90210 עונה 4 פרק 10 לצפייה ישירה

הסרט: 90210 עונה 4 פרק 10 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסדרה סובבת סביב כמה תלמידים הלומדים בתיכון בוורלי ווסט, כולל את התלמידים החדשים, אנני וילסון ודיקסון וילסון. אביהם, הארי ווילסון, חזר מקנזס לעיר הולדתו - בוורלי הילס כדי לטפל באימו, שחקנית הטלוויזיה והתיאטרון לשעבר, טאבתה וילסון, שיש לה בעיית שתיה. אנני ודיקסון נאבקים להסתגל לחייהם החדשים תוך כדי שמירה על השאיפות של הוריהם

לגדל את הופ עונה 2 פרק 8

הסרט: לגדל את הופ עונה 2 פרק 8 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: צעיר בן 23 נאלץ לגדל את בתו התינוקת לבד אחרי שאמה נשלחת לכלא.

גוף ההוכחה עונה 2 פרק 9 לצפייה ישירה

הסרט: גוף ההוכחה עונה 2 פרק 9 לצפייה ישירה 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסדרה עוקבת אחרי החיים והקריירה של הרופאה מייגן האנט, מנתחת מוח מוצלחת בעבר, שכיום עובדת במרכז הרפואי של פילדלפיה אחרי שחוותה תאונת דרכים שקטעה את הקריירה שלה בתור מנתחת מוח. בתור רופאה מייגן מנצלת את המידע הרב שיש לה ברפואה, את החוש הטבעי שלה וכמה אישיות מקסימות כמו אזמל למען פתרון התעלומות הרפואיות של המתים והבאת האשמים למותם אל צדק.

פרשיות סמויות עונה 2 פרק 14 לצפייה ישירה

הסרט: פרשיות סמויות עונה 2 פרק 14 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסדרה מתמקדת במתלמדת צעירה ב-CIA, אנני ווקר (פיפר פראבו), שזומנה למפקדה על מנת להתגייס בתור סוכנת. בעוד אנני מאמינה כי היא נבחרה בשל כישוריה, יכול להיות שיש משהו בעברה וזה מה שה-CIA באמת מחפשים אחריו.

אקסיות לכל הרוחות לצפייה ישירה

הסרט: אקסיות לכל הרוחות לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: השחקנים המעולים מת'יו מקונוהי וג'ניפר גארנר מככבים באקסיות לכל הרוחות, קומדיה רומנטית פנטסטית. הסרט אקסיות לכל הרוחות מביא את סיפורו של רווק, אשר במהלך החתונה של אחיו הצעיר מותקף על ידי כל הרוחות של החברות שלו לשעבר – מדוע ? הסרט אקסיות לכל הרוחות יצא בשנת 2009 והינו סרט משעשע למדי.

מחלק 13 לצפייה ישירה

הסרט: מחלק 13 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מחלק 13 עוקב אחר דמותו של סמל ג'ק רולניק, סמל צעיר, אמיץ וצולע אשר נדרש ממנו מאמץ אדיר בערב חג המולד. הסרט מחלק 13 עוקב אחר ג'ק וקבוצת השוטרים והאסירים אשר נמצאת במחלק 13 ואשר הופכים לכוונת נעה של כנופיית פושעים קטלנית אשר מעוניינת לשחרר את אחד האסירים מהמחלק - מי יישאר בחיים ?

בוגדני 2011 לצפייה ישירה

הסרט: בוגדני לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: משפחה מנסה להגן על הילד שלה מפני השתלטותן של רוחות רפאים מרושעות שרוצות לכלוא אותו במקום שנקרא 'המרחק'.

על הכוונת לצפייה ישירה

הסרט: על הכוונת לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: אנטואן פוקווה, הבמאי של "יום אימונים מסוכן" מביא למסך מותחן אקשן בכיכובו של מארק וולברג. במרכז העלילה צלף מצטיין שמוצא עצמו בסיטואציה בלתי מתקבלת על הדעת: מישהו הפליל אותו ברצח הנשיא. תוך זמן קצר הוא צולל למערבולת של טרור וקונספירציה ומגלה שהמרוץ להוכיח את חפותו כבר החל. כל מוסדות החוק במדינה רודפים אחריו כולל ארגון אפל הנחוש לצוד אותו ולהרוס את הסודות שחשף.