החתול במגפיים לצפייה ישירה | PUSS IN BOOTS

תקציר לסרט: החתול במגפיים 2011, לצפייה ישירה \ להורדה :
בסרט החתול במגפים מספר על ההתרחשויות הרבה לפני שהחתול במגפיים פגש את שרק, החתול הפרוותי ונעים ההליכות יוצא בדהירה מהירה על סוסו, הוא משתף פעולה עם האמפטי דמתי וחתולת הרחוב קיטי כדי לגנוב את האווז המפורסם שמטיל ביצי זה

המופע של מיקי גבע לצפייה ישירה | miki geva stend up show

תקציר לסרט: המופע של מיקי גבע 2011, לצפייה ישירה \ להורדה :
כבר שנים שמיקי גבע הוא אחד מן הסטנד אפיסטים והבדרנים הטובים והעסוקים ביותר בישראל. ואילו עכשיו מיקי גבע יוצא סוף סוף שבהופעת בידור מקורית ופרטית משל עצמו, המופע של מיקי גבע שמה. הופעה זו של מיקי גבע מציגה את מיקי ברמה הגבוהה והמצחיקה ביותר שלו ותוך כדי שהוא מספר אינספור בדיחות קורעות, מקצין אינספור סיטואציות מצחיקות מהחיים ועוד.

לארי קראון מתורגם לצפייה ישירה | LARRY CROWNE

תקציר לסרט: לארי קראון , לצפייה ישירה \ להורדה :
לארי קראון, גבר בגיל העמידה אשר שירת בעברו בחיל הים, מפוטר ממשרתו הבכירה בחברה משגשגת. כעת, כשהוא בחובות גדולים ובעל זמן פנוי רב מדי, הוא מחליט לפתוח דף חדש ולהירשם שוב לקולג'. יחד עם חבריו לכיתה - אנשים מסוגו אשר מחפשים לעצמם עתיד ורוד יותר, הוא מסגל לעצמו תחביב חדש הכולל נסיעה קבוצתית על קטנועים. בבית הספר הוא מתאהב במורה היפיפייה שלו, מרסדס.

במכה אחת לצפייה ישירה | hole in one

תקציר לסרט: במכה אחת , לצפייה ישירה \ להורדה :
הסרט במכה אחת הינו קומדיית ספורט מקורית ומלהיבה ביותר. במכה אחת מעמיד במרכזו את אריק, בחור צעיר, בוגר טרי של אחת מן האוניברסיטאות הנחשבות ביותר בארצות הברית וכשרון ענק בגולף. אבל לאחר שאריק עושה התערבות עם שני נוכלים במגרש גולף מקומי, מפסיד להם את המשחק וכתוצאה ממנו את כל הכסף שלו, את המחבטים שלו ואפילו את החברה שלו, אריק מחליט לא לוותר ומחליט להתמודד מולם שוב בקרב חוזר - האם אריק יצליח להחזיר לעצמו את כבודו האהוב? הסרט במכה אחת יצא בשנת 2010.

יומן הרום 2011 לצפייה ישירה | the rum diary

תקציר לסרט: יומן הרום 2011, לצפייה ישירה \ להורדה :
הסרט יומן הרום בכיכובו של גוני דפ עוקב אחר פול קמפ הוא עיתונאי עצמאי אשר מוצא עצמו בנקודת מפנה קריטית בחייו בעת כתיבה לעיתון עלוב באיים הקריביים. פול נאלץ להתמודד עם אתגרים שונים בעודו מנסה לסלול דרך בטוחה עבורו בהיותו מוקף בקבוצה של נשמות תועות בעלות הרס עצמי

סופר 8 לצפייה ישירה 2011 | Super 8

תקציר לסרט: סופר 8 2011, לצפייה ישירה \ להורדה :
קיץ 1979, קבוצה של ילדים בעיירה קטנה באוהיו, עדים לתאונת רכבת מחרידה בזמן שהם מצלמים סרט במצלמת הסופר 8. במהירות מתחילים להתרחש אירועים מוזרים בעיירה - אנשים נעלמים כאילו בלעה אותם האדמה. הילדים לא יכולים לדמיין את גודל הסכנה שהם עומדים להתמודד איתה.

שלושים דקות או פחות 2011 לצפייה ישירה | 30 Minutes Or Les

תקציר לסרט: שלושים דקות או פחות 2011, לצפייה ישירה \ להורדה :
שני פושעים חוטפים שליח פיצה, רותמים פצצה על חזהו ומכריחים אותו לשדוד בנק תוך 30 דקות.

שוד משותף 2011 לצפייה ישירה | Flypaper

תקציר לסרט: שוד משותף 2011, לצפייה ישירה \ להורדה :
בחור נתקע באמצע של שני מקרי שוד באותו הזמן ובאותו הבנק נואשות מנסה להגן על הפקידה, בנסתרות לבו חש אליה אהבה.

סאקר פאנץ 2011 לצפייה ישירה | Sucker Punch

תקציר לסרט: סאקר פאנץ 2011, לצפייה ישירה \ להורדה :
סרט פעולה מהבמאי של "300″ ו"השומרים". העלילה המתרחשת בשנות החמישים עוקבת אחרי צעירה המאושפזת על ידי אביה החורג במוסד לחולי רוח. היא מתחילה לדמיין עולם אלטרנטיבי שבו היא חוברת לקבוצת לוחמות אמיצות שיעזרו לה להלחם במנהיג מרושע השולט בעולם - זו הדרך היחידה שלה להתמודד עם המציאות האפרורית והקשה בבית חולים.

המועמד 2011 לצפייה ישירה | THE ENTITLED

תקציר לסרט: המועמד 2011, לצפייה ישירה \ להורדה :
הסרט המעומד מספר על חייו של פול דיימון המשתנים מהקצה אל הקצה כאשר הוא מחליט לחטוף שלושה צעירים ולדרוש כופר עבורם. הדברים יוצאים משליטה כאשר שותפו הפסיכוטי שולף את הנשק. התוכנית המושלמת שלו נסדקת ודיימון חייב לחשוב צעד אחד קדימה כדי להשאר במשחק.

מה המספר שלך 2011 לצפייה ישירה | WHAT'S YOUR NUMBER

תקציר לסרט: מה המספר שלך 2011, לצפייה ישירה \ להורדה :
בקומדיה הרומנטית הבועטת "מה המספר שלך" אלי (אנה פאריס) היא אישה שקוראת כתבה במגזין הטוענת שלנשים שיצאו עם יותר מ-20 גברים במהלך חייהן יש סיכוי טוב להישאר רווקות לעד. אחרי שהיא סופרת את הגברים בחייה, אלי מתחילה לאבד כל תקווה למצוא את האחד ולהינשא לו. כשהיא נשבעת לא לעבור את המספר 20, אלי מגייסת את עזרתו של השכן החתיך שלה (כריס אוונס) והופכת לאובססיבית בכל הקשור באיתור בני הזוג הקודמים שלה כדי להיות בטוחה שהיא לא פספסה את ה"אחד".

שלושת המוסקטרים 2011 לצפייה ישירה | The Three Musketeers

תקציר לסרט: שלושת המוסקטרים 2011, לצפייה ישירה \ להורדה :
הסרט שלושת המוסקטרים מגיע הפעם בתלת מימד זהו סרט בסגנון שודדי הקראיבים ארטניין וחבריו המוסקטרים אתוס, פורטוס ואראמיס יוצאים על מנת לסכל את המזימה של רישלייה להיפטר ואז לתפוס את מקומו של המלך לואי.The Three Musketeers

הפעם הראשונה לצפייה ישירה | Love At First Hiccup

תקציר לסרט: הפעם הראשונה, לצפייה ישירה \ להורדה :
ויקטור הוא אדם חכם, משכיל, נחמד ואהוב שמאוהב נאושות באנייאה, נערה יפה, חכמה, משכילה ומקובלת, אשר היא מחוץ לליגה שלו, היא בנוסף יוצאת עם פיטר, העשיר, החתיך והמקובל אשר ויקטור לא יכול להתחרות בו, אך סוף טוב הכל טוב? האם ויקטור יזכה להגשים את משאלתו, להתאהב ולשכב עם אנייאה?

אחוות הריקודים 2 לצפייה ישירה | Stomp The Yard 2

תקציר לסרט: אחוות הריקודים 2 , לצפייה ישירה \ להורדה :
הסרט אחוות הריקודים 2 השיבה הביתה מספר על צ'אנס האריס מצא את העמק השווה בין בית הספר, העבודה, מערכות היחסים שלו וההזדמנויות שלו להופיע בתחרות ה"סטאפ" המשודרת בטלוויזיה המקומית תוך כדי ביקור בית לסוף שבוע באונברסיטת "טרות'".

ידידים פלוס 2011 לצפייה ישירה | Friends with Benefits

תקציר לסרט: ידידים פלוס 2011, לצפייה ישירה \ להורדה :
הסרט בכיכובו של ג'סטין טימברלק ידידים פלוס מספר על מערכת היחסים בין שני חברים מתחילה להסתבך כשהם מחליטים להפוך אותה לרומנטית

ארץ המתים לצפייה ישירה | Land of the Dead

תקציר לסרט: ארץ המתים , לצפייה ישירה \ להורדה :
ג'ורג' א.רומרו, האיש שברא את ז'אנר סרטי הזומבים עם יצירות מופת כמו "ליל תחיית המתים" או "שחר המתים" חוזר אחרי זמן רב אל הקולנוע בסרט זומבים חדש. העלילה מתרחשת בעולם שנשלט על ידי מתים חיים ורק עיר אחת קטנה הצליחה לעמוד איתנה בעזרת חומת מגן חזקה. בעיר יש היררכיה ברורה: העשירים גרים בגורדי שחקים ואילו פשוטי העם חיים ברחובות ונאבקים על קיומם. צבא העיר נעזר בטנקים מיוחדים שבעזרתם הם נלחמים בפושעים וזומבים. כאשר אחד החיילים מתחרפן ומפוצץ את החומה, פשוטי העם, החיילים והעשירים יעמדו מול אויב משותף שלא בדיוק יודע להבדיל בין מעמדות.