אהבה מלוכלכת לצפייה ישירה

הסרט: אהבה מלוכלכת לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: עולמה של רבקה נחרב כאשר לילה אחד היא חוזרת לביתה ומוצאת את החבר שלה דוגמן-על עם אישה אחרת במיטה. במסעה להתגבר על הבגידה ו”לתקן” את ליבה השבור היא מתחילה מסע מטורף ומוזר הכולל חוויות מיניות משונות ומגוונות. הודות לחברים השתלטנים, מוזרים והפסיכים שלה היא מגלה שהאהבה האמיתית נמצאת ממש מולה.

קשר לא מחייב לצפייה ישירה

הסרט: קשר לא מחייב לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: השחקנים המעולים והמצליחים אשטון קוצ’ר ונטלי פורטמן מככבים בקשר לא מחייב, קומדיה רומנטית קלילה ולא מחייבת בכלל. הסרט קשר לא מחייב עוקב אחר דמויותיהם של אמה ואדם, שני חברים וותיקים ואפלטוניים אשר מפתחים קשר אחד עם השני למען סקס בלבד. השניים מרוצים מאוד מן הקשר אבל מהר מאוד מגלים כי הם רוצים משהו שהוא הרבה יותר מעבר לסקס בלבד - אבל אז הבעיות האמיתיות מתחילות באמת... הסרט קשר לא מחייב יצא בשנת 2011

הכבוד של מרציאנו - הסרט לצפייה ישירה

הסרט: הכבוד של מרציאנו - הסרט 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט הישראלי כבוד לצפייה ישירה במרכז הסרט שתי ‘’משפחות’’ פשע ובתווך היחידה למלחמה בפשיעה של משטרת ישראל . מסתבר שכמו בסרטי המאפיה האמריקאיים גם בישראל קיים עולם שלם של ‘’משפחות’’ ‘’קודים’’ ‘’סולחות’’ וחלוקת ‘’טריטוריות’’ וגם מידה לא קטנה של הומור. במרכז הסרט קרב מוחות בין שלושה : ליאון מרציאנו ראש משפחת מרציאנו, האחים ברדוגו ראשי משפחת ברדוגו ו’’שטרודל’’ ראש המחלקה למלחמה בפשיעה בן דמותו של ‘’קרם שניט’’ ממשטרת ישראל. סרט בסגנון ‘’סנדקי’’ אך שאוב כולו ממציאות ישראלית המתרחשת ממש בימים אלו למול עינינו ושחלקים נכבדים ממנה כבר הגיעו לעמודים הראשיים של העיתונות והתקשורת.

גרין לנטרן לצפייה ישירה

הסרט: גרין לנטרן לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט גרין לנטרן מבוסס על דמות מעולם הקומיקס של חברת DC. האל ג’ורדן הוא טייס חיל האוויר האמריקאי אשר הופך לגיבור על בעזרת טבעת המעניקה לו כוחות על טבעיים. הוא מצטרף למסדר הנאבק בכוחות הרוע, ביניהם דוקטור הקטור המונד, מדען המקבל כוחות על והופך ליריבו של ג’ורדן

כפילו של השטן לצפייה ישירה

הסרט: כפילו של השטן לצפייה ישירה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הצצה לחיים הזוועתיים שניהלו סדאם חוסיין ומשפחתו

דמדומים 3: ליקוי חמה לצפייה ישירה

הסרט: דמדומים 3: ליקוי חמה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: דמדומים 3: ליקוי חמה סרט שלישי בסדרה הקולנועית על בלה האנושית והיפה הממשיכה להתלבט בין אהבתה לערפד, ליאיש הזאב. התלבטות שתוצאותיה חיים אנושים או חיי נצח.

קונג-פו פנדה 2 לצפייה ישירה

הסרט: קונג-פו פנדה 2 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: קונג-פו פנדה 2 הינו סרט אנימציה מעולה. פו מצטרף לקבוצה חדשה של לוחמי קונג-פו כדי לחסל אויב ותיק עם נשק קטלני.

אני מספר ארבע 2011 לצפייה ישירה

הסרט: אני מספר ארבע 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: תשעה חוצנים צעירים מגיעים לכדור הארץ, לאחר שכוכב הלכת שלהם הושמד ע"י אויביהם. לאחר זמן מה, הם מגלים כי אויביהם הגיעו בעקבותיהם לכדור הארץ, על מנת לסיים את מה שהתחילו.

אחינו האידיוט 2011 לצפיה ישירה

הסרט: אחינו האידיוט 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט אחינו האידיוט בכיכובו של פול רוד, מספר על אח לא מוצלח וגם לא הכי מבריק שמתנחל בביתם של אחיותיו אשר מנסות להתמודד איתו ולעזור לו עד שהוא יחזור לעמוד על הרגלים. הבמאי ג'סי פרץ שעד עכשיו ביים בעיקר סרטים די ביינונים הציג את הסרט בפסטיבל סאנדנס ב-2011 והסרט קיבל ביקורות חיוביות.

חטיפה 2011 לצפייה ישירה

הסרט: חטיפה 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט חטיפה מספר על אם חד-הורית ובנה נחטפים על ידי שודד בנק.

ג'ק הקנגרו: בוקר טוב אמריקה צפייה ישירה

הסרט: ג'ק הקנגרו: בוקר טוב אמריקה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: ג'ק הקנגרו הינו הקנגרו המפורסם מאוסטרליה, קנגרו שלאחר שהסתבך עם המאפיה ועם מי לא, מוצא את עצמו כל הדרך לאמריקה, אומת ההיפ - הופ של העולם, היכן שהוא הולך להיות כוכב ענק - אבל לא רק. אלא גם למצוא את צ'ארלי ולואיס, שני החברים שהציל בסרט הראשון.

עיר אפלה לצפייה ישירה

הסרט: עיר אפלה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הבמאי והתסריטאי אלקס פרויאס ( העורב , אני, רובוט ) מגיש בפניכם את אחד מסרטי המדע בדיוני פוסט-מודרניים הטובים ביותר בכל הזמנים. בעיר אפלה, סרט ששאב את אחד מעמודי התווך שלו מכתבי הפילוסופיה של קפקא, מסופר על איש שמנסה להתמודד עם זיכרונות כאובים מהעבר שלו, זיכרונות שכוללים גם את אשתו שהוא כלל לא מצליח ליזכור – כל זאת בעולם מסוייט ללא כל שמש ועולם שמנוהל בידי יצורים חיים בעלי יכולות טלקינטיות שמעוניינים להשמיד את כל נשמות המין האנושי. הסרט עיר אפלה הוא לא סרט המדע בדיוני הממוצע בו תצפו

חיים טובים יותר לצפייה ישירה

הסרט: חיים טובים יותר לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: חיים טובים יותר הינו סרט דרמה בבימוי של כריס וייץ. סיפור מרגש על גנן ממזרח לוס-אנג’לס הנאבק להרחיק את בנו מכנופיות וסוכני ההגירה בזמן שהוא מנסה לתת לבן שלו את ההזדמנויות שהוא לעולם לא קיבל

יער נורווגי לצפייה ישירה

הסרט: יער נורווגי לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: וקיו 1968. הסטודנט טורו ואטאנבי (קניצ'י מטסויאמה) מאוהב בנאוקו (רינקו קיקוצ'י). מערכת היחסים האינטימית שלהם הפכה אפשרית רק בשל מותו לפני שנים של חבר משותף ויקר לשניהם. טורו ונאוקו מתקשים לשים את הטרגדיה מאחוריהם. ביום ההולדת ה-20 של נאוקו השניים סוף סוף עושים אהבה. זמן קצר לאחר מכן, נאוקו מחליטה לעזוב את לימודיה ולחיות בבדידות. טורו פוגש בבחורה חדשה, מידורי שמה. מידורי היא כל מה שנאוקו איננה - משוחררת. מתירנית, מלאת בטחון עצמי. עכשיו הוא צריך לבחור בין השתיים. האם ליבו ילך עם הנוסטלגיה של העבר או שיפנה דווקא לעתיד שבפתח.

7 חרבות לצפייה ישירה

הסרט: 7 חרבות לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: תחילת המאה ה-17. המנצ'ורים השתלטו זה לא מכבר על סין וייסדו את שושלת צ'ינג. כדי למנוע מרד אפשרי הממשלה אוסרת באופן מוחלט על עיסוק באמנויות הלחימה. רוח-אש, לוחם מהשושלת הקודמת מינג, רואה בחוק החדש הזדמנות לעשיית כסף. הוא יוצא בראש צבא אכזרי אל צפון-מערב סין למגר את כיסי ההתנגדות האחרונים ובראשם כפר אמנויות הלחימה. פו קינגזו, מוציא להורג בימי ממלכת מינג, חש במחויבות מוסרית למנוע את שפיכות הדמים המטורפת שהחוק החדש הביא איתו. הוא יוצא אל כפר המורדים, ומשכנע את וו יואנגין והן זאיבנג מהכפר לטפס איתו על הר טיאן האגדי. שם הם פוגשים במאסטר הגדול ויחד מארגנים שבעה לוחמים ולוחמות כדי למלט את אנשי הכפר המורדים. המורדים יוצאים אל המסע, אך עד מהרה עולה החשד שמישהו או מישהי מ"שבעת החרבות" הוא מרגל של רוח-אש. בין הקרבות והמאבקים העניינים מסתבכים עוד יותר כשגם סיפור אהבה משתלב לתוך העלילה. סרטו החדש של טסוי הארק, בכיר במאי ומפיקי הפעולה של הונג-קונג ("היו זמנים בסין", "פקין בלוז"), סרט ראווה עוצר נשימה בסגנון "נמר דרקון" ו"גיבור" פתח את פסטיבל ונציה האחרון לתשואותיהם של הקהל והמבקרים.

שאגת הדרקון לצפייה ישירה

הסרט: שאגת הדרקון לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: הסרט שאגת הדרקון משנת 1972 הוא סרט אומנויות הלחימה הטוב ביותר בו השתתף הכוכב האגדי ברוס לי. בשאגת הדרקון מסופר על בחור שיוצא לבקר את קרובי משפחתו שמנהלים מסעדה באיטליה. כשהוא מגיע לשם הוא מגלה כי גנגסטרים מטרידים אותם. הוא לא מתכוון לוותר ויוצא למלחמת חורמה נגדם. הסרט שאגת הדרקון מפורסם בזכות סצינת הקלוסיאום באיטליה – סצינה שמתארת קרב אל מותי של ברוס לי מול אמן אומנויות לחימה אחר, צ'אק נוריס.

המצוד לצפייה ישירה

הסרט: המצוד לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: לאחר שנרגע ממרדפו ב"הנמלט", מרשל סאם ג`רארד (לי ג`ונס) חוזר למרדף סוחף לאורך ארה"ב. הנמלט הפעם הוא מרק שרידן (סנייפס) הנאשם ברצח סוכני CIA בניו יורק. לדהרותיהם של ג`רארד וצוותו הקבוע בין ביצות ונהרות מצטרף סוכן אחר, ג`ון רוייס (דאוני ג`וניור). תוך כדי המרדף מתחוור לצוות שהרוצחים האמיתיים אולי נמצאים בצד הרודף ולא בצד הנרדף. רוייס וחברתו מארי (ג`קוב) מנסים להוכיח את חפותו ולמצוא את האשמים, למרות התקרבותו של ג`רארד אליהם יותר ויותר. מתח עוצר נשימה ופסיכולוגיה של רודף ונרדף אבל בלי הריסון פורד

חביב הנשים לצפייה ישירה

הסרט: חביב הנשים לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: לאחר סיום לימודיו , חברתו של הרבט (ג'רי לואיס) זונחת אותו, הרבט האומלל נשבע לעולם לא להיקלע למערכות יחסים רומנטיות ולהישאר רווק מאושר לנצח. אך הוא מוצא עבודה במוסד לנשים, בו הבחורות משתגעות מהבחור החדש שבא לעזור. כל זה קורה כאשר הרבט חסר המזל הופך משרת חביב לחביב הנשים.

החיפושית בהילוך גבוה לצפייה ישירה

הסרט: החיפושית בהילוך גבוה לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: במהלך שנות השבעים ותחילת השמונים שלטה החיפושית השובבה במסכי הקולנוע והטלוויזיה בארה"ב. היא היתה אחת הדמויות החביבות שיצאו מאולפני דיסני באותם שנים. עכשיו היא חוזרת בגרסה משופרת, מהירה ומגניבה בכיכובה של אחת מכוכבות הנוער הגדולות שיש היום, לינדסי לוהן ("שישי הפוך", "נערות רעות"). לדור שלא גדל על החיפושית מדובר במכונית שנושאת את המספר 53. למכונית יש מוח ולב משל עצמה והיא עושה הכול חוץ מלדבר. לוהן מגלמת נערה בשם מגי, שמוצאת את החיפושית במגרש גרוטאות. החיפושית ששכבה במשך שנים ללא פעילות הופכת בעזרתה של מגי לאחת המתחרות המשמעותיות בתחרות המרוצים היוקרתית, "נאסקאר".

ברבור שחור לצפייה ישירה

הסרט: ברבור שחור 2011 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: להקת המחול של ניו-יורק מפיקה את אגם הברבורים. הבמאי של המופע, תומס לרוי מחליט להחליף את הפרימה בלרינה בת' בבלרינה נינה. נינה גרה עם אמה השתלטנית אריקה שהייתה בעברה רקדנית בלט. נינה מוצאת תחרות בלהקת המחול מול לילי רקדנית חדשה בלהקה. מחול אגם הברבורים דורש בלרינה שתשחק את הברבור הלבן והתמים, שמתאים לנינה, וברבור שחור וחושני שמתאים ללילי. היריבות בין שתי הרקדניות הופך לידידות מוזרה, ונינה מתחילה לחקור את הצד האפל שבה.

אבא מתארס לצפייה ישירה

הסרט: אבא מתארס לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: אולפני וולט דיסני מגישים גרסה חדשה לסיפורו של אריך קסטנר "אורה הכפולה". אנני והולי (שתיהן משוחקות על ידי לינדזי לוהן) נפגשות בקייטנה ומייד הופכות לאויבות. אחרי שהן מושמות יחד בבידוד, הן מגלות שהן בעצם מאוד דומות, ולא רק במראה... מסתבר שההורים של שתיהן היו נשואים פעם והן אחיות תאומות שהופרדו. בסוף הקייטנה כל אחת נוסעת להורה של השנייה, כשהתכנון בגדול הוא להחזיר את ההורים זה לחיקו של זה. ננסי מאיירס ("מה נשים רוצות") ביימה לכל המשפחה.

הגבעות האדומות לצפייה ישירה

הסרט: הגבעות האדומות1 לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: מספר חברים היוצאים אל מעבה היער, כדי לחפש עותק של סרט אימה שנאסר להקרנה והושמד לפני 20 שנה, מגלים כי הם עצמם מככבים בסרט הבלתי גמור.

החיים ביום אחד לצפייה ישירה

הסרט: החיים ביום אחד לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: 23 ביולי 2010. כמעט חצות. הירח מלא באמצע השמיים. רגע לפני תחילת הסרט. זוג צעירים מאוהבים ושתויים מתפקעים מצחוק ומנסים לברר מה התאריך היום. הבחור מביט באייפון שלו ואומר "24 ביולי 2010". כך מתחיל הסרט. אישה תימהונית מסתובבת ברחוב ומכריזה שתמיד היא ערה בין 3-4 לפנות בוקר, כי ידוע שזו שעת הקשר בין העולם הזה לעולם הבא. אמא מרדימה את התינוק שלה ומספרת כמה הוא מקסים. אבא במקום אחר מנסה להרדים את התינוק שלו. בוקר. השמש זורחת בכמה ארצות. כל העולם מתעורר. הורים מעירים את הילדים ותינוקות מעירים את ההורים. כולם ממהרים להכין ארוחת בוקר. שמן נשפך למחבת. ביצים נשברות ומטוגנות. קורנפלייקס נשפכים לקערות... והממהרים, מתלבשים במהירות ורצים לעבודה. בלי לאכול. 190 צלמים ובמאים יצרו את הסרט הזה. לקריאת מפיקי הסרט, המפיק-רידלי סקוט, הבמאי-קווין מקדונלד ואתר You-tube, נענו אלפי אנשים בעולם ותיעדו את מעשיהם ב- 24 ביולי 2010. חלקם צילמו את שגרת יומם וחלקם התמקדו בנושאים החשובים ביותר בחייהם. חלק הציגו חיים עמוסים ומלאים עניין והתרגשות וחלק בכו על שאין להם שום עניין בחיים האפורים (וצילמו את עצמם בשחור לבן). על פי בקשת הצוות, ענו המצולמים על כמה שאלות פשוטות כגון: מה יש לך עכשיו בכיס או בתיק? כמה כסף יש לך כרגע? מה אתם הכי אוהבים בחיים? ממה אתם הכי מפחדים?.. 85,000 סרטוני גולשים הועלו לרשת ב-197 מדינות 4,500 שעות קוטלגו על פי הנושא, הזמן, צבעוניות, קצב... מתוך כל החומר האינסופי, נערך סרט תיעודי באורך מלא, המציג את מה שקרה בפינות שונות בעולם באותו יום. הסרט מאיר תרבויות שונות ושוקק קצבי חיים מגוונים. סיפורי חיים צבעוניים מול רגעים פשוטים של שיגרה. קטעי צילום מדהימים לצד צילומי חובבים באיכות נמוכה. מוסיקה עממית נהדרת מלווה בטבעיות את התמונות והסיפורים המשובצים יחד בכישרון ורגישות לקולאז' אנושי מדהים ונוגע. צילום נדיר של "זוהר הצפון", צנחנית חפשית מצולמת מזוויות עוצרות נשימה. רוכב אופניים מקוריאה, מקיף את העולם על אופניו כבר 9 שנים, עבר 190 מדינות ועדין ממשיך בדרכו, ילדה מקסימה מטפסת לראש פירמידה של אנשים. משפחה נאבקת בכוחות משותפים במחלת הסרטן שבה חלתה האם, בחור שהחליט לספר לסבתו על יציאתו מהארון, מעל מסך הקולנוע... "סבתא, היום אומרים גיי, לא הומוסקסואל. זו לא מחלה..." הוא אומר לה. הזמן הוא גיבור הסיפור. הסצנות מסודרות לפי התקדמות השעון והקצב משתנה בהתאם. ישנן פעולות שנמשכות על פני יבשות שונות. למשל: כלב קנדי יוצא אל השער ומביא לאדוניו את העיתון. האיש פותח את העיתון באנגליה, קורא אותו בצרפת וזורק אותו לפח באיטליה. "החיים ביום אחד" הוא סרט תיעודי נסיוני, מרשים ומרגש. גולשים, מכל רחבי העולם, מוזמנים לעלות סרטונים שלהם (באיכות ראפ-קאט, כלומר חומרים לא מעובדים) לאתר מיוחד שהוקם לצורך הפרויקט. בסוף יבחרו 20 סרטונים שיערכו לסרט אחד שתוצג בשנת 2011 בפסטיבל Sundance Film Festival.

צוללת 2011 לצפייה ישירה

הסרט: צוללת לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: על אף שאוליבר טייט הינו בן 15 בלבד, הוא מעוניין להגשים אך ורק שתי מטרות בחיים. המטרה הראשונה הינה לאבד את הבתולים שלו לנערה שהוא הכי אוהב ולפני יום ההולדת ה - 16 שלו ואילו המטרה השנייה הינה ליישב את העניינים הסבוכים והעוינים בין אמא שלו לבין לויד, החבר הקודם שלה נעלם וכעת חזר לחיים שלהם.

אנאמורף 2011 לצפייה ישירה

הסרט: אנאמורף לצפייה ישירה \ להורדה :
תקציר: סטן אוברי הינו חוקר משטרה וותיק אשר היה בטוח כי ראה כבר הכול במהלך הקריירה שלו - את הכול חוץ מאשר את מעלליו של רוצח סדרתי אשר מצליח להעלות על גבו של לוח קנבאס רמזים שונים בנוגע לקורבנות העתידיים שלו, רמזים שאותם הוא מעלה באמצעות שימוש בטכניקת פסיכולוגיה אשר מטשטשת את המציאות ועושה עליהן מניפולציות. אבל סטן לא מתכוון לוותר וחותר כל העת על מנת לתפוס את הרוצח - גם אם זה יעלה לו בחיים שלו.