האנטומיה של גריי עונה 8 לצפייה ישירה

עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה והאהובה האנטומיה של גריי עונה 8 לצפייה ישירה | GREY'S ANATOMY 8 לצפייה ישירה, עונה חדשה לסדרה המצליחה האנטומיה של גריי העוסקת ברפואה,תכירו את מרדית' (אלן פומפאו) מתמחה סטז'רית שנה ראשונה בתחום הכירורגיה בבית החולים שבסיאטל, אתמול היא וחבריה היו סטודנטים חברתה כריסטינה יאנג, איזי סטיבנס, ג'ורג' אומא'לי ואלכס קרב. היום הם רופאים בעולם שיכול להביא משמעות אדירה למשפט "חיים או מוות", כולם מנסים לשלב את חייהם הפרטיים לבין חייהם המקצועים-רופאים. חמשת המתמחים נאבקים ליצור חיים לעצמם בעולם תובעני, מתחרה, מתיש. השאיפה של מרדית' עומדת במבחן עקב סודות: אימה, מנתחת בעל שם עולמי, נאבקת במחלה קשה וביינתיים היא קושרת רומן בלתי אפשרי עם המנתח דר שפרד (פטריק דמפסי) שובר הלבבות. אבל הכל משתבש... . כאן ניתן לצפות בצפייה ישירה או להוריד להורדה את כל הפרקים של כל העונה של הסדרה.

האוס עונה 8 לצפייה ישירה

עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה והאהובה האוס עונה 8 לצפייה ישירה | HOUSE S08 לצפייה ישירה, הסדרה האוס חוזרת לעונה 8 והפעם מכותלי בתי הכלא ד"ר האוס (יו לארי), רופא אנטי חברתי שמתמחה באבחונים רפואיים עושה את כל מה שצריך כדי לפתור מקרים בעייתיים שמגיעים אליו, יחד עם צוות הרופאים והשגעונות שלו. כאן ניתן לצפות בצפייה ישירה או להוריד להורדה את כל הפרקים של כל העונה של הסדרה.

2 בחורות מרוששות עונה 1 לצפייה ישירה

2 בחורות מרוששות עונה 1  | 2 BROKE GIRLS לצפייה ישירה, הקומדיה מרוששות עוקבת אחר שני נשים שונות אחת מהשנייה. מקס, ענייה מאז ילדותה וקרוליין, עשירה מלידה שירדה מנכסיה. שתיהן מוצאות את עצמן ממלצרות באותו דיינר וחוברות יחדיו למיזם חדש שישנה את גורלם אם רק יוכלו למצוא 250 אלף דולר להתחיל. . כאן ניתן לצפות בצפייה ישירה או להוריד להורדה את כל הפרקים של כל העונה של הסדרה.

שני גברים וחצי עונה 9 לצפייה ישירה

עונה חדשה לסדרת הטלוויזיה המצליחה והאהובה שני גברים וחצי עונה 9 לצפייה ישירה תרגום מובנה| TWO AND A HALF MEN לצפייה ישירה, עונה 9 בסדרה שני גברים וחצי ללא השחקן צארלי שין רווק הולל המצוייד במיטב הקלישאות: בית על החוף, יגואר ונשים כמו גרביים, הוא עובד כמלחין ג`ינגלים לפרסומות ונהנה מהחיים. אחיו אלן (ג'ון קרייר) הוא נשוי מרובע ולחוץ שמוצא את עצמו יום אחד עומד בפני גירושים ועובר עם הבן שלו ג`ייק (שמעריץ את הדוד שלו) לגור עם אחיו. הסיטואציות הקומיות נובעות מהתנגשות העולמות והערכים של האחים - האח השמרן והמגונן על בנו מול הרווק המשתולל והמשטרלל. בין הדמויות בסדרה: אמם האנוכית והמפלצתית אוולין .ג'ודית (מרין הינקל) אשתו לשעבר של אלן, מנהלת משק הבית ברטה ורוז (מלני לינסקי), סטוץ לשעבר של צ'ארלי וכעת שכנה שלו המנסה להשתחל בחזרה לחייו.. כאן ניתן לצפות בצפייה ישירה או להוריד להורדה את כל הפרקים של כל העונה של הסדרה.