הרפתקאות טינטין לצפייה ישירה

הסרט: הרפתקאות טינטין 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט הרפתקאות טינטין מבוסס על ספרים באותו שם זהו סרט אנימציה בטכנולוגית לכידת-תנועה המבוסס על ספרי הקומיקס של הרז'ה. ההרפתקן טינטין וחבריו מחפשים את אוצר הספינה הטבועה, החד-קרן.

האספן לצפייה ישירה

הסרט: האספן לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סרטו של התסריטאי אשר כתב את "המסור 4" ו "המסור 5". בעודו נואש לשלם את חובותיה של גרושתו, אסיר לשעבר מתכנן שוד בבית של מעסיקו הנוכחי. אך אין הוא מודע לכך שפושע נוסף סימן את הבית בתור מטרה והתקין בו שלל מלכודות קטלניות.

מי מוות לצפייה ישירה

הסרט: מי מוות לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: כאשר ספינת-לחימה ממלחמת העולם השנייה מאבדת קשר ונעלמת לאחר שהופעלה מחדשה לצורך ביצוע חקירות באיזור המפרץ הפרסי, כוח מיוחד של המארינס הכולל חוקר מיוחד מטעם אגף החקירות הפליליות של הצי (לנס הנריקסן, "מילניום", "שודדי הקאריבים"), וכן שני מדענים נוספים נשלחים כדי לאתר את מיקומה של הספינה האבודה. כאשר הם מגלים כי רוב צוות הספינה נשחט ע"י רוצח מטורף, הם מאחדים יחד כוחות כדי לאתר ולחסל אותו לפני שהם עצמם יהפכו לקורבנות הבאים שלו.

90 דקות לרצח לצפייה ישירה

הסרט: 90 דקות לרצח לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: השעון מתקתק עבור ג'וני דפ ב"90 דקות לרצח", סרט מתח במירוץ אחר הזמן של הבמאי ג'ון בדהם. ואכן זהו מרוץ. "90 דקות לרצח" הוסרט בזמן אמת, המאורעות מתגלים רגע אחר רגע, כפי שהיו קורים במציאות (מישהו אמר "24"?). לא במהרה רואה החשבון ג'ן ווטסון (דפ) מגיע ללוס אנג'לס לתחנת האיגוד עם בתו בת ה-16. ואז מתחיל הסיוט. שני זרים (כריסטופר ווקן ורומה מאפיה) מפרידים בין ווטסון לביתו הקטנה, מכוונים אקדח לראשו ומציגים את העסקה: עליו להרוג את פקידת הממשלה הבכירה, או שלא יראה את ביתו היחידה לעולם. עכשיו השעון מתחיל לתקתק.

ביג מאמא 3: הבן כמו האבא לצפייה ישירה

הסרט: ביג מאמא 3: הבן כמו האבא לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: ביג מאמא 3 הינו סרט קומדיה בכיכובו של מרטין לאורנס. סוכן הפ.בי.איי מרטין לאורנס יש חלום שבנו החורג ילמד בקולג', אבל לבן שלו יש תיכנונים אחרים לעתיד. לאחר שהבן מנסה לקבל חתימה מאביו לחוזה עבור העתיד המוזיקלי שלו, הוא נקלע לסיפור של עבריינים ומוות של אחד המוסווים מה שהופך אותו במהרה למטרה ניידת כעד. הוא ואביו מתחפשים לבחורות אפרו אמריקיות כדי להתחבא ובנתיים גם למצוא הוכחות מפלילות על העבריינים, מה שיבטיח שהעבריינים ישבו הרבה זמן בכלא.

וונדר וומן לצפייה ישירה

הסרט: וונדר וומן לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: על האי המיסטי טמיסקירה, לוחמת אמזונה גאה חיה בציוויליזציה אוטופית שמנותקת מהעולם. ברגע שמישהי מאחת האמזונות בוגדת בשאר, ארס, אל המלחמה בורח ודיאנה, הנסיכה הלוחמת יוצאת לתפוס אותו לפני שהוא ישחרר לעולם השמדה והרס. בעזרתו של טייס שחצן, דיאנה מאתרת את ארס בארה"ב ויוצאת לקרב שאף אדם מעולם לא ראה בחיים שלו.

מאניבול לצפייה ישירה

הסרט: מאניבול לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט מאניבול בכיכובו של בראד פיט מספר על בילי בין מנכ"ל של קבוצת בייסבול בקשיים פיננסים נאלץ למצוא דרך להעמיד את הקבוצה שלו על הרגלים, הדרך היחידה שלו להצליח במשימה היא לעשות את זה חכם יותר מכל קבוצה אחרת. בעזרת מנתח מידע הוא מחליט להחתים שחקנים שנחשבים לא מוצלחים ולכן מחירם זול, אבל מה שמיחד את השחקנים הוא שלכולם יש ממוצע סטטיסטי טוב בלהגיע לבסיס, ולנצח משחקים. המהלך הזה הוא יותר מבייסבול והשיטה החדשה של בין קוראת תיגר על השיטות הישנות ולדעתם של אחרים היא אפילו הורסת את הנשמה של המשחק.

שיטה מסוכנת | 2011

הסרט: שיטה מסוכנת 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט שיטה מסוכנת מספר על הקשר של חלוצי הפיסכו-אנליזה, קארל יונג, וזיגמונד פרויד והקשר המורכב שלהם עם המטופלת סבינה ספילריין היפה והמבריקה. התסריט הוא עיבוד לרומן מאת כריסטופר המפטון "התרופה המדברת"

נקמה מושלמת לצפייה ישירה

הסרט: נקמה מושלמת לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט נקמה מושלמת מותחן אלים המביא את סיפורם של שני בני זוג היוצאים למסע נקמה בחבורת בריונים שפגעו בהם. לאחר לילה רומנטי וסוער מחליטים בני הזוג, אליס (ג'יליאן אנדרסון, "תיקים באפילה)" ואדם (דני דייר,"פורע חוק"), לחזור ממסיבה בה בילו יחדיו. בדרכם חזרה הם מותקפים ע"י חבורת בריונים אשר מכים את הגבר באלימות ומבצעים באישה אונס קבוצתי אכזרי. לאחר ששרדו את ליל הזוועות הטראומתי ששינה את חייהם, מחליטים בני הזוג לנקום בכל אלו שפגעו בהם. הם מצליחים לשים ידם על כלי נשק, ועם רדת החמה הם יוצאים למסע נקמה לילי עקוב מדם והרבה כאב

קומנדו לצפייה ישירה

הסרט: קומנדו לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: ג'ון מטריקס הינו חייל קומנדו לשעבר ואחד מחיילי הקומנדו המצטיינים ביותר של צבא ארצות הברית בכל הזמנים. יחד עם זאת, חיי הצבא של ג'ון כבר ממזמן מאחוריו - אבל לאחר שהוא מגלה כי דיקטטור אכזר חטף את הבת שלו, ג'ון עולה מחדש על המדים ויוצא לשחרר את הבת שלו בדרך היחידה שהוא מכיר.

מת על המתים לצפייה ישירה

הסרט: מת על המתים לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: שון הוא בחור בריטי צעיר אשר החיים שלו מצויין בבלאגן אישי ומקצועי טוטאלי. יחד עם זאת, שון מחליט לשקם את חייו ולעשות הכול על מנת לעשות זאת - מה שאומר להחזיר לזרועותיו את החברה שלו לשעבר, ליישב מחדש את מערכת היחסים העכורה שלו עם אמא שלו וניקוי החברה והעיר שהוא כל כל אוהב מאוכלוסייה של זומבים חסרי נשמה ואוכלי אדם. האם שון יצליח?