השבויה לצפייה ישירה

הסרט: השבויה 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: ג'ניפר וגארי הינם שני בני זוג צעירים אשר מתעוררים משינה עמוקה וערבה רק כדי לגלות כי הם כלואים בתא. אין להם מושג מדוע הם נמצאים בתא אבל הם בהחלט יודעים כי מדובר בעובדה רעה ומרה מאוד. השניים מתחילים לאבד את העשתונות שלהם אבל לאחר שהחוטף שלהם מגיע לתא, לא רק שהוא מטריף אותם עוד יותר, הוא גם מספר להם מדוע הוא חטף אותם ושבה אותם בתוך תא. מה ג'ניפר השבויה תגלה על עצמה?

משפחת המילטון לצפייה ישירה

הסרט: משפחת המילטון 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: משפחת המילטון הייתה משפחה שלמה ונורמלית עד אשר אסון נורא פקד אותה והרג את שני ההורים שלה. מיד לאחר מכן ארבעת בני משפחת המילטון נכנסו לתקופה קשה שבמהלכה הם ניסו לברר ממה מתו ההורים שלהם ותקופה שבמהלכה הם הפכו ליצורים שטניים אשר חוטפים, מתעללים באנשים ומגישים אותם ל'האכלה' ליצור קטלני אשר חי במרתף הבית שלהם.

המנטליסט עונה 4 פרק 9 לצפייה ישירה

הסרט: המנטליסט עונה 4 פרק 9 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסדרה "המנטליסט" מספרת את סיפורו של פטריק ג'יין (סיימון בייקר, "סקס ומוות 101") אשר מועסק כבלש עצמאי העובד עם לשכת החקירות של קליפורניה. הוא הביא את כישורי התצפית שלו לרמה כמעט מושלמת ומסייע ל-CBI (לשכה מרכזית לחקירות) בפתירת פשעים. הצוות איתו עובד כולל את הסוכנת הבכירה, טריסה ליסבון (רובין טאני, "נמלטים"), הסוכנים קימבל צ'ו (טים קאנג, "רמבו 4") ו-ווין ריגסבי (אויין יאומן, "טרויה") והטירונית גרייס ואן פלט (אמנדה ריגטי, "ה-או.סי").

יומני הערפד עונה 3 פרק 10 לצפייה ישירה

הסרט: יומני הערפד עונה 3 פרק 10 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסדרה יומני הערפד מבוססת על סדרת הספרים בעלת אותו השם. הסדרה עוקבת אחר אליינה גילברט, נערה צעירה יפה וחכמה. הוריה של אליינה נהרגו בתאונת דרכים דבר שמשאיר אותה ואת אחיה הצעיר, יתומים. כאשר מתחילה שנת הלימודים, מגיע בחור חדש לעיירה, סטפן סאלוואטור (פול ווסלי). אליינה וסטפן מיד נמשכים זה לזה. מה שאליינה לא יודעת הוא שסטפן הוא ערפד בן מאות שנה שמנסה לחיות כמו בן אדם רגיל. אחיו של סטפן, דיימון, מפריע לו לחיות באורח חיים שליו ושקט. בין האחים סאלוואטור יש מלחמה עזה על נשמתה של אליינה ועל נשמותיהן של כל אנשי העיירה מיסטיק פולס שבוורג'יניה.

גיהנום על גלגלים עונה 1 פרק 4

הסרט: גיהנום על גלגלים עונה 1 פרק 4 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר:הסדרה "גיהנום על גלגלים" מתרחשת בשנות ה 60 של המאה ה 19 ומתרכזת בחייל קונפדרציה לשעבר, קאלן בוהאנן, שהרצון שלו לנקמה מוביל אותו לחזון בניית הרכבת בארה"ב.

עספור עונה 2 פרק 12 לצפייה ישירה

סדרת הטלוויזיה המצליחה עספור חוזרת לעונה שניה: עספור עונה 2 פרק 12 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר:בעונה החדשה החבורה מחפשת אחר איציק שברח לחו"ל. הם טסים ברחבי אירופה ובסוף מוצאים את יעדם, מוצאים את איציק אבל אז הסיפור מסתבך ועכשיו בפרק השנים עשר של העונה הם בדרכם לספרד, שאלות ותשובות על הפרק של עספור 2 פרק 12 ניתן לכתוב בתגובות בסוף העמוד.