ג'ק וג'יל 2011 לצפייה ישירה

הסרט: ג'ק וג'יל 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: איש משפחה מלוס אנג'לס נאלץ להתמודד עם ביקורה של אחותו התאומה, שהגיעה מהברונקס ולא מתכוונת לעזוב.

סרוגים עונה 3 פרק 6 לצפייה ישירה

הסרט: סרוגים עונה 3 פרק 6 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: עונה 3 של הסדרה סרוגים המספרת על חייהם של קבוצת חברים דתיים הסדרה שכבשה את לב הצופים והמבקרים חוזרת לעונה שלישית, בוגרת יותר ומרגשת יותר. החברים עדיין כמהים לאהבה אמיתית ובליבם שאלה גדולה בעולם של תשובה. זו עונה רומנטית, וזו עונה הדורשת מגיבוריה להתבגר ולהגדיר את עצמם בכנות.

משפחה מודרנית עונה 3 פרק 10 לצפייה ישירה

הסרט: משפחה מודרנית עונה 3 פרק 10 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קומדיה חדשה זו נותנת זווית מודרנית על בעיות שצצות במשפחה בשנת 2009. ג'יי (אד אוניל), התחתן לא מזמן עם בחורה קולומביאנית צעירה, גלוריה, אך הוא מתקשה לעמוד בקצב שלה ושל בנה, מני. לקלייר, יש בעיות במשפחה שלה, במיוחד עם בעלה פיל, שחושב שהוא יכול להיות גזעי עם שלושת ילדיו. בנוסף, מיטשל ובן זוגו קמרון מאמצים תינוקת ויאטנמית.

להאיר את השכונה לצפייה ישירה

הסרט: להאיר את השכונה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: באדי הול (דה ויטו) הוא אדם שנחוש בדעתו לקשט את ביתו עם מספיק מנורות חג המולד, כדי שהוא יהיה נראה לעין מהחלל - מה שלא מסתדר עם שכנו סטיב (ברודריק), יושב הראש העצבני של חגיגת החורף המקומית.

בזהות אחרת לצפייה ישירה

הסרט: בזהות אחרת לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קומדיית נעורים על דיזי האריס תלמיד לוזר שמאד לא פופלרי בחברה בבית הספר בו לומד. בנסיון לעשות לעצמו זהות חדשה הוא נרשם לבית ספר חדש בשם אחר , שם הוא מנסה ליצור לעצמו תדמית חדשה. שם הוא מכיר ידידים חדשים ודיזי מתקבל ע"י ראש הקבוצה, ועוזר לקבוצת הכדורגל של הבי"ס במטרה לקבל כבוד עצמי בכדי לנצח במשחקים . הכל טוב עד שדניאל חבר ממורמר לשעבר המאיים לחשוף את האמת החנונית אודותיו.

העזרה לצפייה ישירה

הסרט: העזרה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט העזרה מתרחש במיסיסיפי בשנות ה-60, בחורה דרומית חוזרת לעיירת הולדתה ישר מהקולג' עם חלום להפוך לסופרת. היא מחליטה לראיין את עוזרות הבית האפרו-אמריקניות שעובדות במשך כל החיים אצל המשפחות הבולטות בעיירה. העיירה הגזענית נדהמת לשמע הרעיון של סקיטר ויחסים וחברויות מתחילים להתערער כשעוזרות הבית מתחילות להיפתח, ומסתבר שיש להם הרבה מה לספר.סרטים לצפייה ישירה

למה הייתי צריך להתחתן? לצפייה ישירה

הסרט: למה הייתי צריך להתחתן? לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: ארבעה זוגות מתאחדים לחופשה בשביל להתחבר ולנתח את הנישואים שלהם. השבוע שלהם באיי הבהמה מופרע על ידי הגעתו של בעל לשעבר הנחוש בדעתו לזכות בחזרה בליבו של גרושתו.

עידן הקרח-ספיישל לצפייה ישירה

הסרט: עידן הקרח-ספיישל 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: זה כבר הפך למסורת בשנים האחרונות-לפני חג המולד כל גיבורי הסרטים המצויירים יוצאים בספיישלים לקראת החג. והפעם... קבלו את גיבורי "עידן הקרח" בסרטון קצר (כ-25 דקות). גם למי שלא חוגג את החג מותר להנות מאנימציה איכותית...

פוטלוס לצפייה ישירה

הסרט: פוטלוס לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: חידוש לסרט הקלאסי משנת 1984. בחור צעיר חובב ריקוד ומוסיקה עובר לעיירה אמריקאית קטנה. בעקבות תאונת דרכים קטלנית נאסר על הצעירים החיים בעיירה ללכת למסיבות. הוא מחליט להתמרד נגד החוקים הנוקשים וסוחף אחריו את בת הכומר וצעירי העיירה.

לקפוץ מעל המטאטא לצפייה ישירה

הסרט: לקפוץ מעל המטאטא לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: שתי משפחות אפרו-אמריקאיות שונות מתכנסות בסוף שבוע לרגל חתונתה של מרתה ויניארד .

שלוש לצפייה ישירה

הסרט: שלוש לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קווין פארסון הינו סטודנט מצטיין לפסיכולוגיה אשר לומד במכללה בעלת גוון דתי מובהק. אבל החיים של קווין משתנים לאחר שהוא ועוד שני בחורים צעירים אקראיים אחרים הופכים להיות המטרה המהלכת של רוצח מטורף אשר מתכנן לשלב את כל השלושה במשחק מטורף בשם שלוש, משחק בעל משכי זמן לא הגיוניים, בעלי משימות מורטות עצבים ועוד שבסופם רק מי שישרוד יזכה לחיות. אבל השלושה כלל לא מתכוונים לוותר אלא להחזיר מלחמה שערה.