csi : מיאמי עונה 10 פרק 10 לצפייה ישירה

הסרט: csi : מיאמי עונה 10 פרק 10 לצפייה ישירה 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: CSI היא סדרת מתח ופשע בה מרכז העלילה הוא הממצאים בשטח ולא הנרצחים. מפיקי הסדרה CSI משתמשים בטכנולוגיות מיוחדות על מנת להעביר לצופים את חווית מיקוד הראיות בזירת הפשע. לחצו כאן על מנת לצפות בסדרה csi לצפייה ישירה עם תרגום בעברית.

אבא אמריקאי עונה 8 פרק 6 לצפייה ישירה

הסרט: אבא אמריקאי עונה 8 פרק 6 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סת' מקפרלן, שיצר את הסדרה המצוירת "איש משפחה", חוזר בסדרת אנימציה חדשה. סטן סמית' הוא סוכן סי.איי.איי עם פתיל קצר בכל הנוגע לשמירת בטחון המדינה מפני הטרור. לסטן יש אישה וילדים, אך גם עוד שני חברי משפחה יוצאי דופן (או לא. שום דבר כבר לא יפתיע אתכם אם כבר צפיתם ב-"איש משפחה"). הראשון הוא רוג'ר, חייזר ציני שאותו הציל סטן מאזור 51, שאינו מרוצה מהעובדה שאסור לו לצאת מהבית, והשני הוא קלאוס, דג זהב שטוף זימה דובר גרמנית, תוצאה של ניסוי של ה-סי.איי.איי שהשתבש, מאוד השתבש. סת' מקפרליין כבר הראה לנו את חזונו הפרוע בסדרה "איש משפחה" והסדרה הזו בוודאי מעוררת ציפיות גבוהות במיוחד בקרב מעריצי הסדרה.

אימפריית הטיילת עונה 2 פרק 10 לצפייה ישירה

הסרט: אימפריית הטיילת עונה 2 פרק 10 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הפקה משותפת של במאי הקולנוע מרטין סקורסזה והמפיק מארק וולברג ("הפמליה", "בטיפול") העוסקת באטלנטיק סיטי בשנות ה-20 ובהפיכתה מעיירת חוף תיירותית למוקד עלייה לרגל למהמרים ומקור למאבקי כוח פוליטיים. בין חברי הקאסט נמצאים שחקני הקולנוע סטיב בושמי ("ביג לבובסקי"), מייקל פיט ("החולמים"), קלי מקדונלד ("ארץ קשוחה") ועוד רבים וטובים.

איש משפחה עונה 10 פרק 7 לצפייה ישירה

הסרט: איש משפחה עונה 10 פרק 7 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: "איש משפחה" היא סדרת אנימציה אמריקאית המתמקדת במשפחת גריפין חיה בעיירה 'קוהוג'. המשפחה מכילה את פיטר, אב המשפחה, לויס אשתו, שלושת ילדיהם- מג, כריס וסטואי, והכלב בריאן. התוכנית מאופיינת בהפוגות קצרות ואבסורדיות, הכוללות התייחסויות לתרבות פופולרית ופלאשבקים לנקודות שונות בהיסטוריה, בגאוגרפיה ובמציאות עצמה, שמערבות את הדמויות ואת מעשיהן המגוחכים.

ליל האימה 2011 לצפייה ישירה

הסרט: ליל האימה 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט ליל האימה הוא ריימיק שבו מסופר על צ'רלי ברוסטר (אנטון ילצ'ין) סוף סוף השיג את כל מה שהוא צריך – הוא מסתובב עם האנשים הנכונים ויוצא עם הבחורה הכי לוהטת בתיכון. למעשה, הוא כל-כך קול שהוא אפילו יורד על החבר הכי טוב שלו אד (כריסטופר מינץ פלאסה). אבל הצרות מתחילות כאשר זר מסתורי בשם ג'רי (קולין פארל) עובר לגור בשכנות אליו. הוא נראה כמו בחור נהדר, אבל משהו שם לא לגמרי בסדר – ויחד עם זאת אף אחד, אפילו לו אמו של צ'רלי, (טוני קולט) מצליחה לשים לב לזה! אחרי שצ'רלי צופה בפעילויות מאד לא שגרתיות, הוא מגיע למסקנה הבלתי נמענת: ג'רי הוא ערפד המשחר לטרף בשכונה. כאשר הוא לא מצליח לשכנע אף אחד שהוא דובר אמת, צ'רלי חייב למצוא דרך על מנת להפטר מהמפלצת בעצמו בגרסה המחודשת של קומדית האימה הקלאסית הזו.

הילדים בסדר לצפייה ישירה

הסרט: הילדים בסדר 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: אנט בנינג וג'וליאן מור חיות יחד כבר 20 שנה. הן גרות בבית גדול יחד עם שני ילדיהן המתבגרים אשר נולדו מתרומת זרע, ומנהלות זוגיות בריאה ומאושרת. כאשר ג'וני, הבת הבכורה מתכוננת לקראת עזיבת הבית והמעבר לקולג' מבקש ממנה אחיה הצער לעזור לו במשימה חשובה מאין כמוה: למצוא את אביהם הביולוגי. יחד, ומבלי לספר לאימהות, הם מצליחים לארגן פגישה עם האב- פול (מארק רפאלו), בחור מצחיק, רגוע וגם מאוד נאה. הילדים מתאהבים בו באופן מיידי, ורוצים למצוא איזושהי דרך להכניס אותו למשפחה. מאותו רגע, מתחיל פרק חדש ומשוגע בחיי כולם, בו כל המוסכמות וההרגלים עתידים להתהפך מספר פעמים... הסרט "הילדים בסדר" הוא קומדיה של טעויות על משפחה אחת שמשתגעת לחלוטין, וגורם לצופים להתרגש ולצחוק בו זמנית...

אין חניה לצפייה ישירה

הסרט: אין חניה 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מיליוני אנשים משתמשים בחניות התת קרקעיות מדי יום ללא חשש. אך הלילה, 5 קומות מתחת לאדמה בחנייה מרוחקת, ייתכן מאד והאנאליסט טום וויבר לא ישוב עוד לביתו. לאחר שהצליח לקדם עסקה חשובה מאוד, הוא מגיע לחלק e5 בחנייה התת קרקעית, נכנס למכוניתו אך זו אינו מתניעה, אך בזאת לא תמו כל צרותיו, מאחר והוא מגלה במהרה שגם כל המעליות נותקו וכל היציאות דרך חדרי המדרגות נחסמו. לכוד בתוך האדמה, טום מבין שהוא לא לבד, מישהו אחר נמצא איתו למטה, מסתכל, צופה וממתין. לפתע מגיח טנדר אשר בו נוהג רוצח קטלני עם מטרה אחת ברורה: לא לתת לטום לצאת מהחניון הזה בחיים!במשך שש שעות של מרדף מבעית, טום מנסה לחשוב מי רוצה במותו, אולי שותפו לעסקים, אולי אישתו, או אולי זה הבחור אותו פצע במכונית בתחילת היום? בעודו נלחם על חייו ומחפש את הדרך חזרה אל קומת הקרקע, הוא מגלה רמזים שונים שעשויים לסייע לו להציל את חייו.

שומר ראש 2011 לצפייה ישירה

הסרט: שומר ראש 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: שומר ראש לצפייה ישירה מספר את סיפורו של יפה סינג, לוחם דגול ושומר ראש מושלם, כשמדובר בדייקנות ועשיית עבודה על הצד הטוב ביותר, יפה סינג הינו הבחור המושלם לבחירה. יפה סינג אינו חוסך מאמץ כלל ועושה הכל כדי להפוך את עבודתו למקצועית ביותר, יפה סינג נקרא לשמור על ביתו של טייקון מוכר וגדול, בתו של הטייקון ששמה דיויה מקבלת ליווי אישי מיפה סינג המוכשר בעזיבה לקמפוס הלימודים.

גבר גבר לצפייה ישירה

הסרט: גבר גבר לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסוכן המיוחד דריק ואן יוצא לתפוס את האדם שהרג את השותף שלו אבל מקרה של זהות לא נכונה מוביל אותו לאנדי פידלר, איש מכירות עם יותר מדי שאלות.

יום אחד 2011 לצפייה ישירה

הסרט: יום אחד לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: שני אנשים, עשרים שנה, יום אחד. 15.7.1988 אמה ודקסטר נפגשים במסיבת סיום הלימודים באוניברסיטה. מחר דרכיהם אמורות להיפרד. אך לאחר יום אחד בלבד יחד, הם אינם יכולים עוד להפסיק לחשוב זה על זה. אז היכן יהיו ב- 15 ביולי בשנה הבאה? ובשנה שלאחריה? ובכל שנה ושנה לאחר מכן? המבוסס על רומן רב המכר של הסופר דיוויד ניקולס.

סיפור סינדרלה 3: היה היה שיר לצפייה ישירה

סיפור סינדרלה 3: היה היה שיר 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קייטי (לוסי הל, "שקרניות קטנות") היא נערה שאביה התחתן עם אישה רעה ואנוכית, במותו, האישה לוקחת את קייטי שתשמש בתור המשרתת שלה, תמורת מקום לגור בו. בוורלי, (מייגן פארק, "סודות ההתבגרות"), בתה של אמה החורגת של קייטי, אמורה לשיר במופע שייקבע את עתידה, אך כאשר אמה מגלה שאין לה מושג במוזיקה, היא מצמידה את קייטי אליה, אשר תשקר בשבילה, תלמד אותה ותשיר בשבילה. האם כישרונה של קייטי יתגלה?

היצור לצפייה ישירה

הסרט: היצור לצפייה ישירה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: היצור שנת 2011 הינו רימייק מצוין לסרט הקלאסי בעל אותו השם של הבמאי האגדי ג'ון קרפנטר. בחורה צעירה וסטודנטית בוגרת למדעים בשם קייט לויד מגיעה עם צוות של סטודנטים שבראשו עומד איש מדע וותיק בשם ד"ר סנדר הלוורסון למתקן ניסויים ומחקר אשר שוכן באנטרטיקה הקפואה. אבל עניינים מסתבכים מיד לאחר שהצוות מגלה שרידים ישנים של יצור מן החלל החיצון, יצור אשר מתעורר לחיים ומטיל עליהם אימת מוות. מה הם יעשו?