי), סטוץ לשעבר של צ'ארלי וכעת שכנה שלו המנסה להשתחל בחזרה לחייו.

איך פגשתי את אמא עונה 7 פרק 12 לצפייה ישירה

הפרק: איך פגשתי את אמא עונה 7 פרק 12 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר עונה 7 פרק 12: עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה איך פגשתי את אמכם עונה 7, קומדיה המספרת על חייו של טד (ג'וש רדנור), ועל איך הוא התאהב בחייו. עלילת הסדרה שמסופרת מפיו של טד בשנת 2030 לילדיו כיצד הכיר את אימא שלהם. הסדרה מתחילה בשנת 2005 כאשר חברו של טד, מרשל (ג'ייסון סיגל), מציע נישואים לחברתו מזה זמן מה לילי (אליסון הניגאן), העובדת כגננת. בעקבות החתונה, טד מחליט לקחת את עצמו בידיים ולחפש אהבת אמת, בחיפוש אחר הנפש התאומה שלו, הוא נעזר בבארני (ניל פטריק האריס) חברו בעל הדעות המטורפות. כשטד פוגש את רובין (קובי סמלדרס), הוא משוכנע שהיא אהבת חייו, אך נראה כי הגורל מתכנן בשבילו משהו אחר.

עקרות בית נואשות עונה 8 פרק 9 לצפייה ישירה

הפרק: עקרות בית נואשות עונה 8 פרק 9 לצפייה ישירה 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר עונה 8 פרק 9: סדרת דרמה קומית המציצה לחייהם של חמש עקרות בית בפרבר אמריקאי טיפוסי, אשר לכל אחת מהן סוד אפל משלה. הסיפורים מוצגים מנקודת מבטה של מרי אליס יאנג, חברתן הטובה, המתאבדת במפתיע עם פתיחת הסדרה.

עספור עונה 2 פרק 13

עספור עונה 2 פרק 13 החדש לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: כמו בפרקים הקודמים של העונה גם בפרק הזה ממשיכים הם לטייל ובפרק הזה של עספור עונה 2 פרק 13 אפשר לומר שהם בורחים ברחבי אירופה ממדינה למדינה בעזרת כל כלי תחבורה אפשר, בים באויר וביבשה. קצר וניוטון ממשיכים לריב אחד עם השני ולחפש בחורות כשמוטי מתלבט מה לעשות עם חיי הזוגיות שלו ואיציק נשאר איציק.

סנטה בשקל לצפייה ישירה

הסרט: סנטה בשקל 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סיפורם של שני נוכלים שמתחפשים ומנצלים את רוח חג המולד האחד כסנטה קלאוס (טורנטון) והשני כהשדון שלו, כאשר השניים יוצאים לטייל בכל הקניונים הגדולים ברחבי המדינה, מנצלים את הרצון הטוב של האנשים כלפי סנטה קלאוס ושודדים אותם. התוכנית עובדת מצויין עד שהשניים מכירים ילד קטן בן 8 שמלמד אותם את הכוונה האמיתית של חג המולד!

תוכנית גיבוי לצפייה ישירה

הסרט: תוכנית גיבוי לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קומדיה רומנטית על חיזורים, אהבה, נישואין ומשפחה ש"הולכת אחורה". אחרי שנים של דייטים, זואי (ג'ניפר לופז) מחליטה שלחכות לאחד והיחיד זה משהו שהיא לא תוכל לעמוד בו. היא רוצה להיות אמא ויש לה תכנית גיבוי – היא מחליטה להתקדם לבד. מתאמת פגישה וקובעת תאריך להפריה. אלא שבדרך לשם היא פוגשת את סטאן, גבר שיכול להיות האחד והיחיד...

הרוצח שבתוכי לצפייה ישירה

הסרט: הרוצח שבתוכי לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: לו פורד (קייסי אפלק ) הוא סגן שריף בעיירה קטנה בטקסס. שקט, מופנם ונעים הליכות. איש אינו מדמיין שמתחת לחזות הנעימה מסתתר אדם מסוכן שמסתבך עם הנשים שבחייו (ג'סיקה אלבה, קייט האדסון), גורר אחריו עבר אפל ואינו מהסס לרצוח את אלו העומדים בדרכו בתחכום וביצירתיות יוצאות דופן.

להיות קצין לצפייה ישירה

הסרט: להיות קצין לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: להיות קצין הוא סרט תיעודי של הבמאי איתן אורן, שהוקרן בערוץ 1 בתחילת שנות ה-90 של המאה ה-20.צילומי הסרט נערכו בבית הספר לקצינים של צה"ל - בה"ד 1, ועקבו אחר מספר צוערים מתחילת קורס קציני חי"ר ועד להצבתם בתפקידי פיקוד בשטח. לאחר ההקרנה הראשונית בטלוויזיה הוקרן הסרט פעמים רבות בכנסים ובסמינרים וזכה להצלחה רבה. חלק גדול מהצלחת הסרט היה תודות לבחירה מוצלחת של הצוערים שעליהם מתבסס הסרט, ולכנות ולתמימות של הדיאלוגים.הסרט מתחיל בשלב המיון הראשוני של הצוערים, וסוקר את פחדיהם. בהמשך עוקב הסרט אחריהם ביציאות הביתה, בדילמות משפחתיות, ובדילמות חברתיות. בסוף הסרט אפילוג קצר שמציג את הצוערים חצי שנה לאחר הקורס, ובו נזכר לראשונה "נוהל חניבעל" כאשר הקצין הצעיר ארז אשל מסביר לחייליו כיצד לפעול בשעת חטיפה