אחרי המבול לצפייה ישירה

הסרט: אחרי המבול 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סרט המראה את התמונות המזעזעות שצולמו במהלך אסון השטפונות שפקד את פקיסטן ביולי 2010, בו אלפי אנשים נהרגו ומיליונים איבדו את ביתם. התמונות כמעט ולא שודרו בעולם, משום הנוכחות המועטה של התקשורת המערבית באזור.

מהיר יותר לצפייה ישירה

הסרט: מהיר יותר לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סרט פעולה מהיר קצב ומעוצר נשימה בכיכובם של דואוני ג'ונסון ובילי בוב ת'ורנתון שחקני האקשן המצוינים. עלילת הסרט עוקבת אחר פושע לשעבר שאחיו נרצח על ידי חבריהם לפשעים שבגדו בהם. הוא כמובן מחליט לנקון את מותו ויוצא להתמודד עם חבריו הפושעים וגם עם המשטרה שרודפת אחריהם.

הטבעת סביב רוזי לצפייה ישירה

הסרט: הטבעת סביב רוזי לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קארן בולדווין היא בחורה צעירה אשר מגיעה לבית סבתא שלה אשר נפטרה וזאת על מנת לנקות ולסדר את הבית אשר לא זכה למגע של יד אישה כבר כמה שנים טובות. אבל מיד לאחר שקארן מתחילה לשהות בבית של רוזי, סבתא שלה, היא מתחילה להרגיש את הטבעת סביב רוזי, כלומר מתחילה לחזות באינספור מראות מפחידים ומזעזעים אשר חושפים את החיים של סבתא שלה, גילויים אשר גם משפיעים על החיים של קארן...

2 בחורות מרוששות עונה 1 פרק 10 לצפייה ישירה

הסרט: 2 בחורות מרוששות עונה 1 פרק 10 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסדרה שתי בחורות מרוששות עוקבת אחר 2 נשים שונות אחת מהשנייה. מקס, ענייה מאז ילדותה וקרוליין, עשירה מלידה שירדה מנכסיה. שתיהן מוצאות את עצמן ממלצרות באותו דיינר וחוברות יחדיו למיזם חדש אם רק יוכלו למצוא 250 אלף דולר להתחיל.

איך פגשתי את אמא עונה 7 פרק 11 לצפייה ישירה

הסרט: איך פגשתי את אמא עונה 7 פרק 11 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסדרה מספרת על חייו של טד ועל אהבת חייו. הסיפור מסופר מנקודת המבט של של טד שמספר לילדיו כיצד הכיר אימם.

האוס עונה 8 פרק 7 לצפייה ישירה

הסרט: האוס עונה 8 פרק 7 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: ד"ר גרגורי האוס הוא רופא מאבחן מוכשר אך בעל אופי אנטי חברתי מובהק. הוא יוצא מתפיסת עולם בה "כולם משקרים" - אחד מהמשפטים המאפיינים את דמותו בסדרה. הוא מתייחס בזלזול, בחוצפה ובחוסר אכפתיות לצוותו, לחבריו ואף לממונים עליו. האוס הוא רופא בעל שם עולמי, ולכן, על אף המגרעות שלו, הוא מצליח לשמור על מקום עבודתו. בכל פרק קיימת עלילה העומדת בפני עצמה. המבנה הבסיסי הוא: חולה חריג מגיע להאוס לאחר שאף רופא אחר לא הצליח לאבחן את מחלתו. האוס מקבל את המקרה עקב היותו ראש מחלקה שכל מטרתה היא לאבחן חולים חריגים. לאחר מספר נסיונות ומחקר בקשר לחולה, להיסטוריה המשפחתית שלו ולהתנהגותו האוס מוצא את הפתרון

הצריף לצפייה ישירה

הסרט: הצריף לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קומדית אימה אפלה. לאחר שתוכנית החטיפה לא כל-כך מצליחה, דייויד ופיטר מוצאים את עצמם על גבול השפיות בכפר נידח. לאחר שלא הצליחו להשתיק את בעל הבית מצבם הופך לגרוע כאשר הם נרדפים בידי החטופה. אך מצבם של כל הארבעה ממשיך להחמיר כשהם נאלצים להתמודד פנים מול פנים עם פסיכופת מעוות החושף סוד אפל וזוועתי.

אל תביט מטה לצפייה ישירה

הסרט: אל תביט מטה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט שזכה במקום הראשון בפסטיבל סרטי אמריקה הלטינית, הסרט שזכה בתואר "הסרט הלטינו האמריקאי הטוב ביותר" בפסטיבל הסרטים העולמי 2008 במונטריאול . מגרה וסקסי, סרטו האחרון של הבמאי והמפיק, אליזאו סובילה חוקר את אפשרויות הדמיונות וההתעוררויות המיניות הטנטריות (עפ"י כתבי הדתות: בודהא והינדו) . הסרט המעמיק הזה מתעמק במיסטיקה וברוחניות . כאשר אלוי (ליאנדרו סטיבלמן) בן ה-19 מהלך תוך שינה ונופל דרך תקרתה של אשה יפה, אלוירה(אנטונלה קוסטה), הוא מגלה את הכוחות הטנטריים והתראפיים של הקמא-סוטרה שהיא מומחית בהם.

סבא שלי לצפייה ישירה

הסרט: סבא שלי לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: שלושה חברים. יורגן חושש להישאר לבד, חואן דואג לכלב הלברדור שלו, אבל עזיז מרגיש מצוין. הוא נאה, הוא גם מבשל מצוין וגבר שיודע מה נשים רוצות. בקרוב הוא יהיה סבא לתינוק מושלם. הוא בטוח בזה. אבל כשהוא יוצא למצוא לעצמו סבתא נחמדה, שום דבר לא מתנהל לפי התוכנית.

שובר הלבבות לצפייה ישירה

הסרט: שובר הלבבות תרגום מובנה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: דניאל הוא "מפריד זוגות מקצועי". יש לו כלל זהב אחד: השירות ניתן רק עבור נשים שבאמת אומללות במערכת היחסים שלהם. מבקשי השירות – קרובי משפחה שרוצים לפקוח להן את העיניים. אין לו מושג לאיזה תסבוכת הוא נכנס כשבגלל מצוקה כספית, הוא מפר את הכלל ומסכים להפריד בין זוג מאושר שבוע לפני החתונה.

נשים מסובכות לצפייה ישירה

הסרט: נשים מסובכות לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: יום מפותל בחייהן של עשרה נשים שונות לגמרי, כמו : כוכבת פורנו, דיילת, פסיכיאטרית, מעסה, ברמנית, וזוג מתקשרות, וכו'. לכולן דבר אחד מכריע במשותף. צרות.

נער המים לצפייה ישירה

הסרט: נער המים לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: בובי בושה (סנדלר) הוא נער המים של קבוצת הפוטבול המקומית - הוא מדבר מוזר, די מכוער וכולם יורדים עליו. יום אחד המאמן (וינקלר המצויין) מעצבן אותו, בובי מנגח את השחקן הגדול ביותר והופך לגיבור הקבוצה שמתחילה לנצח באליפויות - אבל אמא (בייטס) לא מרשהY לו! ככה מתנהל לו הסרט, בצורה די אדיוטית, בין הפוטבול של בובי, אמא בושה האוסרת עליו לשחק, ואפילו ויקי (באלק) השווה שמאוהבת בו.

הגבר המושלם לצפייה ישירה

הסרט: הגבר המושלם לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: למתבגרת הולי המילטון (הילארי דאף) נמאס לעבור דירה כל פעם שלאמא החד הורית, ג'יין (הת'ר לוקלר) יש פרידה מאחד החברים שלה. כדי לעצור את אמה מלעשות את החלטה רעה, הולי יוצרת את התכנית המושלמת, לגבר המושלם.. שישמח אותה, ולא יעזוב אותה. כשמערכת היחסים הוירטואלית מסתיימת, הולי צריכה להציג לאמה את הגבר שפגשה.

המתאבק לצפייה ישירה

הסרט: המתאבק לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: אי שם בשנות השמונים רנדי רובינסון (מיקי רורק) היה השם החם בעולם ההיאבקות. ערב אחר ערב הוא היה ממלא אולמות במעריצים שרופים שבאו שוב ושוב לצפות באגדה שלהם. אבל מאז שנות השמונים חלפו שני עשורים, ורנדי כבר לא מה שהוא היה. ולמען האמת, אפילו למלא אולמות קטנים של בתי ספר תיכון הופכים עבורו לאתגר. כאשר רנדי חוטף התקף לב פתאומי ונאלץ בעל כורחו להתרחק מההיאבקות הוא מגלה שיש חיים אחרי הזירה. הוא מחדש את הקשר עם בתו, סטפני (רייצ'ל איבן ווד) ומוצא אהבה בזרועותיה של רקדנית אקזוטית (מריסה טומיי). אבל האם רנדי מוכן לדף חדש? המרחק והגעגוע לזירה מקשים על רנדי לנהל חיים נורמלים, וככל שהימים עוברים הפיתוי לחזור גדל וגדל