בנו של נובל לצפייה ישירה

הסרט: בנו של נובל לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: ברקלי מיקלסון הוא בחור צעיר וחכם יתר על המידה אשר עומד לפני סיום הדוקטורט שלו באוניברסטית ברקלי, אחת מן האוניברסיטאות הטובות ביותר בעולם. יחד עם זאת, הוא גם בנו של אלי מיקלסון, איש מדע מגלומן, גאון ויחיד במינו אשר בושר כי הוא עומד להיות חתן פרס נובל. ולאחר שחבורת פושעים שומעת גם היא על הפרס והכסף הגדול שהוא טומן בחובו, הם מחליטים לחטוף את ברקלי בעבור כופר בסכום הפרס. אבל מה שהם לא יודעים זה שלאביו כלל לא אכפת ממנו, לא בעבר, לא בהווה ולא בעתיד.

להתאהב מחדש לצפייה ישירה

הסרט: להתאהב מחדש לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סנדי היא אם חד - הורית סקסית ויפהפייה לשני ילדים קטנים. סנדי חיה איתם חיים נוחים וטובים למדי בדירה רחבת ידיים בניו - יורק, העיר היפה ביותר בעולם. יחד עם זאת, סנדי צמאה לחבר ולאהבה - אותם היא מוצאת בדמותו של אראם, בחור צעיר וחמוד אשר עובר לגור בדירה לידה. השניים מתאהבים ומיד פוצחים ברומן מיוחד במינו.

אונג-באק לצפייה ישירה

הסרט: אונג-באק לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: כאשר הראש של הפסל הקדוש של הכפר נגנב, אומן אומנויות לחימה לוקח על עצמו להחזיר את הפסל. הוא הולך לעיר הגדולה ומוצא את עצמו מסתבך עם העולם התחתון.

ארץ אחרת 2011 לצפייה ישירה

הסרט: ארץ אחרת לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מה קורה אשר במערכת הסולארית של כוכבי הגלקסיה מתגלה כדור הארץ זהה נוסף? ובכן, כלל לא דברים טובים. למעשה, מדובר בתחילת הסוף. אבל מתברר כי עבור רודה וויליאמס, סטודנטית מצטיינת למדעים וג'ון בורוז, מדובר רק בהתחלה. וזאת לאחר שהשניים נפגשים לאחר טרגדיה כואבת ביותר, מתאהבים ולומדים חיים חדשים מהם.

ילדות רעות 2 לצפייה ישירה

הסרט: ילדות רעות 2 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסיפור סובב סביב תלמידת תיכון חדשה, ג'ו (מייגן מרטין, "קאמפ רוק"), שמסכימה להיות חברה של האאוט-סיידרית אבי (ג'ניפר סטון, "המכשפים מוויברלי פלייס") כי אביה של אבי הבטיח שישלם את כל הוצאות הקולג' שלה בעתיד. ג'ו ואבי מתאחדות על-מנת לפגוע בבנות מ"המעמד הגבוה" - מנדי, הופ וצ'סטי.

שם המשחק לצפייה ישירה

הסרט: שם המשחק לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קאל מקארפי הינו חוקר משטרה וותיק אשר מקבל על עצמו את תיק החקירה המסתורי אודות הפילגש של איש קונגרס מכובד ביותר בשם סטפן קולינס. בתחילה קאל חושב שמדובר בחקירה פשוטה ביותר אבל במהרה הוא מגלה כי מדובר בקן צרעות רציני שאותו הוא יצליח לפתור אך ורק בעזרתה של דלה פריי, עיתונאית צעירה וחדורת מוטיבציה.

מהומה בקולג' 2 לצפייה ישירה

הסרט: מהומה בקולג' 2 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סרט ההמשך לקומדיה משנת 2003, הפעם, השטח פוגע בגלישה בזמן שהסטודנטים של המכללה עוזבים את הקמפוס לטובת חיים של הנאה, שמש וגלישה על הגלים הגבוהים. שהספינה סורבייר עוזבת את המזח לכיוון מקסיקו, הבגדים של הלימודים נזרקים לטובת בגדי הים, דבר שגורם לרצון עז להזדווג. תתכוננו להרבה שטויות והרבה תחכום ימי בקומדיה הרומנטית.

מסיבת שכונה של דייב שאפל לצפייה ישירה

הסרט: מסיבת שכונה של דייב שאפל לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט עוקב אחר הסטאנדאפיסט דייב שאפל ומציג את חומרי הסטאנדאפ שלו בסגנון חופשי ובנוסף הופעה חד פעמית עם ביצועים של קניה ווסט, מוס דף, אריקה באדו, דיד פרז, ג'יל סקוט, the roots ורבים אחרים. השילוב הבלתי צפוי של קומדיה ומוזיקה צולם באיזור בו ערך שאפל מסיבה-באיזור המסחרי של ברוקלין.

11-11-11 לצפייה ישירה

הסרט: 11-11-11 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט 11-11-11 המספר על המספר 11 11 הופיע באופן מסתורי למיליוני אנשים בעולם. למקרים הללו ניתן שם "תופעת ה 11-11″ חלק מהאנשים רואים את ה- 11-11 כסימן מבשר טובות, אבל חלק מהאנשים חושבים שזה סימן שמבשר רק רעות. לפי האגדה ב 11 לנובמבר 2011 בשעה 11:11 יפתח השער ה-11 וישויות שטניות מהעולם הבאה יחדרו לעולם שלנו

מרדי גרא: חופשת אביב לצפייה ישירה

הסרט: מרדי גרא: חופשת אביב לצפייה ישירה 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: תקציר: מייק, באמפ וסקוטי הינם שלושה חברי ילדות הכי טובים אחד של השני אשר יודעים ליהנות מהחיים בצורה הכי טובה ופרועה שאפשר. יחד עם זאת, הם מרגישים כי הם מיצו כל מסיבה ושמחה אפשרית. אבל לאחר שהם שומעים על מסיבת חופשת אביב אשר הולכת להיערך בניו - אורלינס, המדינה הכי מדליקה ומיוחדת בארצות הברית, הם מחליטים להגיע אליה ולחגוג אותה כמו שרק הם יודעים.